Menu

GO a REGIONTOUR

03. 12. 2004

Cestování bez limitů
Jakákoli představa trávení dovolené se může stát realitou, což potvrzuje šíře nabídky veletrhů cestovního ruchu GO a REGIONTOUR. Jako je veletrh REGIONTOUR příležitostí pro jednotlivé české i zahraniční regiony, kraje a města předvést nabídku turistických možností pro trávení dovolené a volného času, tak je veletrh GO přehlídkou především zahraniční dovolené. Cestovní kanceláře a zahraniční centrály cestovního ruchu lákají k cestám nejen do tradičních a osvědčených letovisek, ale často doslova za hranice všedních dnů i běžné hladiny adrenalinu. Když k tomu připočítáme významnou účast odborných návštěvníků ze zahraničí, jsou veletrhy GO a REGIONTOUR nejen nabídkou aktuálních příležitostí pro české turisty, ale také významným nástrojem propagace České republiky v zahraničí.
Specialitou veletrhů GO a REGIONTOUR jsou velké tematicky zaměřené expozice, které návštěvníkům zjednodušují orientaci a vyhledávání informací. Tímto způsobem se představí například lázeňství, muzea a galerie, hrady a zámky, hotely nebo cykloturistika. Již tradičně se však návštěvníci setkají s E-travel zónou – přehlídkou nejvýznamnějších cestovatelských serverů, rezervačních systémů apod., připraveno je také Cestovatelské centrum, kde se představí známí cestovatelé. Nabídku všech expozic doplňuje největší festival filmů, fotografií a publikací s cestovatelskou tematikou v České republice GO KAMERA a také zábavný program plný hudby, soutěží, kuriozit a rekordů připravený na oba víkendové dny.

MEETING POINT – příležitost pro obchod
Nejvýznamnější akcí určenou všem profesionálům na poli cestovního ruchu je informačně kontraktační workshop MEETING POINT, pravidelně pořádaný v rámci veletrhů. Jde o mimořádnou příležitost seznámit se s kompletní nabídkou turistických možností v České republice, navázat kontakty s podnikateli v cestovním ruchu a projednat možnosti spolupráce. V tuto chvíli je již přihlášeno více než 90 zahraničních touroperátorů a odborných novinářů z Belgie, Francie, Maďarska, Německa, Nizozemí, Polska, Slovenska, Španělska, Velké Británie a nově z Finska, Itálie, Portugalska a Švédska. Jedná se také o účasti z Číny a Japonska. Pro usnadnění plánování schůzek s touroperátory budou moci účastníci workshopu letos poprvé využít elektronický rezervační systém na webové stránce projektu. Ten umožní vyhledat touroperátory podle potřeb a naplánovat si s nimi schůzky s dostatečným předstihem.

PROFI GO, TOP GUIDE junior a REGION REGINA
V rámci doprovodného programu veletrhů se tradičně pořádají soutěže PROFI GO, TOP GUIDE junior a REGION REGINA. Záštitu nad těmito soutěžemi převzalo Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. První dvě, PROFI GO a TOP GUIDE junior, jsou určeny talentům a mladým odborníkům v cestovním ruchu, tedy především studentům středních a vysokých škol, kteří si v několika náročných disciplínách mohou ověřit své znalosti. V soutěži o královnu regionů ČR a SR REGION REGINA musí přihlášené dívky prokázat znalost svého regionu a zvýraznit jeho tradice ve spojení s prezentací osobního šarmu a elegance. Výsledky soutěží budou vyhlášeny první den veletrhů GO a REGIONTOUR a pro nejúspěšnější účastníky jsou připraveny hodnotné ceny.

Praktické informace pro návštěvníky
13. – 14. 1. Dny pro odborníky
15. – 16. 1. Dny pro veřejnost
Otevírací doba
Čtvrtek – sobota: 10 – 18 hod.
Neděle: 10 – 16 hod.

Další podrobnosti z přípravy veletrhů a informace o zajímavých akcích najdete na internetových stránkách veletrhů www.bvv.cz/go

Aura – efektivní veletržní účast
„Dobré zboží se chválí i prodává samo“. Tato stará zásada má v dnešním světě permanentní obchodní soutěže pouze omezenou platnost. Tím spíš na veletrhu, kde cíleně dochází ke konfrontaci konkurenčních nabídek. Vedle nepochybně důležitého rozhodnutí, co na veletrhu nabídnout, je v současnosti daleko zásadnější zodpovězení otázky, jak to nabídnout, proto vznikla soutěž Aura. První kolo jejího druhého ročníku vyhlašuje Česká marketingová společnost spolu s Veletrhy Brno a bude se konat právě na veletrzích GO a REGIONTOUR. Přihlásit se může každý, kdo nějakým způsobem participuje na realizaci stánku. Aura nehodnotí jen architektonické a výtvarné ztvárnění expozice, ale také účel a marketingové funkce stánku. Vystavovatelé soutěží ve čtyřech kategoriích podle rozlohy stánku. Je jasné, že nelze srovnávat malý stánek s několikanásobně menším rozpočtem, než má expozice zvící půl pavilonu, Aura tímto způsobem dává šanci všem přihlášeným. Soutěž chce poskytnout vystavovatelům objektivní hodnocení a možnost srovnání s ostatními vystavovateli, proto tvoří hodnotitelskou komisi odborníci s bohatými zkušenostmi z oblasti marketingu, architektury, reklamy a psychologie. Pokud vás Aura zajímá, chtěli byste se dozvědět víc a třeba se i přihlásit, podívejte se na internetové její stránky.





www.soutezaura.cz
www.bvv.cz/go

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001