Menu

ALBION hotel slavil první výročí

20. 05. 2007

S generální ředitelkou TOP HOTELu Praha a ALBION HOTELu Martou Šnoblovou se potkáváme při příležitosti oslav prvního výročí otevření pražského ALBION HOTELu.
Na oslavu (jak my říkáme) menšího bratra TOP HOTELu Praha, která se konala 24. dubna večer, jsme zvali své partnery a přátele. Velmi záhy po jeho otevření jsme i my, z TOP HOTELu, pochopili, že není malým hotelem a že se i díky velké ubytovací kapacitě rychle a úspěšně etabloval na pražském hotelovém trhu. Nejen jeho ubytovací část, ale i konferenční prostory. V brzké době zde začneme budovat kongresový sál o kapacitě cca 450 míst, salonky, přilehlé foyer, novou restauraci a wellness.

Čím to, že vaše hotely, ač ne v centru Prahy, jsou tak utěšeně vytěžovány hosty a účastníky kongresových a společenských akcí z celého světa?
Řekla bych, že je to díky dlouhodobě pěstované spolupráci s incomingovými agenturami a dalšími partnery. Rozumná obchodní politika je samozřejmostí. Patřičná úroveň služeb rovněž. Samozřejmostí je i to, že se o ni zasluhují lidé, kteří u nás pracují. Výraznou konkurenční výhodou obou hotelů je velká ubytovací kapacita, rozsáhlé kongresové a další zázemí. Ve službách dbáme na to, abychom drželi co nejvyšší úroveň. V tomto přístupu ale nejsme výjimeční. V čem asi ano, je vůle majitele obou hotelů do nich investovat a přetvářet své vize ve skutečnost. Dělat z objektů, které původně rozhodně nebyly koncipovány jako kvalitní čtyřhvězdičkové kongresové hotely, místa s příjemnou atmosférou, kvůli které hosté rádi přicházejí.

Areál TOP HOTELu Praha již třetím rokem zdobí velký kongresový sál. Za jeho existence se v něm událo nesčetné množství prestižních akcí. Nejen sál, ale i top management hotelu účinkoval v řadě televizních show, soutěží a přehlídek coby členové porot apod.
Kongresová hala úžasně akcelerovala mediální propagaci TOP HOTELu Praha. Díky rozměrům, ať už výšce stropu, ploše a dalším parametrům, láká televizní štáby. Obrací se tak na nás řada klientů, firem i zprostředko­vatelských agentur z celé republiky s tím, že se o nás dozvěděli právě díky televizním přenosům a že si tu také chtějí udělat akci. To je velké plus. Máme i řadu klientů, s nimiž jsme spolupracovali dávno předtím, než jsme kongresovou halu postavili. Díky ní však u nás začali dělat větší akce a akce jiného typu. Pokud se tu koná velký kongres, jsme mu nejen schopni zabezpečit kongresové zázemí – halu, sály, salonky, techniku, dostatečné parkovací kapacity, ale jeho účastníky bez časových prodlev odstravovat, ubytovat, poskytnout jim sportovní vyžití, relaxační zázemí apod. To je nutnost. Pokud chce kongresové zařízení účinně zabránit torpédování svého byznysu přemrštěnými finančními požadavky ubytovatelů, je nutné, aby mělo pod kontrolou cenotvorbu kompletního package služeb. Transferů, pronájmů kongresových prostor a techniky, doprovodných programů, ubytování i cateringu. Střídmost a rozumná cenová politika se vyplatí kongresové destinaci nejen tím, že organizátor kongres nepřesune do jiné, vstřícnější země, ale i tím, že do daného města, kongresového zařízení a hotelů přibude vysoce solventní klientela, která tam udělá velké útraty.

Má-li či nemá-li České republika kandidovat na pořadatelství letních olympijských her?
Určitě má. A kdyby to nevyšlo v roce 2016, tak i na následující. I bez kandidatury Prahu čeká obrovský kus práce. Už by se konečně něco mělo začít dělat s hrubě poddimenzovanou dopravní infrastrukturou, díky níž denně kolabuje doprava, a to nejen v Praze. Už sama kandidatura způsobí nebývalou celosvětovou popularizaci a propagaci naší vlasti. Ta je hospodářsky užitečná nejen pro Prahu, ale pro celou zemi. V souvislosti s kandidaturou je třeba se zamyslet, co přinese mimopražským regionům. A přínosů určitě nebude málo.


www.tophotel.cz
www.albionhotel.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

Česká chuťovka