Menu

Kampaň na podporu domácího lázeňského cestovního ruchu

06. 03. 2010

Lázeňství není zaměřeno pouze na léčbu, zdravotní rehabilitaci a prevenci – předcházení nemocem. Do lázní České republiky se můžete vypravit načerpat síly i na rozmanité wellness a relaxační pobyty. Tak by se dalo shrnout poselství velké mediální kampaně na podporu domácího lázeňského cestovního ruchu, kterou připravila agentura CzechTourism.

Kampaň je zacílena
na lidi se středními a vyššími příjmy. Začala v lednu 2010 a poběží až do května. Vybízí samoplátce k návštěvě tuzemských lázní. „Oslovujeme především ženy ve věkové skupině 35+ a muže a páry starší pětačtyřiceti let. Dámy chceme nalákat na wellness a relaxační pobyty, muže například na manažerské balíčky. Cílovou skupinu chceme upozornit na fakt, že mohou v lázních absolvovat i nejrůznější preventivní programy,“ říká vedoucí týmu lázeňství agentury CzechTourism Iveta Jakoubková.

Nový web o lázních
Kampaň bude k návštěvě českých lázní vybízet téměř všemi komunikačními prostředky. Setkáte se s ní na internetu, v tisku, v rozhlase, ale také na billboardech, citylightech a reklamních plochách v MHD. Tuto venkovní reklamu mohou lidé spatřit v sedmi českých městech – Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Plzni, Liberci a Hradci Králové. Bude odkazovat na nově vzniklý web www.ceskelazenstvi.cz, poskytující ucelenou řadu informací o českých lázních.

Soutěž o víkendové pobyty
v lázních pro dvě osoby zatraktivňuje kampaň po celou dobu jejího trvání. Probíhá na webu www.ceskelazenstvi.cz a soutěžící odpovídají na otázky z oblasti lázeňství. Ceny věnovalo na čtyřiadvacet lázeňských společností.

Medical wellness
Atraktivnost českých lázní spočívá i v tom, že na rozdíl od drtivé většiny zahraniční konkurence poskytují wellness procedury s použitím přírodních léčivých zdrojů pod dohledem lékaře. Ten v tomto případě vystupuje spíše v roli konzultanta, který poradí se správným životním stylem (stravování, cvičení, regenerace). Tento tzv. medical wellness je stále populárnější. Nabídka ubytování je ve všech cenových kategoriích.
www.ceskelazenstvi.cz

Filip Remenec, mediální oddělení CzechTourism
media@czechtourism.cz


Archiv vydání

2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

AKTUÁLNÍ ČÍSLO
VŠUDYBYL 05/2019
05/2019 číst aktuální číslo
Czech specials new