Menu

CCS - moderní zákaznicky orientovaná firma

06. 04. 2001

Za deset let prošla společnost CCS velmi dynamickým rozvojem. Největší specializovaný vydavatel platebních karet v České republice staví svoji budoucnost na rozšíření finančních služeb pro firemní klientelu o nabídky produktů spotřebitelského financování Triangl. Pro oba segmenty připravuje celou řadu moderních karetních a platebních produktů a služeb s vysokou přidanou hodnotou. Nová CCS se tak stává jedním z vedoucích specializovaných subjektů na českém finančním trhu.

Výsledky roku 2000
Byly rekordní v historii společnosti. Jak na tiskové konferenci uvedl generální ředitel společnosti CCS pan Milan Hladík: „Obrat společnosti přesáhl 18 miliard korun, čímž se společnost zařadila mezi největší firmy v České republice. Na konci roku 2000 využívalo služeb platebních karet CCS více jak 30.000 firemních klientů.“ Pro klienty společnosti CCS je k dispozici více než 4000 akceptačních míst (čerpací stanice 1 837, servisy a služby – 1 875, hotely a restaurace – 383, supermarkety a hypermarkety – 9) a jejich počet neustále stoupá. Karta CCS tak rozšířila svoji původní funkci – rychlou a pohodlnou platbu u čerpací stanice – o služby, které provázejí jejího držitele nejen na cestách, ale i v běžném, každodenním životě. Spolehlivé a nadstandardní služby spojené s kartami dnes oceňuje především vedení firem. Systém CCS nabízí různé formy řízení spotřeby, které vedou k úspoře nákladů. Nejdůležitější je, že tento systém není uzavřený a naopak otevírá do budoucnosti další možnosti rozvoje nabízených služeb.

Průhlednost a kvalita
Jsou základním stavebním kamenem filozofie CCS. Tyto hodnoty jsou sdíleny akcionáři, vrcholovým managementem až po pracovníky v zákaznickém a telefonním centru. Moderní technologie nepotlačily lidskou tvář CCS. Jasné jsou i majetkové vztahy, které umožňují stanovit kvalitní manažerský mandát pro vedení firmy. V současné době je rozložení následující: 38 % patří investiční společnosti spravované Chase Fleming Asset Management, 62 % deseti zakladatelům z České republiky. Díky tomu CCS kombinuje nejen jistotu mezinárodního finančního zázemí a důraz na kvalitní správu a řízení, ale i silný podnikatelský náboj a schopnost adaptace na české podnikatelské prostředí.

Strategické změny
Jsou diktovány vůlí CCS neustále zvyšovat hodnotu dodávanou zákazníkům. Výsledkem je hluboká restrukturalizace všech procesů ve společnosti a vývoj nových produktů a služeb, v první řadě pro firemní zákazníky. Dalším krokem je vstup na trh prodeje zboží na splátky fyzickým osobám. Otevírají se tak další zajímavé možnosti pro klienty CCS i jejího nového partnera.


Archiv vydání

2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

AKTUÁLNÍ ČÍSLO
VŠUDYBYL 05/2019
05/2019 číst aktuální číslo
Czech specials new