Menu

Portál www.kudyznudy.cz obsadil vynikající 8. místo v žebříčku českých médií

27. 01. 2013

Internetový portál agentury CzechTourism www.kudyznudy.cz zaznamenal fenomenální úspěch. Prestižní evropský lídr pro analýzu sociálních sítí, společnost Socialbakers, vyhodnotila portál Kudy z nudy jako osmou nejpopulárnější mediální značku z hlediska vlivu na komunikaci v sociální síti Facebook.

Díky novým statistikám,
které Facebook poskytl o fanoušcích stránek, je poprvé možné do žebříčků nejpopulárnějších značek v jednotlivých zemích zařadit i publikum, které mají v dané zemi globální značky. Výsledky na českém trhu to zásadně změnilo. Podle prosincové zprávy Socialbakers pro Českou republiku se do první desítky nově dostaly hned čtyři celosvětové značky.

Fanouškovská stránka
portálu Kudy z nudy získala v prestižním žebříčku hned dvě prvenství – v sekci média se umístila na 8. pozici jako jediný portál s tématem cestování a zároveň je jediným takto úspěšným serverem provozovaným státní správou – pod hlavičkou agentury CzechTourism. „Těší nás, že zájem o portál, potažmo komunikaci na sociálních sítích potvrdil správnost naší cesty, přestože jsme na tyto aktivity vynaložili pravděpodobně zlomek prostředků ve srovnání s dalšími oceněnými,“ říká generální ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška.

Prosincová analýza
pracovala s více než 3,8 miliony uživatelů českého Facebooku. V TOP 10 médií se společně s webem kudyznudy.cz objevila např. Evropa 2, Prima Cool, TV Óčko, MTV anebo sekce Sport na iDnes.cz.

Česká společnost Socialbakers

Pavel Klicpera, tiskový mluvčí ČCCR – CzechTourism


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001