Menu

Nejen pro firmy a nejen v kongresovém byznysu

06. 10. 2004

Organizace kongresů, konferencí a seminářů
plánování rozpočtů • vedení účtů • výběr místa a termínu konání • harmonogram příprav a realizace • korespondence s účastníky • registrace účastníků • informační systém • zpracování a vedení kongresových databází • mailing • návrh rozpočtu • kongresový audit • hotelové ubytování všech kategorií • gastronomické služby – recepce • bankety • pracovní obědy • kongresová technika • tlumočení • kancelářské služby • hostesky • turistické služby • doprovodné programy kongresu • organizace doprovodných výstav • VIP servis • publicita kongresu • organizace sponzoringu • návrh a tisk kongresových a reklamních materiálů 

Incentivní služby v Česku i zahraničí
zájmová a profesní turistika • motivační programy pro obchodní partnery, klienty i zaměstnance • incentivní programy • společenské programy 

Kompletní služby pro firemní klientelu
tiskové konference • firemní prezentace • galavečeře a společenské události • prezentace nových produktů • putovní prezentace • firemní dny 

Business travel
kompletní zajištění obchodních cest • hromadná návštěva kongresů • přijetí obchodních partnerů • letenky a dopravní služby • VIP servis • obchodní prezentace v zahraničí • obchodní mise do zahraničí 

Společnost GUARANT International spol. s r.o. patří mezi lídry kongresových i konferenčních služeb a firemních akcí. Jejího generálního ředitele Ing. Karla Procházky jsem se zeptal, jak a v čem se změnila situace na českém kongresovém trhu oproti době před naším vstupem do Evropské unie?
Především v tom, že Praha, jako hlavní česká kongresová destinace, posílila svoje renomé ve světě. Nejenom povědomím o své kulturní a historické dimenzi, ale především z hlediska prostředí, které je teď pro zahraniční klienty v Česku mnohem čitelnější. Situace v legislativě, ve finančním systému apod. je srovnatelná se současným stavem v zakládajících zemích Evropské unie. Jako kongresový organizátor se snažíme, aby se v České republice odehrávalo co nejvíce akcí kongresového charakteru. To znamená, že se v daleko větší míře zúčastňujeme mezinárodních tendrů, v nichž se rozhoduje, kde se daný kongres bude realizovat. Výběrová řízení bývají velmi náročná nejenom z hlediska zpracování nabídky, ale i lobbingové podpory. Naším cílem je najít optimální cestu a představit Prahu takovým způsobem, aby měla šanci v silné světové konkurenci. To se týká zejména velkých kongresových akcí. Nicméně, pokud bych se měl zmínit o dimenzích měřitelných délkou a počtem účastníků akce, organizujeme i střední a malé akce, včetně kongresů národního charakteru, díky kterým pak velmi často získáme možnost zabezpečit organizaci velkých akcí. Věnujeme se také firemní klientele a oblasti incentivní turistiky. Ať už jde např. o firemní setkání, galavečeře, recepce nebo prezentace. S řadou firem spolupracujeme v oblasti sponzoringu, protože jej kompletně zabezpečujeme pro řadu velkých kongresů. Firemní služby zajišťujeme i individuálně na klíč. Za třináct let svého působení máme v tomto velké zkušenosti, což můžeme doložit řadou referencí.

V červenci se GUARANT stal firmou mezinárodní …
Ano, v tomto směru jsme učinili další krok a na základě expanze do světa jsme pozměnili i jméno firmy. K původnímu jménu „GUARANT“ jsme připojili přídomek „International“ a tak vznikl nový název firmy GUARANT International spol. s r.o. Vysoké požadavky na organizátory kongresů jsou totiž kladeny i z hlediska teritoriální šíře působení. Proto jsme v průběhu těchto prázdnin otevřeli pobočku v Bratislavě. Na rozdíl od našich dalších zahraničních obchodních zastoupení, jež mají za cíl především marketingovou podporu – být blíže klientům, ta bratislavská rozvíjí komplexní činnost. Již během léta jsme na Slovensku realizovali akci pro šest set padesát účastníků. V září letošního roku jsme zahájili činnost zastoupení v Londýně a Curychu a do konce roku 2004 bychom chtěli otevřít reprezentace ještě v Bruselu a v Moskvě. Tím budeme mít vytvořenu základní síť, která nám bude účinně pomáhat při získávání akcí v rámci mezinárodních výběrových řízení.

Mít trvale ve stavu zaměstnanců tým specialistů na zajištění firemních a kongresových akcí je pro řadu firem ekonomicky nevýhodné.
Nejen pro firmy a nejen v oblasti kongresové turistiky. Portfolio svých služeb jsme proto rozšířili i vůči asociacím, kterým nabízíme vedení sekretariátů. V zahraničí se tato služba nazývá „association management“. Jsme schopni převzít sekretariáty některých společností, organizací, úřadů apod. s tím, že se staráme nejenom o chod sekretariátu, ale naším cílem může být, v souladu s jejich zadáním, i další rozvoj. Pokud má daná asociace např. zájem získat větší počet členů, být viditelnější a silnější, připravujeme pro ni marketingovou strategii, jak toho dosáhnout. Tento systém běžně funguje u řady evropských a světových asociací, v USA se úspěšně aplikuje i u organizátorů konferencí. Jeho podstatou je, že pokud asociace organizuje konferenci, realizuje ji ve spolupráci se subjektem, který řídí její sekretariát. Pro obě strany je to výhodné jak z finančního hlediska, tak i z hlediska personálně organizačního, jelikož dané asociace mají větší prostor věnovat se plnění poslání asociace a administrativu přenechávají specializované firmě. Takže to je jedna z mnoha služeb, kterou rovněž GUARANT International nabízí.





www.guarant.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001