Menu

1. dubna 2010 otevřený First Class Superior Spa & Wellness Hotel St. Joseph’s ROYAL REGENT se nachází blízko léčebných pramenů na místě bývalého lázeňského domu pro kněze z r. 1889, provozovaného pod názvem Kurhaus St. Josef, jehož chloubou byla kaple zasvěcená Sv. Josefovi, který podle legendy pomáhal léčit zde pobývající hosty.
St. Joseph’s ROYAL REGENT v precizně řešených designových interiérech skýtá široké spektrum služeb. Disponuje 81 pokoji. Velká část z nich má balkony či lodžie. Má tři prestižní apartmány s terasami. Špičkový balneoprovoz St. Joseph’s Spa na ploše více než 350 m2 využívá klasické i nejmodernější terapeutické prostředky a kvalifikovaně zde léčí i děti do dvanácti let.
Ve wellness v nejvyšším patře budovy Skyland je finská a mořská sauna, parní a ledová lázeň, whirlpool, odpočinková zóna s barem a velký bazén s protiproudem a vodopády, ze kterého lze proskleným stropem a stěnami pozorovat oblohu a venkovní přírodu, to vše obkrouženo velikou terasou s výhledem na lázeňské centrum. Hotel má i nadstandardně vybavené fitness.
Hotelový restaurant MAYFLOWER (108 míst) je k dispozici po celý den. Pro uzavřenou společnost, jednání, či VIP klienty je k mání oddělený restaurační salonek ESQUIRE (45 míst). Pro příjemné posezení u kávy, kvalitního vína, piva, koktejlů či jiných nápojů je k dispozici lobby bar REGENT’S CLUB (35 míst indoor / 24 outdoor). Přímo ve vstupní hale se nachází jeden z nejluxusnějších kosmetických salonů v Karlových Varech Four Elements of Beauty. Má vlastní parking, Wi-Fi pokrytí a hosté v něm mohou pobývat i se svými domácími zvířecími mazlíčky.

Jan Motlík Hoteliérem roku 2010 Karlovarského kraje

28. 10. 2010

Rozhovor s generálním ředitelem hotelu St. Joseph’s ROYAL REGENT Janem Motlíkem začínám 7. října 2010 blahopřáním, protože rozmlouváme vzápětí poté, co převzal prestižní ocenění Hoteliér roku 2010 Karlovarského kraje.
Pokud mám za udělení ceny někomu poděkovat, tak samozřejmě svým kolegům, protože hotelnictví je jednoznačně týmová práce, byť osoba lídra je vždycky důležitá. Během krátké doby se nám podařilo sestavit tým manažerů i zaměstnanců (a za čtrnáct let svého působení v tomto oboru už mám s čím porovnávat), který je výjimečný a na který jsem právem hrdý.

Podle mých informací ti byl Hoteliér roku udělen za to, jak se vám podařilo dokončit stavbu a přípravu na otevření hotelu St. Joseph’s ROYAL REGENT a hned první měsíce provozovat. Jak můj zdroj podotkl: „Ve smyslu ekonomické úspěšnosti a prokazatelně vysoce kvalitních služeb tak, jak hovoří veškeré odezvy trhu.“
Hotel Royal Regent řídím z pozice jednatele a generálního manažera společnosti AXXOS hotel & management s.r.o., která byla založena za účelem provozování a řízení hotelů zaměřených na oblast Spa & Wellness. Hotel Royal Regent je v tomto smyslu prvním takto provozovaným projektem, a protože – jak ukazují výsledky – se nám v praxi osvědčuje náš koncept manažerského fungování a veškerých souvisejících procesů, rádi bychom využili své know-how a rozšířili portfolio námi řízených hotelů o další. Hranice našich zájmů nejsou vymezeny geograficky, ale tematicky – oblastí lázeňství a wellness.

Ekonomické výsledky hotelu St. Joseph’s ROYAL REGENT a udělení Hoteliéra roku 2010 Karlovarského kraje jsou argumenty, které by mohly developery a majitele hotelů inspirovat, aby začali s firmou AXXOS hotel & management s.r.o. jednat o podmínkách možného kontraktu na provozování svých hotelů. Co dalšího by je mohlo inspirovat?
Především bych je vzal do hotelu St. Joseph’s ROYAL REGENT a ukázal, jak funguje. Knihu hostů, dotazníky spokojenosti, čísla obsazenosti, dosaženého GOP, základní ekonomické parametry, a zeptal se, mají-li zájem, aby jejich hotel fungoval obdobně. Snažil bych se jim vyargumentovat, že skutečná jediná efektivní cesta provozování hotelu z hlediska kvality jeho služeb a ekonomických ukazatelů je ta, kdy hotel provozují profesionálové. Tzn. společnosti, které se úspěšně zabývají provozováním hotelů se vzájemně podobnou tematikou. To je v podstatě jediná cesta, která může garantovat dlouhodobý a kontinuální úspěch.

Jak si v těchto sférách, ve srovnání se světovou špičkou, stojí české hotelnictví?
V oblasti lázeňství jsme jednoznačně na evropské, a logicky tedy i na světové špičce. Know-how českého aplikovaného lázeňství je nezpochybnitelné. K tomu se v posledních letech (alespoň v některých případech) přidala i nesporná kvalita navazujících služeb, jako jsou ubytovací, gastronomické atd., které svého času v českých podmínkách za úrovní lázeňské medicíny pokulhávaly. V oblasti wellness, tam se domnívám, že České republice jako celku k evropské špičce ještě něco chybí.

Donedávna bylo wellness stavěno proti léčebnému lázeňství.
To považuji za hluboký, téměř neodpustitelný omyl určitých okruhů lidí. Praxe ukazuje, že proti sobě vůbec nestojí. Naopak, vzájemně se umocňují. Podle mého názoru to byla uměle vyvolaná snaha zastánců ortodoxního lázeňství, kteří ustrnuli nejen v čase, ale i v medicíně. Mnohé prvky wellness nejenže prostupují lázeňskou medicínou a velmi vhodně ji doplňují, ale především výrazně zvyšují její úroveň a atraktivitu, a tím pádem finanční efektivitu.

St. Joseph’s ROYAL REGENT je úžasný nejen vybavením, ale i designovým konceptem.
Jednoznačně. Aniž bych tímto chtěl jakkoli pochlebovat svému obchodnímu partnerovi, s nímž má moje manažerská firma smlouvu. Investor v případě tohoto hotelu prokázal nadstandardní míru prozíravosti, a lze říci i osvícenosti, neboť nejenom provozování hotelu, ale i jeho stavbu a tvorbu interiérů a kompletního designu svěřil plně do rukou profesionálů. Výsledkem je po všech stránkách vysoce kvalitě připravený produkt, který má výjimečnou architektonickou a funkční hodnotu, vynikající infrastrukturu a estetickou úroveň a který je pro mne obrovskou radostí a ctí provozovat.



Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001