Menu

Up grade Quality Hotel Brno Exhibition Centre

30. 09. 2020

Čtyřhvězdičkový Quality Hotel Brno Exhibition Centre leží na vnějším okraji brněnského výstaviště. Díky dálničnímu přivaděči Pisáreckým tunelem má vynikající dostupnost z dálnice D1. Ve vysokém standardu zajišťuje komfortní ubytování (dle recenzí uživatelů Tripadvisor.com s nejlepší kvalitou spánku v Brně). Disponuje restaurací Braserie a vhodným prostorem pro pracovní schůzky, relaxačními prostory, jednacími salonky a kongresovou halou s kompletním konferenčním zázemím. Vysoká kvalita cateringu a strategická poloha z něj učinila frekventovaného caterera akcí pořádaných na výstavišti a v okolí. Např. na Masarykově okruhu, v Mahenově divadle, na Hvězdárně, v Technickém muzeu aj. Disponuje i atraktivním wellness zázemím v „relax ZONE“ na střeše hotelu s unikátním výhledem na pisárecké lesy a areál výstaviště. Jeho ředitele Ing. Radimem Benešem jsem nedávno požádal o rozhovor.

Pane řediteli, přesto přes všechno se, co jsem uvedl, chystá nový majitel Quality Hotel Brno Exhibition Centre jeho up grade. Ostatně, proč došlo k jeho přejmenování na Quality Hotel Brno Exhibition Centre?
Značka Quality je další značkou z portfolia dvanácti značek hotelového řetězce a franšízora Choice Hotels International. Společnost CPI Hotels jako franšízant zvolil tuto značku, o jejíž penetraci na český hotelový trh má franšízor zájem. Cílem je být tak úspěšní jako například severské evropské státy, kde je tato značka velmi populární a cílí na konferenční segment a ty hosty, kteří jezdí za sportovními či kulturními akcemi daného regionu, města. Pozitivně vnímáme i plánované změny a rozvoj v okolí hotelu včetně záměru vybudovat multifunkční halu v areálu brněnského výstaviště.

Hotel projde v nejbližším možném období rekonstrukcí společenských a stravovacích prostor, projekty jsou již hotovy. Nové exteriérové logo je již od jara instalováno. Rebranding uvnitř hotelu také proběhl úspěšně. Jistou rekonstrukcí, díky které se mj. optimalizují náklady na energie, projde i technická infrastruktura nezbytná pro chod hotelu. Do vínku nám byla značkou dána zelená barva se zlatou, symboly jistoty, růstu a rovnováhy. Tato kombinace barev souzní jak s okolitou přírodou tak i s firemní filozofií „Join Pure Life“ k dosažení spojení přírody a hotelového provozu.  

Díky této akvizici CPI Hotels expandoval do metropole Jihomoravského kraje. Jaký byl váš první (loňský) rok v Brně, kdy jste řídil nejen tento jejich hotel, ale donedávna i hotel v Bratislavě, v níž bydlíte?
Vzdálenost mezi Brnem a Bratislavou je optimální na dojezd, odpočinek doma a nastartování do nového dne. Hotel v Bratislavě byl úspěšně odevzdán talentovanému mladému manažerovi a já se věnuji nyní pouze brněnskému projektu, který je velkou výzvou. Seznámení se s prostředím, hotelovým personálem, obchodními partnery a s nastavenými procesy zabere i zkušenému hoteliérovi dost času. 




Pane řediteli, známe se řadu let z několika míst vašeho působení. Vždy to bylo pro CPI Hotels. Proč jste volil tento řetězec?
Pro mne je vždy důležitý vztah s mým nadřízeným, musím věřit jeho vizím, jeho slovu a nastavení firemní kultura a procesy. A to jsem u Jana Kratiny a firmy, kterou řídí, vždy našel. Jsem u firmy jedenáct let. Patřím k jejím loajálním zaměstnancům. Ve firmě nacházím podporu např. v oblasti sales a marketingu. Přiučil jsem se mnoha novým postupům a procesům. Péče o hosta a majetek je pro mne moc důležitá, a právě zde CPI Hotels investuje nemalé prostředky a úsilí, což není u některých jiných  provozovatelů či majitelů ubytovacích zařízeních vždy samozřejmostí.
S Radimem Benešem hovořil Jaromír Kainc.

www.qualityhotelbrnoexhibitioncentre.com/cs/
www.cpihotels.com/quality-hotels



Archiv