Menu

ROYCE BOHEMIA a.s.
je jednou z nejvýznamnějších obchodních společností na českém trhu zaměřených na dodávky profesionálních výrobků pro oblast gastronomie. Jejím cílem je být plně kvalifikovaným, efektivním a spolehlivým partnerem zákazníků s orientací na dlouhodobou spolupráci. Proto se soustřeďuje na takový výběr sortimentů, jejichž výrobci zaujímají přední pozice na světových trzích, garantují komplexnost, kvalitu, vývoj a dlouhodobý servis.

V současnosti na českém trhu zastupuje řadu světových značek: ARCOROC, CHEF&SOMMELIER, RONA Hotel & Restaurant, KAHLA Porzellan, STEELITE INTERNATIONAL, HEPP, STAUB, ETERNUM, CARLISLE, ICEL, DE BUYER, PIAZZA. Zároveň je smluvním partnerem a autorizovaným distributorem společností jako např. G.Benedikt Karlovy Vary, ECOLAB Hygiene, SCA Hygiene Products(Tork).

Nabízí sortimenty v různých cenových i kvalitativních kategoriích:

Nabídka komplexního řešení – výrobky, servis a znalosti, jejichž aplikací může splnit konkrétní potřeby zákazníků, je důležitou součástí činnosti ROYCE BOHEMIA. Preferuje individuální péči o zákazníky, která umožňuje najít optimální variantu pro řešení jejich požadavků. Neustále sleduje vývojové trendy v gastronomii a seznamuje s nimi český trh tak, aby vždy našla nejlepší řešení s kvalitními výrobky a rychlým servisem.

Produkci firem, které jsou na prvním až třetím místě na světě nebo v Evropě

04. 11. 2008

Akciová společnost ROYCE BOHEMIA je garantovaným dodavatelem Asociace hotelů a restaurací ČR. Rozhovor s jejím obchodním ředitelem a spolumajitelem panem Milošem Horáčkem jsem zahájil otázkou: „Miloši , proč jste se rozhodli stát se dodavatelskou firmou, a zrovna ve sféře hotelnictví?“
Podnikat jsme s manželkou začali zkraje devadesátých let, a to nejen v hotelnictví, ale i v široké sféře retailu. Stali jsme se dovozci porcelánu, skla, příborů a postupem času, ve druhé polovině devadesátých let, jsme segment gastronomie uznali za natolik perspektivní, že se dnes specializujeme hlavně na něj. Našim cílem je mít trvale širokou nabídku. Zajišťovat maximálně ucelené dodávky a poskytovat špičkový servis. Tj. dodat hotelu, restauraci či cateringové firmě nejen část vybavení, ale kompletní kuchyňský a restaurační inventář. Jednou z nedávných realizací, na niž jsme obzvlášť hrdi, bylo vybavení restaurace MAZE pro známého britského šéfkuchaře Gordona Ramsaye v hotelu Hilton Old City Prague.

Klient dnes nechce pouze dodat zboží, ale mívá zájem o kompletní koncept.
Ano, je to skutečně o komplexnosti. Je třeba, aby koncept stolního nádobí, hotelového porcelánu, nápojového skla, příborů, různých bufetových doplňků apod. ladil s designem hotelu a středisek. Na českém a slovenském trhu se ROYCE BOHEMIA zaměřuje na středně vyšší a vyšší segment. Klientovi garantujeme kvalitu a úroveň odpovídající kategorii jeho podniku. V nabídkovém portfoliu máme produkci firem, které jsou na prvním až třetím místě na světě nebo v Evropě. Tj. těch, které tvoří světovou špičku, mají jasnou výrobní a obchodní strategii, díky níž drží tuto významnou tržní pozici. Výrazným efektem námi dodávaného zboží světových výrobců jsou úspory energií, nižší amortizace inventáře a u lidských zdrojů vyšší výkonnost. Zkrátka zlepšení ekonomiky firem. A to díky materiálům, ergonomice a celkové funkčnosti, jež šetří náklady spojené s přípravou a podáváním pokrmů. Dodavatelé ROYCE BOHEMIA mají vlastní vývojová pracoviště a jsou originální. Konzultují s prestižními šéfkuchaři a dalšími odborníky, co vyvinout pro určitý pokrm. Jakou sklenici pro určitý druh nápoje. Nekopírují tvary, které vymyslel někdo před nimi. Tvary výrobků vyhovují z hlediska porcí, objemů i světových trendů. Proto jsme vsadili na jejich produkci. Dneska padly všechny uzance z hlediska dělení talířů na mělké, hluboké, dezertní apod. Všechno záleží na invenci šéfkuchaře, eventuelně lidí, kteří vytvářejí pokrmy na různé druhy a tvary talířů. Obrovský prostor se dává kreativitě, jež s sebou nese ekonomické přínosy pro hoteliéry či restauratéry.

