Menu

Národní cena České republiky za jakost 2002

03. 12. 2001

Sdružení pro cenu České republiky za jakost a Česká společnost pro jakost z pověření Rady České republiky pro jakost v rámci Evropského týdne kvality pořádaly 13. listopadu ve Španělském sále Pražského hradu slavnostní večer při příležitosti předání Národní ceny České republiky za jakost 2002. Generálním marketingovým partnerem byla společnost Adecco, hlavním marketingovým partnerem Česká spořitelna. Jsem však přesvědčen, že my všichni, kteří jsme se večera účastnili, včetně čerstvých držitelů cen, jsme stejně nejvíc spontánně oceňovali jakost cateringu, který zajišťovala společnost Euroagentur Praha.



www.czechmade.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001