Menu

Nová tvář GO & REGIONTOUR: víc krajů a atraktivní odborný program

23. 10. 2017

Brněnské veletrhy cestovního ruchu GO a REGIONTOUR vyhlásily na rok 2018 velký restart. Tradiční lednová akce prošla výrazným „faceliftem“, který poznáte podle atraktivního obsahu i nové tváře. A nová podoba i ambice dvojici GO & REGIONTOUR sluší.
Přípravy na GO & REGIONTOUR odstartovaly změnou celkové koncepce, při plánování nové podoby hrál klíčovou roli cíl vytvořit z události nosný projekt na podporu cestovního ruchu. Veletrhy Brno tak představují zcela nový koncept, který dává prostor podpoře incomingu a domácího cestovního ruchu. Součástí přeměny je též nová unikátní diskusní platforma pro řešení aktuálních témat oboru. Samotný veletrh startuje v polovině ledna na brněnském výstavišti.
„Naším cílem je dostat na jedno místo co nejširší prezentaci destinací v České republice. Klíčové je z tohoto pohledu zastoupení krajů. Už nyní můžeme říci, že jich bude vystavovat víc než v letošním roce. A pro rok 2019 jsme si vytyčili ambici mít kraje na veletrhu všechny. Zásadní je pro nás nová forma intenzivní spolupráce s Asociací krajů ČR,“ říká obchodní ředitelka společnosti Veletrhy Brno Dana Maria Staňková s tím, že veletrh se rozhodně neomezuje jen na regiony české. Silné bude zastoupení Slovenska, Maďarska a příhraničních regionů, intenzivně se jedná s Polskem, Rakouskem či Německem.
Zaměření na domácí cestovní ruch a incoming se promítne i do témat odborného doprovodného programu. Veletrhy GO a Regiontour „otevře“ zahajovací konference na téma „Aktuální podpora cestovního ruchu v regionech a jak dále“ a na ni navážou odborné panely zaměřené na atraktivní témata. Tematicky se program dotkne například marketingu v cestovním ruchu, certifikace destinačních managementů, systému kvality služeb v cestovním ruchu, nadregionální spolupráce, ale i velmi aktuálního vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu.
Zážitkový pavilon
Pomyslná škatulata nastala i v rozmístění veletrhů v pavilonech. Čtyři lednové dny, kdy se svět a celé Česko přestěhují na brněnské výstaviště, budou více atraktivní i pro širokou veřejnost díky festivalovému pavilonu. „K Regiontouru, který je již tradičně spojen s nejmodernější a největší výstavní halou P, se přestěhuje přehlídka cestovních kanceláří a agentur – ‚výjezdový‘ veletrh GO. Pavilon F se stane festivalovým pavilonem, kde si návštěvník bude moci vyzkoušet, ‚ochutnat‘ jednotlivé formy dovolené, které mu budou nabízeny v pavilonu P. Atraktivní doprovodný program obohatí znalostní a dovednostní soutěže,“ nastínil ředitel veletrhu Miloň Mlčák. Při plánování zážitkového programu přitom tým projektu vycházel ze zájmu návštěvníků loňských ročníků, ale také z aktuálních trendů.
Aktivní dovolená se bude prolínat i veletrhem GO, který je zaměřen na výjezdovou turistiku. I zde kromě tradiční nabídky destinací přibude důraz na aktivní způsob dovolené.
Na veřejnost zacílí dvojice veletrhů v pátek a během víkendu. „Ve spolupráci s vystavovateli chceme posílit doprovodný program a nabídnout opravdu až festivalový koncept pro všechny, kdo se chtějí nechat třeba jen inspirovat. To je pro nás z pohledu veřejnosti a koncového zákazníka největší přidaná hodnota nového konceptu: návštěvník si vybere dovolenou z komplexní nabídky, vyzkouší si ji v rámci doprovodných programů a nově i zakoupí za veletržní cenu,“ dodal Miloň Mlčák.
Souběžně s veletrhy GO a Regiontour se odehrají cestovatelský festival GO Kamera a festival krajových specialit a regionální potraviny REGFOODFEST. Spolu s novým konceptem odstartovala i zcela nová komunikační kampaň, která cílí na cestovatel­ské emoce.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001