Menu

Jsme rádi, že v tak kvalitní konkurenci klienti volí EXIM tours

22. 05. 2005

Za Romanou Solarovou, výkonnou ředitelkou českého EXIM toursu jsem se zastavil na kus řeči nejen o tom, jak se začátkem května jeví prodej EXIM toursu, ale co EXIM tours a firemní akce.
Máme speciální oddělení, které se touto oblastí a firemní klientelou vůbec zabývá. Firemní akce jsme s to realizovat nejen v přímořských letoviscích uvedených v našich katalozích, ale i na dalších místech. Co se týče incentivních programů, školení apod., EXIM toursu se daří vycházet vstříc přáním firem a zahraniční letecké zájezdy nezřídka spojuje s poznávacími okruhy, návštěvami veletrhů a exkurzemi. Spolupracujeme s hotely a resorty, jež umí firemní akce kvalitně zajistit a které disponují patřičnou infrastrukturou. Velmi dobré zkušenosti při tom máme s Kyprem. Většina tamních hotelů do tří hvězdiček už je vybavena konferenčními centry. Obdobně tak v Tunisku nebo Egyptě, kde však musíme jít do hotelů vyšších kategorií. Ale i zde pak je vybavenost na vysoké úrovni.

Jak se pro EXIM tours vyvíjí letošní letní sezona?
Velmi dobře. Navýšili jsme kapacity v destinacích, které jsou tradičně velmi žádané, přičemž se ukázalo, že slevy EXIM toursu za včasný nákup klienty na českém trhu velmi dobře motivovaly. Slevy za včasný nákup mají nejenom tu výhodu, že klient svoji letní dovolenou pořídí levněji, ale především, že si vybírá z kompletní nabídky. U zájezdů „last minute“ totiž volí pouze z toho, co zbylo. Slevy za včasný nákup jsme ukončili 15. dubna a k tomuto datu prodali cca 50 % nasmlouvaných kapacit.

Soudě podle vašich výsledků loňského roku, se domnívám, že jen v Česku to mohlo být k osmdesáti tisícům prodaných zájezdů. Kdybych nezběhnul a vydržel být ředitelem cestovní kanceláře, takovýto prodej by nám bohatě více než stačil. Ale cestovku už nespoluvlastním ani neřediteluji a EXIM tours se u 50 % prodaného objemu zájezdů zřejmě také nezastaví… V souvislosti s firemními akcemi předpokládám, že poskytujete skupinové slevy i teď.
Skupinové slevy začínají už na osmi platících osobách. Pokud pojede skupinka více než osmi lidí, vždy od nás dostane nějakou zajímavou slevu. Prodej zájezdů včetně zajišťování firemních akcí se odehrává v silně konkurenčním až nesmlouvavě tvrdém prostředí kvalitních soutěžitelů a cestovní kancelář EXIM tours je lídrem na českém trhu leteckých zájezdů. Loni prodala na 154 tisíc leteckých zájezdů a dosáhla obratu ve výši zhruba dvou miliard korun. S žádnou jinou cestovní kanceláří loni neodletělo z Brna, Prahy a Ostravy více klientů. EXIM tours Česká republika je největší společností skupiny cestovních kanceláří řízených panem předsedou Ing. Feridem Nasrem. Do této skupiny s centrální obchodní politikou dále patří EXIM tours Polsko, KARTAGO tours Slovensko, KARTAGO tours Maďarsko a KARTAGO tours Rumunsko. V neposlední řadě i díky ní celkový obrat naší skupiny loni přesáhl čtyři a půl miliardy korun. To, proč se EXIM toursu daří, je, že svým klientům poskytuje velmi vysokou míru zhodnocení (a soudě podle odezvy možná i srovnatelně nejlepší) jimi investovaných peněz do zájezdů. Tyto relace – příznivá cena a pro danou cenovou hladinu maximální kvalita – jsou dány již zmiňovaným celkovým objemem realizovaných zájezdů a od toho se odvíjejícími nákupními cenami služeb v místech pobytu. Pochopitelně, i zde platí (a použiji k tomu paralelu z motorismu), že ani od prodejce automobilů s největším obratem a nejlepšími cenami nemohu očekávat, že by mi za cenu sebelepšího standardně prodávaného provedení Škody Octavie prodal Audi 8.L 6.0 quattro.

Zpátky na zem! V létě bych chtěl na reportážní cestu do Egypta. Zase se nořit v Rudém moři. Ostatně, čas od času mi váš kolega Jan Koláčný připomíná, jak jsem kdysi ve Všudybylu napsal: „Ledva ponoříte hlavu pod hladinu, okamžitě si připadáte jako v exkluzivním akváriu. Něco úžasného.“ Ale je to tak!
V Egyptě naše rozšířená nabídka obsahuje i velké množství poznávacích okruhů. Nejen moře. K Egyptu, díky jeho slavné minulosti, poznávání patří. Máme portfolio hotelů, z nichž si vybere téměř každý. Od nejjednodušších až po luxusní pětihvězdičkové komplexy s all inclusive servisem obsahujícím pestré sportovní a animační programy. Obdobně bych ale mohla doporučit i další destinace, jež nabízíme v našich katalozích. Kromě středomořských zaznamenáváme stoupající poptávku po Bulharsku – po pobytových zájezdech k Černému moři. Nutno konstatovat, že si to Bulhaři svými čím dál kvalitnějšími službami zaslouží. Udělali obrovský kus dobré práce.

V Egyptě naše rozšířená nabídka obsahuje i velké množství poznávacích okruhů. Nejen moře. K Egyptu, díky jeho slavné minulosti, poznávání patří. Máme portfolio hotelů, z nichž si vybere téměř každý. Od nejjednodušších až po luxusní pětihvězdičkové komplexy s all inclusive servisem obsahujícím pestré sportovní a animační programy. Obdobně bych ale mohla doporučit i další destinace, jež nabízíme v našich katalozích. Kromě středomořských zaznamenáváme stoupající poptávku po Bulharsku – po pobytových zájezdech k Černému moři. Nutno konstatovat, že si to Bulhaři svými čím dál kvalitnějšími službami zaslouží. Udělali obrovský kus dobré práce.
Je to nejen našimi obchodními podmínkami, ale i dobře fungujícím on line rezervačním a prodejním systémem pro provizní prodejce. Prodejci mohou okamžitě vidět možnosti a volná místa si zaregistrovat. Pokud zaregistrují, ihned dostávají rezervační číslo z našeho systému. Tzn. potvrzenou rezervaci. Je to úspora jak pracovních sil, tak v administrování, telefonování apod. Ale v zásadě máte pravdu, obchod je opravdu mocnou čarodějkou, a proto si přízně prodejců nesmírně vážíme. Jsme rádi, že v tak kvalitní a nesmlouvavě tvrdé konkurenci oni i jejich klienti volí právě EXIM tours.





www.eximtours.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

Česká chuťovka
ahr - volba