Menu

CPI Hotels provozuje v Olomouci nový hotel

11. 04. 2018

Největší česká hotelová společnost CPI Hotels provozuje v Olomouci další hotel, od dubna nově převzala provoz Hotelu Ibis Olomouc Centre. V Olomouci již společnost provozuje čtyřhvězdičkový Clarion Congress Hotel, který se zaměřuje převážně na obchodní klientelu. Vlastníkem obou hotelů je mateřská společnost CPI Property Group. Tříhvězdičkový Hotel Ibis Olomouc Centre byl zařazen jako Comfort Hotel Olomouc Centre pod značku Comfort Hotels, která stejně jako hotely Clarion patří do Choice Hotels International, jedné z největších franšízových sítí na světě. Rebranding hotelu pod značku Comfort bude dokončen na konci dubna 2018.
Jsem rád, že můžeme značku Comfort Hotels přinést na český trh právě v Olomouci, kde cítíme potenciál pro rozvoj kvalitního ubytování střední kategorie. Olomoucký hotel je první vlaštovkou sítě hotelů Comfort, do konce roku 2019 budou pod touto značkou představeny další dva hotely v Praze a Ústí nad Labem," uvedl k rozvoji portfolia Jan Kratina, generální ředitel CPI Hotels.
Comfort Hotel Olomouc Centre nabízí ubytování v 90 pokojích a disponuje kapacitou 120 konferenčních míst. Díky výhodné poloze v blízkosti historického centra a možnosti parkování je cílem korporátní klientely i turistů. Novou značku hoteloví hosté pocítí nejen změnou loga na budově a v interiéru hotelu nebo nových webových stránek www.comforthotelolomouccentre.com, ale hlavně v zázemí sítě Choice Hotels International. Ta svým hostům nabízí třeba věrnostní program Choice Hotel Privileges, který má nyní více než 35 milionů členů a umožňuje sbírat a uplatnit věrnostní body ve více než 6 800 hotelech ve 40 zemích světa. Značka Comfort je jednou z nejrychleji rostoucích značek sítě Choice Hotels International. V průběhu roku 2018 vzniká pod franšízovou značkou Comfort v průměru jeden nový hotel týdně.
V Olomouci již CPI Hotels provozuje čtyřhvězdičkový Clarion Congress Hotel, který byl jako v pořadí 9. Clarion otevřen v roce 2013 po kompletní přestavbě hotelu Sigma. Za 5 let provozu hostil řadu významných akcí lokálního i mezinárodního charakteru, a dokázal tak využít kongresového potenciálu s kapacitou více než 1400 konferenčních míst. Získal také řadu ocenění, kromě ceny Stavba roku 2014 byl vyhlášen nejlepším Clarionem ve střední Evropě pro rok 2015, 2016 a 2017.
Do budoucna chceme využít nejen síly sítě Choice Hotels International, ale také synergie v rámci skupiny CPI Hotels. Společně s hotelem Clarion jdeme naproti širokému spektru zákazníků a můžeme naplno využít toho, že se stáváme jedním z nejsilnějších poskytovatelů ubytovacích a konferenčních služeb v regionu,“ uvedla Michala Halásová, ředitelka Comfort Hotelu Olomouc Centre.
Společnost CPI Hotels je s 29 hotely a kapacitou přes 8 000 lůžek a 11 400 konferenčních míst největší českou hotelovou společností, působí v České Republice, na Slovensku, v Polsku, v Maďarsku a Rusku. Mezi nejznámější značky portfolia patří byznysové hotely Clarion Hotels, značka Mamaison Hotels & Residences, luxusní Buddha-Bar Hotel Prague, lázeňské hotely Spa & Kur Hotels, značka ekonomického ubytování Fortuna Hotels nebo dlouhodobé ubytování pod značkou Ubytovny.cz.
Připravil Karel Taschner.

www.comforthotelolomouccentre.com



Související články


Hotelnictví Ze světa

Čičmany zdobí zrekonštruovaný kaštieľ

Vynovený barokovo – klasicistický Kaštieľ Čičmany, kde je dnes penzión s reštauráciou, je architektonickou perlou Rajeckej doliny.

12. 10. 2018

číst dál


Vzdělávání Mice Gastro Hotelnictví

Konference HASAP: Standardy ve stravovacích službách

Zveme vás na 14. ročník konference věnované standardům v rámci poskytování stravovacích služeb, která se bude konat dne 23. října...

12. 09. 2019

číst dál


Nepřehlédněte


Mice Gastro Z domova

Pálavské vinobraní 2018

Tradiční festival vín, gastronomie a kultury s prestižní vinařskou soutěží a exkluzivním uměleckým programem se pořádá každoročně o druhém zářijovém víkendu.

03. 04. 2018

číst dál


Mice

Německo dobývá první příčku v průzkumu nejlepší národní značky

Německo znovu dobývá první příčku v průzkumu nejlepší národní značky, zatímco USA se propadají na šesté místo.

11. 01. 2018

číst dál


PF 2021 CzechSpecials