Menu

Lázeňský hotel St. Joseph ROYAL REGENT stojí na místě někdejšího církevního Kurhausu St. Josef z roku 1889, jehož hosty podle legendy léčil sv. Josef přímluvou u Hospodina. Od roku 2010 na tuto tradici navazuje hotel St. Joseph ROYAL REGENT, který ve svěží a pro Karlovy Vary atypické formě nabízí široké spektrum služeb v kategorii first class superior. Má 81 stylově zařízených pokojů; 3 prestižní apartmány s terasami – Royal Suite, Madison Suite a Penthouse Suite – a špičkově vybavené balneo „St. Joseph’s Spa“, které se rozkládá na ploše přes 350 m2. K léčbě se využívá bohaté spektrum léčebných a zdravotněreha­bilitačních postupů. Od klasických Karlovarských kúr pro nejmodernější. Wellness „Skyland“ v nejvyšším patře nabízí finskou či mořskou saunu, parní i ledovou lázeň, whirlpool a bazén s protiproudem a vodopády, vše obkroužené terasou s jedinečným výhledem na lázeňské centrum. Hotel disponuje luxusním kosmetickým a kadeřnickým salonem Four Elements of Beauty. Prostorný restaurant Mayflower oslovuje své hosty kromě pestrého stravování formou švédských stolů také několikrát v týdnu živou hudební produkcí. Designový lobby bar Regent’s Club se zaměřuje na tzv. raw stravu, čerstvé ovocné a zeleninové nápoje, které si můžete vychutnat na dvou venkovních terasách. wi-fi pokrytí po celém hotelu je samozřejmostí.

Inter Spa Service

06. 06. 2015

S jednatelem společnosti Inter Spa Service, která provozuje karlovarský Superior Spa & Wellness Hotel St. Joseph ROYAL REGENT, a zároveň generálním ředitelem tohoto hotelu Janem Neveselým se potkáváme 5. května 2015.
Pane řediteli, St. Joseph ROYAL REGENT tvoří špičku karlovarských hotelů.
Jsem přesvědčen, že opravdu mezi špičku karlovarských hotelů patří, a troufnu si říct, že pod vedením společnosti Inter Spa Service ušel za poslední rok ve všech oblastech ještě o pár krůčků dopředu. Což lze objektivně vyhodnotit díky reakcím opakovaně přijíždějících hostů a trvale velmi vysoké obsazenosti nikoliv za nízké podbízivé ceny. Důvodem takové úspěšnosti hotelu je jednak mezinárodní renomé Karlových Varů, jejich genius loci, ale hlavně jedinečná atmosféra a kvalitní léčení, které zde poskytujeme. Naši hosté se do hotelu vracejí za konkrétními osobami, vítají se se „svojí“ recepční, lázeňskou, jsou rádi, když vidí známé tváře v restauraci i na hotelových chodbách. Jezdí k nám jako domů a s nadšením kvitují všechny drobné změny.

Jaký máte vztah ke Karlovým Varům?
Jako zdejší rodák mám ke Karlovým Varům vztah naprosto osobní. Lázeňské město s bohatou historií disponuje nejen množstvím termálních pramenů, ale i památek a malebných přírodních scenérií. Světová proslulost, kterou odstartoval jejich zakladatel římský císař Karel IV., je zasloužená. Stále objevuji, jak jsou Vary krásné, a s každou další procházkou centrem nebo lázeňskými lesy mě překvapí nějaký nový detail.

Už přes pět let jsou Vary krásnější o váš hotel.
Bezesporu. St. Joseph ROYAL REGENT před pěti lety doplnil kolekci kvalitních karlovarských hotelů. Konceptem je jedinečný! Byl navržen a postaven v moderním stylu, což v Karlových Varech není obvyklé. Většina budov si tu totiž drží původní ráz, neboť jsou památkově chráněny. Také Luxury Spa Hotel OLYMPIC PALACE, na jehož výstavbě se nyní podílím, a který bude provozovat spol. Olympic Palace, musel být koncipován v souladu s představami památkářů, takže tam nelze uplatnit moc moderních architektonických prvků. Přestože místo, kde je St. Joseph ROYAL REGENT zbudován, má bohatou historii, byl postaven „na zelené louce“. O tom, že se opravdu povedl, nás přesvědčují kolemjdoucí návštěvníci města, kteří se zvědavě přijdou podívat na recepci, a potvrzují to i jeho stálí hosté. A asi i díky této naší karlovarské zvláštnosti nás mají rády i incomingové agentury, které dalším a dalším hostům otevírají možnost poznávat Karlo­vy Vary.

