Menu

Klíčové faktory úspěchu

31. 12. 2015

Všudybyl jednadvacátým rokem šíří osvětu, že cestovní ruch je z hlediska národních zájmů o tom, peníze inkasovat, dostávat do systému včetně veřejných rozpočtů země, a ne kam peníze vozit utrácet. A protože taková osvěta nemá mezi profesionály cestovního ruchu smysl, jsou cílovými skupinami Všudybylu lidé rozmanitých profesí a oborů z různých oblastí, díky nimž lze posilovat obecné povědomí, že v tržní ekonomice jsou kupní síla a poptávka klíčovými faktory úspěchu. Zkrátka, až zhodnocení práce, výrobků, služeb a myšlenek – jejich ziskový prodej domácím spotřebitelům na vnitřním trhu; zahraničním spotřebitelům díky exportu; nebo příchozím zahraničním a domácím spotřebitelům díky cestovnímu ruchu.
27. listopadu 2015 v Nové galerii Pražského hradu vítal prezident Comenia Karel Muzikář účastníky dvacátého ročníku mezinárodní konference „Klíčové faktory úspěchu“. Co je úspěch, na čem závisí a jak se dosahuje, přibližovali předseda Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR Ivan Pilný, člen bankovní rady České národní banky Jiří Rusnok, prezident Policie České republiky Tomáš Tuhý, majitel a ředitel společnosti Vápenka Vitoul Ladislav Vitoul, předseda představenstva společnosti Brisk Tábor Mojmír Čapka, finanční ředitelka a místopředsedkyně představenstva společnosti NWT Martina Vítková, viceprezident Česko-izraelské smíšené obchodní komory Jiří Maceška, obchodní rada Velvyslanectví Čínské lidové republiky v Česku Yongru Cheng, generální ředitel Nemocnice s poliklinikou Česká Lípa Jaroslav Kratochvíl, ředitel společnosti Kovovýroba Hoffmann Marek Hoffmann, předsedkyně představenstva společnosti AEZZ Klára Sovová, generální ředitelka společnosti AAA auto Karolína Topolová a viceprezidentka Hospodářské komory ČR Irena Bartoňová Pálková.



Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

hotel petrovy kameny
chata Vilemína