Menu

SIVEK HOTELS nabízí franšízu

21. 05. 2012

S výkonným ředitelem řetězce SIVEK HOTELS panem Viliamem Sivekem juniorem se potkáváme 3. května 2012 v Kostelci nad Černými lesy při slavnostním otevření Psychoterapeu­tického centra „Modré dveře“.
Pane řediteli, dnešního otevření „Modrých dveří“ se zhostila řada osobností. Jaké jsou vaše dojmy?
Velice pozitivní. Smekám před svým otcem, který to po pětadvaceti letech soukromého podnikání dokázal a mohl si za pomoci dodavatelů a dalších partnerů dovolit zrekonstruovat a adaptovat starý měšťanský barokní dům na moderní sídlo občanského sdružení „Modré dveře“. Naše společnost SIVEK HOTELS v něm provozuje terénní kavárnu, která ve spolupráci s psychoterape­utickými službami bude sloužit k začlenění zdravotně hendikepovaných lidí do běžného života. V době, kdy se svět pomalu otřepává z hospodářské krize, se toto opravdu nevidí.

Jak se vyvíjí rok 2012 pro řetězec SIVEK HOTELS?
Začal velmi úspěšně. Výrazně nám v tom pomáhá naše nové webové rozhraní a zejména skvělý team lidí, který zde je a který velmi tvrdě pracuje. V Praze provozujeme bezmála pět set lůžek a hledáme další hotely, které bychom začlenili do naší sítě – ať už formou pronájmu nemovitosti, nebo poskytnutím franšízy. Momentálně jsme v jednání s několika subjekty v Praze a se dvěma na Slovensku. Chceme dál expandovat a zároveň i nadále zkvalitňovat naše hotelové služby. V loňském roce jsme hodně investovali do vybavení jednotlivých hotelů a věříme, že se nám naše snaha zúročí, čemuž již nyní vše napovídá.

Proč jste se rozhodli pro vlastní franšízu?
Po téměř pětadvacetiletých zkušenostech víme, co tří a čtyřhvězdičkové hotely v českém prostředí a na Slovensku potřebují. Máme dlouholeté zkušenosti s franšízou pod brandem Ramada a dalšími řetězci, jako je Best Western. Proto jsme se nyní po dlouhém uvážení rozhodli provozovat všechny naše hotely pod jednou hlavičkou SIVEK HOTELS a ukončit i šestnáctiletou spolupráci s Best Western. Zkrátka věnovat veškeré síly značce SIVEK HOTELS. Také bych ji tímto, prostřednictvím Všudybylu, rád nabídl všem začínajícím či zkušeným hoteliérům, kteří nemají možnost tak silného zázemí a nemohou si dovolit razantní marketing a obchodní know-how, kterým naše společnost disponuje.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001