Menu

Outgoing:

Incoming a domácí cestovní ruch:

Ostatní služby:

Vlastní hotelová zařízení ve skupině:

Autoturist jde s dobou

20. 11. 2010

S ředitelem Autoturistu Ing. Petrem Tiefenböckem jsem spolupracoval již u prvního vydání nového časopisu, který na veletrhu GO v Brně v lednu 2001 křtili pan poslanec Josef Jalůvka a generální ředitel Českých drah Dalibor Zelený starým zachráněným jménem Všudybyl. Ostatně i díky této konstelaci se nám o několik let později podařilo uvést v život oblíbený autovlak Jadran Expres do Splitu, který loni po pěti letech dojel na to, že místo toho, aby vozil platící pasažéry, stal se nástrojem proradostňování zaměstnaneckých benefitů „modré armády“.
Petře, čím to, že jsi autovlaky zredukoval na auta?
Jsou životní výzvy, které se neodmítají, a jedna z českých renomovaných cestovních kanceláří, Autoturist, s třiačtyřice­tiletou tradicí, pro mne takovou výzvou určitě je. Ostatně, na rozdíl od železničářů, se mototuristé nevozí gratis, a proto je tato cílová skupina pro firmu orientující se na zájezdy určitě atraktivní.

Jaká byla pro Autoturist letní sezona 2010?
Stejně úspěšná jako loňská. Orientujeme se totiž hlavně na individuální cestovatele. Své destinace volíme tak, aby tam bylo možné dojet automobily a motocykly, byť ani to už dnes úplně neplatí, protože nabízíme i letecké zájezdy do Bulharska. Novinkou byl projekt „Zpátky do východního Německa“ – pobyty u Baltického moře, které v minulém roce zaujaly a které budeme dále nabízet, zřejmě jako jediná cestovní kancelář v Česku .

Začíná lyžařská sezona.
Nabídku zimních a wellness pobytů děláme díky internetu výhradně on-line, protože ji individuální klientela stále více vyhledává. Podporou tohoto distribučního kanálu je i náš letošní projekt www.unitedtravel.cz. Zkrátka, doba patří elektronickým médiím, a Autoturist s dobou jde.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001