Menu

Air France – KLM spouští vánoční kampaň

06. 12. 2018

Jako každý rok přichází letecká společnost Air France - KLM se svou vánoční kampaní, která letos poběží od 6. - 20. prosince. Během těchto 14 dnů budou letenky Air France a KLM k dispozici se slevami od 15 - 25 %. Pro hravé cestovatele má společnost Air France přichystanou i kampaň se soutěží v rádiích, kde posluchači mohou vyhrát letenky zdarma.

klm_christmas_visual

Zlevněné letenky je možné pořídit na lety od 6. prosince letošního roku do 30. června 2019. Klíčovými destinacemi této kampaně budou Mauritius, Panama City, Rio de Janeiro a San Jose. Pro propagaci budou využity různé komunikační nástroje – primárně online a outdoorová reklama ve formě LED obrazovek, billboardů či citylightů, dále newslettery, webové stránky a sociální sítě.

Air France se soutěží v rádiích

Součástí kampaně Air France je rozhlasová reklama se soutěží o letenky a další ceny. V období od      6.-20. prosince bude probíhat v rámci vysílání stanic Radio United Prague, Hitradio City a Fajnradio (Radiohouse) propagace destinací San Jose (Kostarika) a Mauritius. Celkem v rádiích zazní 140 spotů.

Od 10.-20. prosince bude v rámci vysílání Hitradio City spuštěna soutěž o letenky společnosti Air France a další hmotné ceny, která bude podpořena celkem 27 rádio spoty. Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Je třeba co nejoriginálněji zachytit, jak si představujete Vánoce strávené v Karibiku či jiné exotické destinaci. Fotku nebo obrázek zaslat do rádia a nasbírat co nejvíce hlasů. Soutěžící s nejvyšším počtem hlasů vyhrává dvě mezikontinentální letenky do San Jose (Kostarika). Fotka s druhým nejvyšším počtem hlasů vyhrává dvě letenky do Paříže. Třetí cenou jsou elegantní upomínkové předměty značky Air France. Reklamní obsah pro Českou republiku koordinuje agentura Havas, nákup médií má na starosti GroupM.

baba

 

Skupina Air France KLM
vznikla v roce 2004 spojením francouzské letecké společnosti Air France s nizozemskou leteckou společností KLM Royal Dutch Airlines.
Fúzí vznikla nejsilnější evropská letecká skupina založená na dvou silných značkách a letištích – Schiphol v Amsterdamu a Charlese de Gaulla v Paříži. Obě firmy si přitom zachovávají vlastní identitu a celá skupina se zaměřuje na tři hlavní oblasti podnikání: osobní dopravu, nákladní přepravu a údržbu letadel. Flotila Air France – KLM zahrnuje 546 letadel, kterými přepravuje cestující do 316 destinací ve 115 zemích. Air France - KLM je členem globální aliance 20 leteckých společností SkyTeam, která nabízí cestujícím přístup k celosvětově propojené síti více než 16 320 letů denně do 1 052 destinací ve 177 zemích. Společně se společnostmi KLM, Delta Airlines a Alitalia tvoří největší transatlantický společný podnik, který provozuje přes 250 letů denně. Věrnostní program pro pasažéry Air France KLM, Flying Blue, má 25 milionů členů. Air France létá z Prahy do Paříže na letiště Charlese de Gaulla 6 x denně (celkový počet letů dohromady s partnery).  KLM létá z Prahy do Amsterdamu až 4 x denně na letiště Schiphol, společně s partnerskou aerolinií až 6x denně.
Připravila Lidija Erlebachová.

 

http://mobile-corporate.airfrance.com/en
www.klm.com/home/cz/en
loga_klm_franc



Archiv