Menu

REGIONTOUR s historickým úspěchem

27. 11. 2005

Cestování a veletrhy GO a REGIONTOUR patří neodmyslitelně k sobě. Hned na začátku nového roku, od 12. do 15. ledna 2006, budou mít návštěvníci brněnského výstaviště možnost seznámit se s nabídkou turistických možností v regionech, cestovních kanceláří, agentur a zahraničních turistických centrál. Velkou pozornost budí přípravy 15. ročníku veletrhu REGIONTOUR. Ten se totiž bude moci pochlubit historicky největší obsazenou výstavní plochou, nově v pavilonu V. 

Cílem účasti na veletrhu REGIONTOUR
je především přilákat do regionu co nejvíce návštěvníků. V expozicích proto budou představeny nejvýznamnější historické a kulturní památky, přírodní rezervace, sportovní zařízení, tradiční řemesla, folklor apod. Poprvé se zde budou prezentovat také cestovní kanceláře a agentury se zaměřením na domácí cestovní ruch. Představí se například Tourtrend, v jehož široké nabídce objektů doslova ze všech koutů republiky jsou vedle oblíbených chat a chalup k dispozici také rekreační apartmány a penziony. Prezentovat se bude také cestovní kancelář Régio, jejíž specializací jsou pobyty na chatách a chalupách, a CK Hoška tour, která pořádá především turistické zájezdy.

Do pavilonů A1 a A2
zamíří zájemci o nabídku cestovních kanceláří, agentur a zahraničních centrál cestovního ruchu. Návštěvníci se mohou těšit na početnější zastoupení vystavovatelů ze Slovenska a Rakouska. Dále se budou prezentovat země jako Nizozemsko, Chorvatsko, Egypt, Indie, Itálie, Tunis a Řecko. V hale A2 naleznou také speciální expozici e-tr@vel zóna vyhrazenou cestovatelské nabídce na internetu nebo výstavy fotografií cestovatele Jiřího Kolbaby a sdružení Camera incognita. Veletrh GO obsazuje rovněž část volných ploch, kde nebude chybět například předvádění stále populárnějších karavanů a obytných automobilů.

MEETING POINT
Obchodní charakter veletrhů GO a REGIONTOUR bude stejně jako v minulých třech ročnících posílen dvoudenní akcí MEETING POINT – kontraktačními jednáními se zahraničními touroperátory. Hlavním cílem je intenzivní propagace České republiky a zejména jednotlivých regionů v zahraničí, následně pak další růst incomingové turistiky.
MEETING POINT se koná s oficiální podporou Ministerstva pro místní rozvoj ČR a agentury CzechTourism. Během dvoudenního pobytu v doprovodu tlumočníků a asistentů touroperátory čeká prohlídka expozic veletrhů a desítky jednání s českými subjekty incomingové turistiky. Zahraniční účastníci minulých ročníků oceňovali především precizní organizaci, servis a přesný časový harmonogram schůzek.

Propagace regionální turistiky
v České republice je hlavní myšlenkou soutěže GRAND PRIX REGIONTOUR. Soutěž velmi úzce souvisí s workshopem MEETING POINT – touroperátorům je při jednáních třeba předložit celkově zpracovaný produkt, který má přesně vymezený program, poskytované služby a také cenu. Záměrem organizátorů třetího ročníku soutěže je tedy iniciovat tvorbu nových turistických produktů a ve spolupráci s odbornými institucemi ocenit ty nejzdařilejší.

Doprovodné programy
Brněnské veletrhy cestovního ruchu nepřitahují jen příznivce organizované turistiky, ale jsou také oblíbeným dostaveníčkem individuálních cestovatelů, milovníků adrenalinových sportů a dalších dobrodruhů. Nejpádnějším důkazem je doprovodný festival cestovatelských filmů, fotografií a publikací GO KAMERA, na který se do Kongresového centra na brněnském výstavišti každoročně sjíždí několik tisíc posluchačů z celé České republiky. Také letošní devátý ročník bude seriálem poutavých přednášek, projekcí a besed se zajímavými osobnostmi.





www.bvv.cz/go

Praktické informace pro návštěvníky
12. – 13.1.2006 dny pro odborníky
14. – 15.1.2006 dny pro veřejnost

Otevírací doba:
10.00 – 18.00 hod.
v neděli jen do 16.00 hod.

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

AKTUÁLNÍ ČÍSLO
VŠUDYBYL 02/2020
02/2020 číst aktuální číslo