Menu

Thajci jsou pro českou ekonomiku přínosem

11. 09. 2019

Česká republika je pro Thajce stále atraktivnější. Podle vyjádření české ambasády v Thajsku navštíví ročně Českou republiku až 50 tisíc Thajců a tento počet se stále zvyšuje. Nyní je navíc na zajímavá a méně vytížená místa naší vlasti bude lákat nová televizní série, na jejíž výrobě se podílela také agentura CzechTourism.

yepun_my_czech_thajsko

„Thajští turisté představují pro naši ekonomiku skvělý potenciál. Průměrná hodnota nákupů Thajců během jejich pobytu v ČR se podle společnosti Global Blue pohybuje kolem dvaceti tisíc korun. To je řadí mezi top 10 národů s nejvyšší útratou v Česku, přičemž mezi asijskými turisty jsou co do výše útraty na špici,“
vysvětluje Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Šestidílný cestovatelský seriál bude vysílaný na kanále Travel Channel Thailand, jediném thajském kanále věnovaném pouze cestování. Pořad bude dostupný také v rámci neplaceného segmentu vysílání, který zasahuje více než 16 milionů domácností. Série „#myCzech“ je podpořena rozsáhlou marketingovou kampaní na sociálních sítích a spolupracují na ní také cestovatelská média.

V šesti epizodách představuje oblíbený moderátor Yepun (Yepun Thanat Thanajirachai) kromě obecně známých míst také destinace, které jsou pro thajský trh nové a neokoukané. Kutnou Horu, Mikulov, Moravský kras, Brno nebo Karlovy Vary. Jedná se o místa s turistickým potenciálem a širokou nabídkou kulturního dědictví a zážitkových programů. Snahou je představit thajským divákům méně vytížené oblasti a také prodloužit délku jejich pobytu.

„Hravá forma pořadu, ve kterém je moderátor vtažen do dění a má možnost zažít a vidět nové věci, podněcuje v divákovi zájem o navštívenou lokalitu,“ uvedl ředitel zahraničního zastoupení v Hong Kongu Jan Urban a doplňuje: „Thajští turisté jsou velmi specifičtí. Zajímají se o poznání místní kultury a mají odlišné spotřební chování. Forma pořadu reflektuje právě tato specifika thajského trhu“. Natáčení bylo realizováno na v říjnu 2018 ve spolupráci se Zahraničním Zastoupením CzechTourism v Hong Kongu, Zastupitelským Úřadem ČR v Bangkoku, Karlovarským krajem, Českokrumlovským rozvojovým fondem, Jihomoravským krajem a destinačními managementy města Brna a Kutná Hora. Vybrané výstupy v thajštině lze sledovat na FB stránkách například zde, zde a zde.



Související články


Hotelnictví Ze světa

Čičmany zdobí zrekonštruovaný kaštieľ

Vynovený barokovo – klasicistický Kaštieľ Čičmany, kde je dnes penzión s reštauráciou, je architektonickou perlou Rajeckej doliny.

12. 10. 2018

číst dál


Mice Ze světa

Třicet tisíc Rakušanů získalo v Linci Jihočeské srdce

S mimořádně příznivým ohlasem zhruba 300 tisíc návštěvníků třídenních jarních městských slavností, které vyvrcholily v sobotu...

20. 05. 2019

číst dál


Nepřehlédněte


Mice Z domova

CzechTourism spouští kampaň ke sta letům česko – slovenské vzájemnosti

Česká republika zve na velkolepé oslavy. U příležitosti stého výročí vzniku Československa i ostatních zásadních milníků uplynulého století pořádá desítky...

19. 05. 2018

číst dál


Z domova

Na kola do ráje českého

Branžež (z Prahy 70 km po dálnici D10), kde se nedaleko Komárovského rybníka nachází penzion Černá louže s restaurací, je branou do Českého Ráje.

11. 09. 2017

číst dál


Czech specials new