Související články
Air France - KLM Martinair Cargo může spustit přepravu vakcín
Profesní asociace ACFA začala se stanovováním priorit a opatření při distribuci vakcíny proti COVID-19.
15. 12. 2020
18. 05. 2022
Obsah kampaně, která byla úspěšně zahájena v roce 2021, byl nově rozšířen – cestování za kulturou a do přírody ve všech aspektech – jednotlivé klastry kampaně poskytují lepší orientaci v nabídce – storytelling na sociálních sítích.Německá turistická centrála (DZT) prostřednictvím nové edice inspirativní kampaně German.Local.Culture. podporuje restart incomingu do Německa. Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT uvedla: „Po dvou letech koronavirové pandemie a na pozadí strašlivé války na Ukrajině čelí turistické odvětví velkým výzvám. Zejména v této situaci je důležité zasadit se o mírumilovný a lidi spojující turismus, který je synonymem otevřenosti světu a tolerance. Kampaň German.Local.Culture. zprostředkovává mírové soužití generací, tradic a různých kulturních vlivů. Prostřednictvím této kampaně zrcadlíme autentické lokální zážitky v městských destinacích, včetně začlenění venkovských oblastí a jejich turistických nabídek, které jsou šetrné a ohleduplné k životnímu prostředí. Cílem kampaně je mj. propagovat Německo jako destinaci pro delší prázdninové pobyty, a to jak pro cestovatele se zájmem o kulturu, tak i pro rodiny nebo aktivní turisty ze zdrojových trhů.“
Kampaň German.Local.Culture. bude komunikována především prostřednictvím programatické reklamy, sociálních médií, a také s pomocí influencerů. Informativní Microsite kampaně slouží především jako zdroj inspirace. Návštěvníci těchto webových stránek se tak mohou dozvědět zajímavé tipy na cesty, a to mj. od chatbota s podporou umělé inteligence. Rozmanitost Německa jako kulturní a přírodní destinace představuje potenciálním cestovatelům působivě natočený video spot. Zmíněná Microsite dále odkazuje na čtyři tematické klastry: Flair (kultura), Craft (řemeslo), Taste (gastronomie) a Green (příroda). Tyto pak odrážejí nevšední architekturu, autentické prostředí, německou tradici s jejími manufakturami a řemeslným uměním, stejně jako tradiční regionální německou kuchyni i krásy přírody.
Připravil Jan Pohaněl.
www.germany.travel
Související články
Profesní asociace ACFA začala se stanovováním priorit a opatření při distribuci vakcíny proti COVID-19.
15. 12. 2020
Nepřehlédněte
„Cílem celostátní soutěže Vesnice roku není najít vítěze, ale stmelit lidi v obcích a podporovat je,“ souhlasí ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová...
22. 09. 2019
Generální ředitel Národního muzea v přírodě převzal Grand Prix Patria Nostra 2020.
18. 01. 2021