Menu

Televizní reportáž na internetových televizích, účinný nástroj na propagaci regionu, firmy či různých produktů

23. 02. 2014

V dnešní době, která je přesycená informacemi, je těžké zaujmout či přitáhnout potenciálního zákazníka. Lidé neradi čtou – spíše se chtějí bavit. Spojením zábavy a informací jsou televizní reportáže či videospoty, které lze umístit na internetové televizní portály, jako je například YouTube. Právě výrobou různých televizních reportáží, dokumentů či videospotů a jejich umístěním na internetu se již řadu roků zabývá televizní a reklamní společnost TVF. S jejím ředitelem Mgr. Oldřichem Brýžou, MBA, jsem si povídala o možnostech, které YouTube a další internetové televize nabízejí.

Internet se vedle televize
a tisku stává jednou z nejsilnějších možností účinné marketingové komunikace. Internetové televize spojují všechny tři zmíněné prvky. Umožňují levně šířit televizní obraz po internetu a zároveň ho doplnit textovými informacemi. Důležité je diváka (potenciálního zákazníka) zaujmout, pobavit a vtáhnout do děje. Jako televizní režisér mohu potvrdit, že to umí pouze profesionálně udělané video, které vzbudí zájem a podvědomě vytváří touhu po dalších informacích. Výhodou YouTube a dalších internetových televizí je jejich jednoduché propojení s webovými stránkami a řadou dalších odkazů čili interaktivita, která přivede zákazníka tam, kam potřebujeme.

Jak poutavě zákazníka oslovit
a čím ho získat je jedním z důležitých úkolů, které řeší každý marketér. Ať už nabízí zajímavá místa v regionu, návštěvu muzea, pobyt v hotelu nebo třeba nový model auta. Dobré video je v této oblasti levnou a velmi účinnou metodou. Dnes má kvalitní webové stránky téměř každý. Na naléhavosti tak nabývá problém, jak na ně přilákat další zájemce a zdržet je tam co nejdéle. Tvrdá data hovoří jasně:
Vyhledávací roboti preferují webové stránky, kde je umístěno video nebo jiný profesionálně vyrobený multimediální soubor, daleko víc (u vyhledávačů Google dokonce 50× víc) než stránky, které jsou tvořené jen prostým textem a fotografiemi.
Jen 20 % návštěvníků webových stránek čte text. Ale 80 % návštěvníků se podívá na video se stejným obsahem jako text.
Návštěvníci sledující video zůstanou na webové stránce v průměru o dvě minuty déle a hlavně je o 64 % větší pravděpodobnost, že si produkt koupí.
Dnešní doba je dobou videa.
Celosvětově je nejrozšířenější internetový televizní portál YouTube.

Z pohodlí domova
či kanceláře vás videofilm během několika sekund přenese na jakékoli místo na světě. Uvidíte pestrobarevný obraz, uslyšíte autentickou hudbu a zajímavý rozhovor, podmanivý komentář vás upozorní na to, o co marketérovi jde. O televizních reportážích a videofilmech se dá hovořit dlouho, ale lépe je se na ně podívat.

Televizní a reklamní společnost TVF
již několik roků provozuje na YouTube vlastní televizní kanál TVFBrno. Najdete na něm najdete více než 600 videofilmů, klipů a reportáží, které jsou v různě náročném provedení, tj. byly vyrobeny za různou cenu. Všechny jsou provázané s webem zadavatelů a vyhledatelné dle klíčových slov. Většina z nich je v různých jazykových verzích. Obvykle v angličtině, němčině, ruštině, ale také ve španělštině, portugalštině. Podívejte se a posuďte sami.
Kromě televizních reportáží a různých videodokumentů společnost TVF již řadu roků vydává edici videofilmů na DVD pod názvem „Krásy České republiky a světa“. Mnoho dalších informací najdete také na našem webu www.tvf.cz.
-KK-

TVF, s.r.o. televizní a reklamní spol.
Pechova 26, 615 00 Brno
Mgr. Oldřich Brýža, MBA – ředitel společnosti
mobil: +420 602 322 645
tel./fax: +420 548 226 056


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

AKTUÁLNÍ ČÍSLO
VŠUDYBYL 02/2020
02/2020 číst aktuální číslo
Czt