Menu

Tohle se mne netýká…nebo že by ano?

06. 04. 2001

Manažer, ředitel, ministr – všechny spojuje několik věcí. Obrovská zodpovědnost, málo času, vyšší životní standard a v neposlední řadě u většiny i vášeň pro kvalitní a rychlé vozy. Je to samozřejmě mnohdy otázkou vkusu a možností, ale v neposlední řadě i základní potřeby této skupiny lidí – cestovat pohodlně, rychle a bezpečně. Zvláště ta třetí položka je při počtu kilometrů strávených za volantem mnohdy rozhodující. Co se týče bezpečnosti pasivní – tedy konstrukce vozu, je předem dána výrobcem a majitel vozu ji moc neovlivní. Proto zůstává s podivem, že jedna z mála věcí, kterou aktivně ovlivňuje majitel vozu, zůstává v mnoha případech nevyužita. O čem je řeč?
Chování vozu na silnici silně ovlivňuje správný výběr pneumatik. Je proto zvláštní, jak často vidíme na našich vozovkách kvalitní a silná auta, na nekvalitních či nevhodných pneumatikách. Jak tedy z kruhu – „je potřeba kvalitní pneu, ale ne zase v ceně jež je div ne cenou vozu?“ Jedno řešení se nabízí.
Od roku 1999 se na českých silnicích začala objevovat značka pneumatik, jež do té doby znal jen úzký okruh zasvěcených lidí. Jedná se o špičkové japonské pláště TOYO, které na náš trh dodává společnost Obnova Brno, a.s..
Co může být lepší vizitkou o kvalitě a bezpečnosti pneumatik, než srovnávací testy, kterým se věnují renomované německé a britské časopisy, jako je například Autobild? V loňském roce prošla testovacími sériemi celá řada pneumatik TOYO. Důkazem budiž, že v celé sérii testů nikdy neskončila hůře než druhá. A uvědomíme-li si, že vítězové bývají zpravidla „domácí“ značky, jsou tato umístění potěšitelná a zároveň názorně vypovídající o kvalitě. Aquaplaning, držení v zatáčkách, brzdný moment, vše je vysoko nad standardem platným v rámci EU.
Obnova Brno, a.s. dodává na trh celou řadu pneumatik TOYO, které pokrývají celou šíři trhu. Od klasických Felicií (TOYO 330), přes Octavie (TOYO Proxes E10) až po silné vozy, jež mají rozměry v řádech 16-ti a 17-ti palců (TOYO Proxes T1-S). Na výběr je celá řada opravdu od nejmenších pneu až po třeba extrémní rozměry typu 255/40 R17. To vše v segmentu letních pneu.
Samozřejmě i na zimu nabízí Obnova Brno, a.s. prostřednictvím svých servisů a partnerů v rámci celé ČR kolekci plášťů TOYO. Jedná se především o řadu TOYO Snowprox S 920 – 950. O jejich kvalitě vypovídá i to, že pokud si v Německu kupujete Porsche 911 v „zimním balení“ najdete ho právě mnohdy na pneu TOYO S 950.
Samostatnou kapitolou zůstává série automobilů, jež se řadí do takzvané Off-road kategorie vozů. Tyto vozy vyžadují pneumatiky, jež obstojí jak v klasickém silničním provozu, tak ve chvíli, kdy majitel „zkusí“ svůj vůz prohnat terény a „cestou necestou“. Tady jsou pilotními pneumatikami hlavně TOYO H02 a H03. Poskytují vysoký jízdní komfort a o to přeci jde!
Na závěr jsem si nechal tip pro majitele cestovních kanceláří, či ředitele podniků, které využívají i vlastního dopravního parku. TOYO se samozřejmě nevěnuje jen kategorii osobních či off-road vozů. Na trh je dodávána celá řada pneumatik, jež jsou určeny jak pro lehké nákladní či Van vozy, až po pláště pro autobusy, nákladní vozy atp. Ostatně – není nic jednoduššího, než se podívat na www.obnovabrno.cz, či www.cgs.cz , kde najdete celou nabídku včetně aktuálního ceníku.
A propo – cena. Až potud se mohlo zdát, že pláště v této kvalitě budou i extrémně náročné na „stav konta“. Opak je pravdou, srovnatelná konkurence bývá v průměru o 1/3 až 1/2 dražší!
Pokud se tedy rozhodujete, do čeho „obujete“ svůj vůz, dovolte abych na závěr použil větu, která je nosná pro celý program TOYO – „Seznamte se, prosím…“
-marbo-

Obnova Brno, a.s.
Herčíkova 1a, 657 71 Brno
tel.: +420/5/4158 7201, fax: +420/5/4121 2790
e-mail: info@obnovabrno.cz


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001