Menu

12. března 2008 byl v pražských Vysočanech otevřen Clarion Congress Hotel Prague****, unikátní kongresový hotel se 4000 m2 plochy kongresového centra v 18 variabilních prostorách, s celkovou kapacitou až 2500 osob. Kongresové centrum, společně se stylovou nákupní galerií Fénix, se nachází přímo u východu ze stanice metra trasy „B“ stanice Vysočanská na náměstí OSN a je místem vhodným pro konání všech typů akcí od firemní oslavy přes seminář nebo konferenci až po televizní show nebo slavnostní banket. Clarion Congress Hotel Prague nabízí v 559 pokojích vysoký standard ubytování v kategorii čtyř hvězd, garantované mezinárodními standardy řetězce Choice Hotels International. Nedílnou součástí komplexu je wellness centrum s bazénem a kardiozónou. Širokou nabídku stravování nabízí jeho gastronomická střediska Brasserie Veduta, Restaurant Gourmet a Restaurace Citadela.

La sociedad CPI Hotels
CPI Hotels surgió después de que la sociedad FORTUNA HOTELS decidió cambiar de nombre a raíz de nuevas adquisiciones y proyectos. FORTUNA HOTELS, así como la sociedad sucesora CPI Hotels, lleva operando desde hace 14 ańos en el ámbito del turismo y despunta entre las sociedades hoteleras checas. En la cartera de la nueva CPI Hotels fi guran once hoteles con una capacidad total de 4350 camas. Cabe seńalar que actúa como representante exclusiva de la cadena transnacional Choice Hotels International. CPI Hotels ofrece la gestión de edifi cios de alojamiento sobre la base de Contrato de Gestión y Explotación del Hotel o bien sobre la base de Contrato de Arriendo. Entre los proyectos actuales de CPI Hotels fi guran el lujoso Buddha-Bar Hotel Prague de cinco estrellas y el Clarion Hotel Prague City de cuatro estrellas ubicado en la plaza Tylovo. Para más información: www.cpihotels.cz.

Každý další rok fungování CPI Hotels přináší novinky

21. 03. 2008

S předsedou představenstva a generálním ředitelem CPI Hotels Janem Kratinou se potkáváme 12. března v pražských Vysočanech na slavnostním otevření Clarion Congress Hotel Prague****, největšího hotelu značky Clarion na světě.
Ano, je to úžasná věc, dnešním dnem jsme uvedli do provozu náš největší hotelový komplex. Má bez jednoho pět set šedesát pokojů a přes dva a půl tisíce konferenčních míst. Rád bych v tento slavností den poděkoval investorům, kteří umožnili tento sen naplnit. Náš záměr saturovat potřeby pražské a vůbec středoevropské kongresové turistiky se dnešním dnem stal realitou. Hlavní město Praha je totiž stále jedním z turisticky nejexponovanějších a nejdynamičtěji se rozvíjejících kongresových míst Evropské unie.

Velkou konkurenční výhodou, kromě moderního konceptu a dimenzí Clarion Congress Hotelu Prague****, je už jeho lokace – dopravní dostupnost.
Když projekt vznikal a rozhodovalo se o místě, kde bude Clarion Congress Hotel Prague stát, brali jsme ji v potaz. Jsme přímo na trase metra „B“ stanice „Vysočanská“, která ústí přímo do budovy hotelu. Stejně tak se k nám hosté velice dobře dostanou z letiště Praha – Ruzyně, nebo z hlavních silničních a dálničních tahů.

Od loňského podzimu, kdy jsme spolu, pane generální řediteli, dělali poslední interview, došlo k expanzi CPI Hotels do dalších míst České republiky.
Ano, nově jsme v Liberci. O našem hotelu „Zlatý Lev“ už Všudybyl přinesl informace. Jsme i v další metropoli, v jihočeské, v Českých Budějovicích, kde máme hotel Gomel, a ve východočeské, v Hradci Králové, kde jsme rozšířili naše portfolio o hotel Černigov.

A nezapomněl jste na – v dobách válečných – strategicky nejvýznamnější místo naší někdejší otčiny – Rakouska? Na pevnostní město na řece Moravě, do něhož se v době nebezpečí pod silnou vojenskou ochranu uchyloval vídeňský císařský dvůr a kde i já čtyři roky „bojoval“ u Posádkové hudby Olomouc, na hanáckou metropoli?
Nezapomněl. Ale naše tamní akvizice, Hotel Sigma Olomouc, už v barvách CPI Hotels funguje více než rok. Pokud, pane doktore, srovnáte koncept všech našich nových hotelů, všude jdeme obdobnou cestou, a tou je konferenční byznys. Jak v hlavním městě Praze, tak i v dalších krajských městech. Všechny mají rozsáhlé konferenční zázemí, obrovskou škálu služeb a kvalitní ubytování.

V tomto vydání rozprávím s pražským primátorem i o tom, jak je Česká republika připravena na hlavní turistickou sezonu.
Z mého hlediska je každým rokem prezentace a propagace České republiky kvalitnější, ale stále můžeme najít rezervy, které je potřeba co nejrychleji eliminovat. Pokud má kongresová destinace posilovat své renomé ve světě, je to pro rozvoj kongresové turistiky v naší zemi nezbytně nutné. Nejen že musí šířit povědomí o své kultuře a historii, ale musí disponovat
kvalitní infrastrukturou, a teď nemám na mysli pouze infrastrukturu cestovního ruchu, ale všeobecnou vybavenost. Především však daná kongresová destinace musí být, a to zejména pro zahraniční klientelu, mnohem čitelnější, co se týče pohostinnosti, bezpečnostní situace, pořádku (i ve smyslu čistoty a uklizenosti), legislativy, fungování finančního systému apod. I tyto okolnosti totiž významným způsobem ovlivňují úspěšnost snah kongresových (a vůbec MICE) organizátorů, aby se v České republice odehrávalo co nejvíce akcí. V rámci mezinárodních tendrů, v nichž se rozhoduje, kde bude daný lukrativní kongres realizován, je proto stěžejní nejen zpracování nabídky, ale i lobbingová podpora ze strany představitelů státních a samosprávních institucí kongresové destinace.
A co se týče naší připravenosti? Každý další rok fungování CPI Hotels přináší novinky, také díky Clarion Congress Hotelu Prague může Praha s vysokou úspěšností konkurovat velkým městům v celé Evropě. Všude, kam jsme expandovali, své nově nabyté hotely rebrandujeme pod značky světoznámé sítě Choice Hotels International, která je druhou největší hotelovou sítí na světě.

A co Vás, pane generální, ještě čeká v letošním roce? Co váš pětihvězdičkový super luxusní Buddha Bar- Hotel?
V tuto chvíli prozradím pouze to, že bude otevřen na podzim letošního roku, a bude představovat nejmodernější trendy, které budou schopny uspokojit i tu nejnáročnější
klientelu. V současné etapě získává na finálních konturách. Už je vidět, jakým stylem budeme fungovat a jakým směrem se bude naše obchodní politika ubírat. Hotel bude mít 39 pokojů
a hlavně Buddha Bar Restauraci, což je díky své úspěšnosti velice rychle rozvíjející se koncept známý po celém světě a my věříme, že bude v nastavených standardech pokračovat i v Praze.



Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

for kids