Menu

Nealkoholické pivo Fríí nabízí osvěžení nejen v teplých letních dnech

20. 06. 2011

Třeba právě v tomto okamžiku má leckdo z nás chuť naklonit orosený půllitr a zhluboka se napít pěnivého moku s lahodnou pivní chutí. Proč je to nyní snadné i v situacích, kdy jsme dříve běžné pivo pít nemohli? Už od loňského roku nás při cestách, sportu, volnočasových aktivitách i obědech provází značka nealkoholického piva Fríí. A co je nejdůležitější – chutná všem. Spotřebitelům i odborníkům. Značce Fríí se letos podařilo prosadit už dvakrát a získat stříbrné medaile. Poprvé na Zlaté pivní pečeti v Táboře začátkem února. Podruhé na prestižní soutěži Zlatý pohár Pivex – Pivo 2011. A to nás řada degustačních soutěží letos teprve čeká.
Co je příčinou toho, že se značce na trhu tak daří? Motoristé, sportovci, mladé maminky, podnikatelé či manažeři při pracovních obědech – ti všichni oceňují výbornou chuť a samozřejmě také fakt, že nekonzumují alkohol. Fríí si pochvalují i zahraniční návštěvníci naší země. Bývá pro ně milým překvapením, že si mohou objednat nealkoholické točené pivo, což v zahraničí nebývá zvykem. O oblibě a kvalitě svědčí nejen prodejní čísla, ale i řada úspěchů v již zmíněných soutěžích. Fríí ostatně není třeba spojovat jen s horkými letními dny – vhod přijde celoročně.
Je pravda, že se Fríí jako moderní značka na trhu představila v pravý čas. V posledních letech totiž spotřeba nealkoholických piv stoupá. „Stále více lidí si dopřává nealkoholické pivo například při pracovních obědech, oceňují jej řidiči, kteří si museli potěšení z piva odříkat, nebo sportující lidé, kteří potřebují doplnit tekutiny. Jasná mysl, pozornost a vitalita – to jsou hlavní devizy, které nealkoholické pivo nabízí,“ konstatuje manažerka značky Daniela Klančíková.

Proč Fríí chutná?
Nealkoholické pivo Fríí je výrazně podobné klasickému pivu – barvou, chutí i bohatou pěnou. Připravuje se klasickým dekokčním postupem vaření. Jemné a vyvážené chuti je dosaženo klasickou metodou řízeného hlavního kvašení a dokvašování, při kterém se používají kvasinky běžně využívané pro výrobu klasických piv. Pro Fríí je charakteristická vyšší plnost střední intenzity hořkosti bez výrazné mladinové příchutě, která bývá typická pro standardně vyráběná nealkoholická piva. Fríí ale nejen chutná – soudě podle ohlasů se všem líbí i design etikety, kterou navrhla agentura WMC Grey. Na první pohled je totiž patrné, že jde o produkt vyrobený tradičními metodami. „Kvalitu a tradiční výrobu podtrhuje zobrazení pivních symbolů chmele a ječmene,“ říká Daniela Klančíková.

Podpora sportu? Profesionálové i amatéři
Nové značce se hned na začátku podařil husarský kousek, protože začala úzce spolupracovat s brněnským Masarykovým okruhem. Fríí se tak na tři roky stala partnerem MOTO GP a oficiálním dodavatelem piva pro seriál mistrovství světa silničních motocyklů Cardion AB Grand Prix po celou dobu konání závodů. Úspěšný motocyklový závodník Karel Abraham se stal tváří kampaně. S automotodromem značka spolupracuje vlastně neustále. Výsledkem byl třeba letošní tuningový den s auty pro celou rodinu. Vždyť který kluk by nechtěl vidět závodní auta a odvážné muže, kteří je řídí! Zájemci se dokonce mohli se závodníky svézt a jízdu na okruhu tak vyzkoušet na vlastní kůži.
Fríí ale podporuje i vynikající sportovce-jednotlivce. I letos tak dále pokračuje spolupráce s free ride stylovým jezdcem na kole Richardem Gasperottim, který na různých akcích na speciálním kole předvádí své neuvěřitelné kousky. Vloni se Fríí stalo i dodavatelem nealko piva na prestižní Světový pohár v plážovém volejbale v Praze na Štvanici. „Frííčko dále poskytujeme i sportovcům, jejichž výkony nejsou středem zájmu většinové populace. Tak jsme podpořili například turnaj v šachu nebo jezdecké závody v ústeckém regionu,“ uvedla Daniela Klančíková.
Značka nezapomíná ani na automobilové závody, proto bude letos pokračovat spolupráce se závodníky Petrem a nově i Pavlem Pelechovými. A ve výčtu podporovaných akcí nesmí chybět populární Barum Rally, kde je po Fríí pojmenovaná i jedna rychlostní zkouška. Navíc účast na loňském ročníku odstartovala další aktivitu značky: zrodil se zde nápad vytvořit řadu sportovního značkového oblečení, které tam nosily hostesky. Líbilo se natolik, že ve spolupráci s výrobcem oblečení Salton vznikly sportovní oděvy pro různé druhy sportu. Zájemci si je mohou objednat v e-shopu na internetu.