Avšak odpovídá vaše orientace požadavkům českého trhu, na němž je pořizovací cena nezřídka nad jakost?
Co se týče kvality nabídky jídel a nápojů, situace v Česku se během posledních pěti let výrazně zlepšila. Bohužel, až v dalším sledu ale u mnohých je, v čem jsou jídla a nápoje podávány. Stolní inventář totiž ne vždy odpovídá jakosti pokrmů. Obsah i forma by však měly být v souladu. To je to, kde jsou ještě doposud rezervy v boji o zákazníka. Pořekadlo, že první se jí očima, je tu zcela namístě. Máte-li si dát jídlo, minimálně padesát procent podnětů k vytvoření si názoru je vizuálních. Proto servírování na krásném porcelánu, pití vína z kvalitních skleniček, má tak velký význam. A jestliže to takhle funguje v okolních zemích, v Rakousku, v Německu, Francii, Itálii, bude to fungovat i u nás. Na českém gastronomickém trhu si to uvědomuje čím dál víc subjektů. Problémem je, že dodnes u některých hoteliérů a restauratérů bývá tenhle aspekt opravdu až na druhém místě.

Jistě sledujete trendy ve světě.
Ano, a nejen v Evropě, ale i na americkém kontinentu. Z hlediska tvarů, materiálů, účelů použití, tak abychom byli schopni je odprezentovat i pro český trh. Rozmanitost je obrovská.
Ale ne všechno při koncipování pokrmů splní účel. Proto se soustřeďujeme na to, co už je od začátku vyvinuto pro profesionální použití, a v tom se nezřídka odlišujeme od mnoha ostatních dodavatelů. Dobrý hotel dělá dobrá kuchyně. Pokud má dobrého šéfkuchaře, musí jeho práci odprezentovat na dobrém porcelánu. Nabízím-li kvalitní vína, musím je podávat ve skle, které mu odpovídá parametry. Které má patřičný tvar a kvalitu. Musí být brilantní, transparentní, vydržet mytí v myčkách. Musí být pevné. A to jsou věci, které jsou ne všude samozřejmostí.

V únoru tohoto roku se v Česku konalo zasedání prezidentů evropských asociací kuchařů pod záštitou Asociace kuchařů a cukrářů ČR v čele s panem prezidentem Miroslavem Kubcem a ROYCE BOHEMIA se podílela na jeho přípravě a realizaci.
Jedna z večeří byla prezentována na krásném, námi dodaném stolním nádobí a nápojovém skle značky Chef & Sommelier. Patří mezi vysoce kvalitní, designově zajímavé a přitom velmi odolné výrobky. Prezentace jednotlivých chodů menu byla úspěšná. Kromě platforem Asociace kuchařů a cukrářů ČR a Asociace hotelů a restaurací ČR se prezentujeme i na oborově zaměřených veletrzích. Spolupracujeme s hotelovými a středními odbornými školami a učilišti. Přednášíme na Vysoké škole hotelové. Třeba jak při projektování restaurace sestavit inventář. V tomto trendu budeme pokračovat. S mladými lidmi je to sice běh na dlouhou trať, ale má obrovský smysl. Nejsou zkaženi starými návyky. Cestují po světě, absolvují zahraniční praxe a podstatně víc akceptují světové trendy. Rádi se seznamují s novými věcmi, a pokud budou mít možnost, tak si takové věci koupí a budou s nimi.pracovat.


 

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001