Menu

Informační linka pomáhá stovkám cestujících

22. 11. 2017

Více než sto telefonátů zaznamenala během prvního měsíce své existence informační linka krajského koordinátora dopravy Olomouckého kraje KIDSOK. Ten ji provozuje od září letošního roku. Hovory na linku trvaly celkem sedm a čtvrt hodiny.  
Největší nápor linka zatím zaznamenala hned v prvních dnech své existence. Její spuštění totiž přišlo na začátku školního roku, kdy žáci, studenti a jejich rodiče řeší organizaci dopravy za výukou. V tomto období proto na příslušné telefonní číslo volala denně takřka dvacítka zájemců o informace. Pracovníci krajského koordinátora dopravy jim vysvětlovali podrobnosti k tarifům ve veřejné dopravě a cenám jízdného. Následující měsíc už byl klidnější. Zatímco v září na linku volalo celkem 112 lidí, v říjnu to bylo 62 zájemců o informace. V tomto případě zhruba 60 procent dotazů směřovalo na tarif a ceny jízdného a ostatní na nové jízdní řády, které začnou platit na přelomu roku. „Novou infolinkou nabízíme našim cestujícím další službu, která jim dosud scházela. Že ji využívá tolik občanů, je pro nás velmi důležité. Ještě důležitější však je, že každý cestující může dostat odpovědi na své dotazy, aniž by musel cokoliv složitě vyhledávat, stačí jen vytočit příslušné telefonní číslo,“ říká ředitel KIDSOK Jaroslav Tomík.
Telefonní informační linka má číslo 588 88 77 88. Zájemci na ni mohou volat v pracovních dnech od 7 do 15 hodin
Připravil Ivo Heger.

www.idsok.cz




Nepřehlédněte


Doprava

Travel Service získal první Boeing 737 MAX

Letecká společnost Travel Service zařadila do své flotily první Boeing 737 MAX 8 a patří mezi první letecké společnosti na světě, které 737 MAX získaly.

02. 02. 2018

číst dál


Z domova

Příjezdy zahraničních turistů vzrostly o deset procent

Do hromadných ubytovacích zařízení v Česku přijelo za první tři čtvrtletí celkem 7,8 milionu zahraničních turistů, což bylo o 10 procent více než ve stejném...

08. 11. 2017

číst dál


Dallmayr
PF 2021 CzechSpecials