Pijte s mírou
Poznatky, že řada řidičů stále podceňuje nebezpečí alkoholu za volantem, přivedl značku Fríí k partnerství při unikátním projektu Autoškola národa. Společnost Heineken Česká republika, do jejíhož portfolia značka Fríí patří, totiž celosvětově upozorňuje na nutnost zodpovědného chování při konzumaci alkoholu. Proto v minulosti spustila v českém jazyce mezinárodní kampaň Rozpoznej příznaky. Spotřebitelům na českém trhu je určena pokračující kampaň Pijte s Mírou (www.pijtesmirou.cz), zaměřená opět na zodpovědnou konzumaci alkoholu. Kreslený hrdina Míra se na webových stránkách v krátkých příbězích dělí o své zkušenosti s pitím alkoholu. „Tím, že můžeme nabídnout samostatnou značku nealkoholického piva Fríí, chceme dokázat, že i v této oblasti se my jako producenti alkoholu můžeme chovat zodpovědně a eticky,“ podotýká Daniela Klančíková.

Letošní novinky
Vedle sportu tudíž značka Fríí podporuje i takové akce, které se s konzumací alkoholu rovněž neslučují. Na prvním místě je tak třeba vzpomenout partnerství v letošním ročníku multižánrového festivalu „Mezi ploty“, který se uskutečnil už podvacáté v řadě. O posledním květnovém víkendu se otevřely brány psychiatrických léčeben v Praze-Bohnicích, Brně-Černovicích a Dobřanech, aby pořadatelé pozvali své hosty na největší kulturní přehlídku s humanitárním posláním. Jako obvykle na všechny čekala skvělá muzika, divadla a skvělá atmosféra festivalového mumraje, který neváhá šířit myšlenky empatie a pomoci. U příležitosti dvacátých narozenin si mohli účastníci přiťuknout právě Fríčkem. Značka Fríí na festivalu měla výhradní zastoupení.
Rovněž poprvé jako v případě festivalu Mezi ploty se Fríí představilo na populárním pochodu Praha-Prčice. Účastníci totiž dostávali dárek v podobě Maxilahve Fríí. „Rozdali jsme 9 000 Maxilahví. Ve spolupráci budeme pokračovat i příští rok, už teď jednáme o smlouvě,“ konstatovala Daniela Klančíková. Značka Fríí se na pochodu předvedla opravdu široké veřejnosti, protože letošní účast byla vskutku rekordní: populárního pochodu se zúčastnilo 19 571 lidí.
A premiéra do třetice. Tentokrát na akci EURO BIKE FEST, který v květnu hostil všechny příznivce motocyklového sportu. A nejen je. Pořadatelé akce se rozhodli uspořádat velký festival pro všechny ty, kteří propadli fenoménu zvanému motocykl. Značka Fríí jako generální partner akce uspořádala u příležitosti festivalu řadu aktivit, například informační kampaň v regionálních rádiích, kdy mohli posluchači získat volné vstupenky. Překvapení se konalo i na závěr festivalu. Motorkáři si „měli nechat místo na mašinách, protože při výjezdu dostali dárek v podobě nealkoholického piva Fríí 1,5 l“, psalo se na webových stránkách festivalu.
V nejbližší době značku Fríí v roli generálního partnera čeká populární Rakovnické cyklování. Je určeno všem těm, kdo mají rádi cyklistiku v kterékoli verzi: rychlostní, terénní i rekreační. Cyklování v Rakovníku se bude konat od 22. do 24. července.

Fríí pro volný čas
Fríí a sport k sobě neodmyslitelně patří. Ne každý z nás ale je sportovec, prostě svůj volný čas tráví způsobem, který právě jemu vyhovuje. Stačí se zamyslet: jet do přírody, na piknik, posedět s kamarády? Nebo prožít letní odpoledne při práci na zahrádce nebo prostě u vody? Značka Fríí je dokonalá také v tom, že svůj produkt nabízí v pestré škále obalů. Někdo nedá dopustit na pivo ze skla, jinému se hodí plechovky. Potřebujete větší, praktické balení? Ani tady není problém. Už od letošního jara se nealko pivo Fríí plní do populárních Maxilahví, obalů ze speciálního pivního plastu. Inovativní obal, který je na českém maloobchodním trhu dva roky, vzali čeští pivaři za svůj. Prodeje lámaly rekordy, úspěch překvapil odborníky i laiky. Tak se k alkoholickým pivům přidalo i Fríí. „Naše značka Fríí je mezi nealkoholickými pivy jediná, která se v plastových lahvích prodává. Spotřebitel oceňuje praktičnost balení i další přednosti. Může si najednou koupit multipack s praktickým uchem a naprosto pohodlně si z obchodu odnést šest Maxilahví o obsahu 1,5 litrů, což přepočteno znamená 18 nealkoholických piv,“ konstatuje Daniela Klančíková. Kromě toho je Fríí v maloobchodní síti k dostání v půllitrových a třetinkových lahvích a půllitrových plechovkách. Do restaurací putuje v třicetilitrových sudech.
Ať se značce Fríí daří i nadále. Ostatně o veškerých aktivitách značky a novinkách se mohou informovat návštěvníci webu na stránkách www.frii.cz.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001