Menu

Akce pro firmy i profesní uskupení

17. 06. 2025

Konference, výročí firmy, oborový kongres nebo workshop pro stovky účastníků – všechny tyto akce mají jedno společné. Nejenže potřebují perfektní zázemí, profesionální tým a dopravní dostupnost, ale čím dál větší roli v rozhodování hraje také ojedinělý zážitek, který si účastníci mohou odnést. A rovněž dostatek parkovacích kapacit daného místa. Zvláště pokud se jedná o ty druhy setkání, na něž se mají sjet týmy z celé České republiky, nebo dokonce ze zahraničí. Tato fakta vyplývají ze statistiky Aquapalace Hotel Prague, který je největší kongresový hotel s aquaparkem ve střední Evropě. 

Dostupnost, která propojuje Čechy i Moravu
Strategická poloha čestlického hotelu hraje klíčovou roli při rozhodování firemních klientů, kde svůj kongres nebo konferenci uspořádají. Leží v blízkosti všech hlavních dopravních tahů, které spojují východ a západ, sever i jih republiky. „Když zvažujete, kde uspořádáte svou firemní akci, na niž se mají sjet kolegové z celého Česka, často i z ciziny, hledáte ideální průsečík, místo, kam se všichni snadno dopraví. To dává našemu hotelu jasnou výhodu, zvlášť pokud přihlédneme i k jeho kapacitě a možnostem parkování. Ve Středočeském kraji jde o vůbec největší konferenční centrum. Přímo v hotelových garážích zaparkujete 100 vozidel a dalších 800 parkovacích míst je k dispozici v sousedících parkovacích domech, což je v rámci republiky výjimečná kapacita,“ říká Ing. Miroslav Bukva, MBA, generální ředitel Aquapalace Hotel Prague.

Aquapalce Hotel Prague je připraven na mezinárodní konferenci i velkolepou show až pro 700 lidí
Kongresové centrum Aquapalace Hotel Prague prošlo nedávno rozsáhlou modernizací. Velký variabilní sál pojme až 700 osob. K dispozici jsou také menší konferenční salonky pro workshopy či odborné sekce. Technologie na úrovni evropských metropolí a špičkové Wi-Fi připojení (2,5 Gbps) jsou samozřejmostí, která umožňuje při velkých eventech nadnárodní spolupráci mezi pobočkami firmy nebo spřízněnými organizacemi. Tato možnost je stále důležitější také pro zákazníky z řad profesních uskupení, jako jsou svazy, asociace, komory, sdružení a podobně, která jsou častými organizátory podobných setkání. Hotel je také vybaven veškerým technickým zázemím pro velkolepé prezentace.

„Firemní klienti dnes očekávají špičkový servis, rychlost a flexibilitu. Často přichází poptávky, v nichž je potřeba lokální event navázat i na dění v dalších pobočkách firmy nebo organizace, ať už v Evropě nebo jinde ve světě. Připojení s vysokou rychlostí datového toku nám umožňuje takové zakázky snadno realizovat a zajistit, aby se fyzický event mohl přenášet i dál do světa nebo se například prezentace výročí firmy mohla propojit na globální úrovni,“ vysvětluje Miroslav Bukva.

Tým hotelu zvládne přichystat velkolepou akci i na poslední chvíli
Klienti častěji poptávají i větší akce takřka na poslední chvíli. Profesionální tým se těmto okolnostem snaží přizpůsobit a vyjít zákazníkům vstříc. Proto hotel zavedl možnost platby „Pay by link“, která umožňuje okamžité vystavení dokladu a platbu obratem. Organizační tým se nemusí zdržovat administrativou, dává se ihned do práce, aby bylo vše podle potřeb zákazníka zajištěno na nejvyšší úrovni. 

Gastronomické trendy 
Hotelový catering zásadně ovlivňuje dojem z celého firemního setkání. Jeho pojetí se přizpůsobuje na míru nejen tematicky podle typu události, ale také s ohledem na další požadavky, ať už jde o zařazení vegetariánského menu, zohlednění potravinových alergií nebo intolerancí i dalších specifických přání. Jedním z trendů, kterému se v Aquapalace Hotel Prague snaží vyhovět, je důraz na využití sezónních surovin a udržitelnost.

Kongresy už dávno nejsou jen o prezentačních blocích, hosté si s chutí vyzkouší i „mermaiding“ 
Firemní klientela dnes nechce běžný kongresový program, ale vyžaduje něco navíc, zejména pokud jde o aktivity určené pro zaměstnance. Sílícím trendem je incentivní turistika. Zdaleka ji nevyhledávají už jen tech firmy. Tyto skupiny vyžadují zážitek, který podpoří týmového ducha, a zároveň oceňují zázemí, kde vše zvládnou na jednom místě. „Eventoví organizátoři i zákazníci často inspiraci sbírají na sociálních sítích. Možnosti Aquapalace Hotel Prague nám dávají skvělou šanci, jak takové požadavky dál uchopit – od klání ve fitness či večerní zábavy v aquaparku přes wellness rituály a saunové ceremoniály až po tematické večery,“ přibližuje Miroslav Bukva. 
Připravila Kateřina Šimková.

www.aquapalacehotel.cz 
www.ahrcr.cz/nadace-ahr-cr



Archiv
festival krumlov 34
Venuse 100