Menu

Nový katalog EXIM tours Léto 2011

20. 11. 2010

S výkonnou ředitelkou cestovní kanceláře EXIM tours Romanou Slížkovou se potkáváme 3. listopadu 2010.
Paní ředitelko, osmé vydání Všudybylu informovalo o tom, že jste začátkem letošního léta za cestovní kancelář EXIM tours převzala ocenění Hospodářské komory ČR „Krizi navzdory“.
Projekt „Krizi navzdory“ byl velmi přínosný. Přihlásilo se do něj téměř půldruhé stovky firem. Hodnotilo se to, jakým způsobem se kdo vyrovnal s celosvětovým hospodářským útlumem, odstartovaným finanční a hypoteční krizí. Některé firmy v této době stagnovaly nebo i ztrácely, a jiné zůstaly na svém nebo rostly. Analyzovalo se, čím to, že se s touto situací úspěšně vyrovnaly. EXIM tours byl vyhlášen nejen nejlepší firmou ve své kategorii, ale i absolutním vítězem. Důvodem bylo, že jsme se hospodářské stagnace nezalekli, nevzali zpátečku a vyšli s novinkami. Že jsme udělali kroky, ke kterým se konkurence neodhodlala. Dali jsme na trh relativně drahé produkty v oblasti exotiky a do nabídky zařadili daleko víc luxusních hotelů. To se EXIM toursu vyplatilo, protože i v době poznamenané mediálně vybičovanou psychózou, jak moc je a ještě bude zle, a jejím důsledkem – odkládanou spotřebou, kdy řada touroperátorů výrazně snižovala objemy svých charterových letů, jsme si podrželi téměř kompletní sedačkovou kapacitu, kterou jsme pak byli s to plně pokrýt poptávku po leteckých zájezdech. A to navzdory tomu, že průměrná cena našich zájezdů stoupla. Dalším důvodem bylo, že jsme svoji energii ještě intenzivněji napřeli na racionalizaci vnitřních procesů. Tedy nikoliv na úkor produktu nebo dokonce klientů, ale na administrativu a další zdokonalení našeho úžasného on-line rezervačního systému, kdy jsme během tří let dokázali, že jej používá 95 % provizních prodejců. Říkají, že je nejpřehlednější a uživatelsky nejpřátelštější, a vůbec nejlepší, jaký v České republice existuje. A mám z toho obrovskou radost, protože jsem se podílela na jeho vývoji. Velkou změnou prošly i naše webové stránky, které jsou jako jediné na českém trhu skutečně online. Rezervuje-li klient svůj zájezd, vstupuje de facto do našeho rezervačního systému a rezervuje reálně existující místa jak v letadle, tak i v hotelu.

Jak vám jde prodej exotických zájezdů teď?
EXIM tours udržuje pozici největšího organizátora zájezdů do exotiky na českém trhu. Podle statistik pokrýváme 80 % charterového, a dá si říci, že i celého trhu exotickými zájezdy, protože ostatní, včetně těch na pravidelných linkách, reprezentují zbývajících cca 20 %. Klientům nabízíme stálice, jakými jsou Kuba, Mexiko, Dominikánská republika, Isla Margarita. Máme tam i Costa Ricu, El Salvador, okruhy po Jižní Americe apod. Novinkou, kterou jsme letos zavedli, je přímý charterový let do Keni, o který je skutečně velký zájem. Máme nejen pobytové zájezdy u moře a oceánu, ale klienti mají možnost navštívit v různých délkách safari, a poznat tak přírodu a vidět divoká zvířata.