Hotel dělá příjemným nejen místo, architektura, vybavení či interiérový design, ale hlavně lidé – hotelový personál.
Od ředitele po poslední pomocnou sílu. Ten, kdo má hotel na starosti (a je jedno, jak se jeho pozice jmenuje), je jeho součástí a musí hotel, tedy jeho tým, vést. Být mu příkladem. Přírodní léčivé zdroje a genius loci Karlových Varů lákají k dlouhodobým pobytům (i když naše balneo a ostatní špičkové vybavení k nám hosty přivádí i na kratší wellness pobyty). Dlouhodobý pobyt rovná se vytváření osobních vztahů personálu k hostům a obráceně. V rámci komplexní lázeňské léčby tak mezi námi ahosty vzniká výrazné vzájemné povědomí, kdo jsme kdo. Domnívám se, že i z tohoto důvodu jsou pro hosty hotelu St. Joseph ROYAL REGENT Karlovy Vary srdeční záležitostí. S hrdostí mohu konstatovat, že v Regentu hostům léčíme nejen lékaři stanovené indikace, ale i jejich duši. Rozhodně nejsme nemocnice! Vzdor tomu, že tu máme skvělé lékaře a vysoce kvalifikovaný zdravotní personál. To, co naše hosty uzdravuje, a díky čemu od nás po absolvování pobytu odjíždějí ve veliké pohodě, není jen široká škála poskytovaných balneo procedur a úroveň služeb, kterými pravděpodobně převyšujeme okolí, ale celková atmosféra hotelu.

Karlovy Vary si oblíbila nejen zahraniční klientela, ale i zahraniční investoři.
Ano, vesměs z ruskojazyčných oblastí. Ono je celkem jedno, odkud investor přichází. Důležité je, že v České republice vytváří další pracovní místa a posiluje ekonomiku velkoryse utrácejícími hosty, které získává pro opakované návštěvy naší země. Každopádně to musí být člověk, který svou investici myslí vážně, protože návratnost není v řádu měsíců ani let. Hotel St. Joseph ROYAL REGENT má to štěstí, že takového investora má.

To, co do Karlových Varů a dalších lázeňských sídel Čech, Moravy a Slezska přivádí kupní sílu ze zahraničí, je efektivita lázeňských léčebných pobytů a od toho se odvíjející pověst české balneologie. Domníváte se, že si to dostatečně uvědomujeme?
Nechci si osobovat hovořit za všechny obyvatele Česka, ale domnívám se, že přírodní léčivé zdroje České republiky a česká balneologie by si od Čechů, Moravanů a Slezanů zasloužily podstatně větší uznání.

Co je vaším profesním krédem?
Dělat pořádně hotely, ale tak, abych měl čas i na rodinu a někde našel chvilku i pro sebe. „Oženit se s prací“, to není dobře. To množné číslo – dělat hotely – je na místě, byť „jen“ ve vztahu ke dvěma provozům. A to k hotelu St. Joseph ROYAL REGENT a k hotelu OLYMPIC PALACE. Další hotely už do mého portfolia prozatím přibývat nebudou. Nemám ambice řídit jich víc, poněvadž dobře vím, že najít a získat pro věc kvalifikované kolegy, kteří to cítí stejně jako já, je těžké. Pár takových lidí kolem sebe mám, ale rozhodně ne tolik, aby bylo možné uzavírat kontrakty na vedení dalších a dalších hotelů. A dělat to napůl? To není „můj styl“.

Proč je tak těžké najít v dnešní době kvalifikovaný personál?
To, čeho je v českém hotelnictví opravdu málo, jsou profesní vzory. Období, které ještě zažila má generace, kdy kolem nás byli takřka samí profesionálové, od nichž jsme se mohli učit nebo se vůči nim vymezovat, je pryč. Mladí lidé v dnešní době po ukončení studia často volí další studium, pobyt v zahraničí nebo cosi jiného. Nikoliv uplatnění v tom, co studovali. Lidé, kteří tvoří tým hotelu, jsou jeho duší, takže alfou i omegou úspěšnosti ředitele je obklopit se správnými lidmi, protože bez nich nic nedokáže. Zažil jsem řadu nadřízených; z jednání některých jsem se poučil a vzal si příklad, jiné bych nechtěl nikdy napodobit. Zastávám názor, že ředitel hotelu by měl být přísný a konstantní ve svých názorech a měl by i umět projevit emoce, protože těm lidé rozumějí. Rozumějí nejen sdílené radosti a chvále, ale i oprávněným výtkám. Vše musí být spontánní, žádné divadlo! Za lež a pokrytectví se platí, a cena je vysoká – nedůvěra. Pokud po lidech něco chcete, je třeba jim vysvětlit proč. Pakliže nechápou důvod a nemají vizi, jejich výkon je ani ne poloviční a bez invence. A co je rovněž důležité, je zpětná vazba – sebereflexe. „Stát nohama na zemi“, sem tam se „podívat do zrcadla“ a buď se pochválit, anebo si pořádně vynadat. Hotel je jako návyková droga. Pokud se vám podaří vést jej dobře, už bez toho nemůžete být.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001