Menu

I u nejmenší vesničky

06. 12. 2003

PJsoft s.r.o. oznamuje vydání 11. verze geografického informačního systému InfoMapa. 

InfoMapa
je co do obsahu a funkčnosti ojedinělým souborem informací, lokalizovaných již v 600 podrobných mapových podkladech měst a obcí propojených do „Street Atlasu“ České republiky, doplněných podobně obsáhlým „Street Atlasem“ Slovenské republiky s informacemi a uliční síti měst nad 5000 obyvatel. Kde jinde tak snadno najít lokalitu z databáze obcí a částí obcí, 42.970 ulic a náměstí, adres s popisným nebo orientačním číslem domu? Kde jinde než v databázi územně identifikačního registru adres hledat podle územně správního členění (kraje, obce s rozšířenou působností, katastry) nebo zvolit některý ze 150.000 lokali­zovaných „objektů zájmu“ (bankomaty, čerpací stanice, restaurace, hotely). Kde jinde vyhledaný objekt zobrazit na mapě, prohlížet si vybavenost okolí? Najít autoservisy jen pro konkrétní typ vozidla, bankomaty pro určitý typ karty nebo provozované určitou bankou? Kde najít jen v jednom kraji nebo v celém Česku ulice, které mají v názvu slovo „hlavní“, nebo všech hor, které se jmenují „Špičák“ (v Česku jich je 50)? I u té nejmenší vesničky se můžeme dozvědět, na který finanční, katastrální, matriční, pozemkový nebo celní úřad se obracet. V každém místě Česka na jedno „kliknutí“ víme, ke kterému kraji, obci či katastru náleží.

Vyhledání nejkratší nebo nejrychlejší trasy
Ke klasickým nástrojům InfoMapy patří vyhledání nejkratší nebo nejrychlejší trasy autem s itinerářem ve dvou stupních podrobnosti a výpočtem nákladů na pohonné hmoty. Nalezení např. všech čerpacích stanic oblíbené značky podél plánované trasy, zobrazení signálu přijímače satelitní navigace (GPS), vyhledání místa podle souřadnic v několika formátech, měření vzdáleností, kreslení do mapy.

Vlastní mapa o aktivitách podniku
Stále více jsou vyhledávány nástroje pro vizualizaci vlastních aktivit v mapách, geokódování, mapování uživatelských informací a statistické vyhodnocování. InfoMapa je otevřený produkt pro import hotových databází, vytvoření nových uživatelských vrstev a jejich další analýzu. Vizualizací dat na geografickém základě dochází k zásadnímu zhodnocení informací. Nový pohled na adresy zákazníků, obchodní místa, sklady, stavby nebo naopak na aktivity konkurence s možností doplnění o další demografické údaje přináší zajímavé a někdy až nečekané výsledky. Takto vytvořená „vlastní mapa“ informací o aktivitách podniku mezi jednotlivými stupni řízení – od managementu přes obchodníky až po podporu zákazníků – je velmi efektivním a účelným nástrojem.





PJsoft s.r.o., Služská 27, 182 00 Praha 8

obchodní ředitelka Ing. Jitka Urbanová

161 00 Praha 6 – Ruzyně

tel./fax: 284 686 087, 284 688 221–2; mobil: 606 622 033

e-mail:

urbanova@pjsoft.cz




www.pjsoft.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001