EXIM tours byl inzerentem v prvním vydání prvního ročníku nového Všudybylu v roce 2001 a je jím i v tomto stém vydání (desátém vydání desátého ročníku), které vyjde v době, kdy už bude venku nový katalog EXIM tours Léto 2011.
Spolu s novým katalogem otevíráme další novou destinaci, kterou budeme mít exkluzivně jak na českém, tak na slovenském trhu, a to Maroko. Avšak ne Agadir – rozbouřený Atlantský oceán, ale tu jeho část směrem ke Středozemnímu moři, tzn. příjemné koupání, krásné pláže, výborné all inclusive hotely (které rovněž nejsou v Maroku běžné), doplněné nabídkou poznávacích zájezdů. Zůstává nám oblíbené Řecko; Bulharsko; Španělsko – Costa Brava, Costa del Sol, Mallorka; Turecko – nově i s lety do Izmiru a následně s pobyty v Cesme a Kusadasi (zůstávají Bodrum a Antalye); Itálie – Kalábrie, Sicílie, Sardinie; Kypr; Tunisko – Djerba i pevnina; Spojené arabské emiráty; Malta; Egypt – Taba, Sharm El Sheikh, Hurghada včetně nejjižnější části, Marsa Alam, kde jsme rovněž velmi spokojeni. Tam jsme loni v březnu začali operovat přímý charterový let (v té době jako jediní na českém trhu). Předtím už tam sice byly pokusy, a nám to vyšlo tam, kde jiní neuspěli. V Egyptě zachováváme nejširší, velmi zajímavou nabídku poznávacích zájezdů. Máme tam vynikající delegáty, což potvrzují ohlasy klientů. Další novinkou je nabídka aktivní dovolené a kluby zaměřené na děti. Nazvali jsme je Mango kluby, protože jim nabízejí akční dovolené plné šťávy a kamarádů. Ve vybraných hotelech se o celodenní program dětí budou starat čeští animátoři. Budou pro ně organizovat hry, soutěže, výlety apod. Rodiče tak budou moci své děti nechat vyřádit se s ostatními a věnovat se dospěláckým programům nebo sami sobě.
Jako jediní jsme ve spolupráci s pojišťovnou Generali na český trh uvedli nový produkt, pojištění proti přírodním katastrofám, epidemiím a živelným pohromám. Pokud se na tato rizika klient připojistí a taková situace nastane, např. erupce sopky zastaví letecký provoz, pojišťovna hradí storno z tohoto důvodu.

A ještě se, prosím, paní ředitelko, zmiňte o bonusových programech EXIM tours.
Svých klientů si nesmírně vážíme. Uplynulý průběh roku prokázal, že pokud jsou spokojeni a cestovní kancelář jim poskytuje dobré služby odpovídající ceně, kterou zaplatili, tak se k ní opakovaně vrací. Pokud obdobný zájezd, byť o tisíc korun levnější, deklaruje menší cestovní kancelář, uvědomují si daleko větší rizikovost takového nákupu, než když se rozhodnou pro EXIM tours. Pro věrné klienty máme bonusový program. Zavedli jsme systém zákaznických karet přímo propojených s naším rezervačním systémem. Klientům se na karty nabíjí všechny jimi zakoupené zájezdy. Z titulu této karty zvýhodňujeme nejen klienty, kteří si zájezd přijdou koupit s předstihem, ale i ty, kteří jej koupí na poslední chvíli, protože např. z nějakého důvodu nemohou dlouhodobě plánovat své volno. Všem načítáme investované prostředky a jisté procento jim vracíme ve formě slevy, kterou mohou čerpat na jakýkoliv zájezd, který si u nás zakoupí. Ti, kteří si svůj zájezd zakoupí v rámci first minute nabídek, k tomuto finančnímu bonusu ještě získají slevu až 12 % anebo bonus dítě zcela zdarma. K dnešnímu dni máme vydáno víc než sto padesát tisíc zákaznických karet, a každým dnem přibývají. Karty klienty opravňují nejen k výhodnějším nákupům našich zájezdů, ale i ke slevám u smluvních partnerů EXIM tours, např. v obchodech se sportovními potřebami, v hotelech v České republice apod.


 

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001