Menu

Než to mi se nelíbilo, že sem ty ulice na mnoha místech jako protržené viděl, takže leckdes jedna do druhé vbíhala: což mi se snadného zmatení a zblouzení znamením zdálo.
Jan Amos Komenský, Labyrint světa a ráj srdce, l. P. 1623

Což mi se snadného zmatení a zblouzení znamením zdálo

31. 12. 2015

Inspirací k pojmenování časopisu Všudybyl byl Všudybud, průvodce „Labyrintem světa“, a čtyři sta let aktuální Komenského alegorie citované v úvodnících Všudybylu. Všudybyl jednadvacátým rokem iniciuje poptávku oblastí, oborů a profesí, které s turisty a hosty nepřicházejí do obchodního či pracovního kontaktu po tom, aby mobilní kupní síla víc přispívala k jejich prosperitě a rozvoji. Podporuje šíření dobré pověsti země, protože kladný vtah k jejím obyvatelům, produktům, místům a cílům je stěžejním faktorem pro směrování dalších stovek miliard korun do Slezska, Moravy a Čech. Zatím totiž díky tomu, že jejich regiony každoročně nenavštíví desetitisíce spotřebitelů odjinud, zhodnocují pouhý zlomek svého potenciálu. Všudybyl proto mentoruje ty, kteří si cestovní ruch pletou s cestováním (byznys s konzumací) a neumožňují naší zemi tím, že je, víc pomáhat podnikatelským subjektům vydělávat na sociální jistoty a blahobyt obyvatel Česka. Šíří osvětu, že z hlediska národních hospodářských zájmů je cestovní ruch o tom, peníze inkasovat, dostávat do systému včetně veřejných rozpočtů země, a ne kam peníze vozit utrácet. A protože taková osvěta nemá mezi profesionály cestovního ruchu smysl, jsou cílovými skupinami Všudybylu lidé rozmanitých profesí a oborů z různých oblastí, díky nimž lze posilovat obecné povědomí, že v tržní ekonomice jsou kupní síla a poptávka klíčovými faktory úspěchu. Zkrátka, až zhodnocení práce, výrobků, služeb a myšlenek – jejich ziskový prodej domácím spotřebitelům na vnitřním trhu; zahraničním spotřebitelům díky exportu; nebo příchozím zahraničním a domácím spotřebitelům díky cestovnímu ruchu.
Jaromír Kainc


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001