Menu

Zimní kampaň na podporu regionů běží v Německu, Polsku, Rakousku a Nizozemí

11. 10. 2019

Agentura CzechTourism rozběhla zimní mikrokampaně, které lákají zahraniční návštěvníky na kouzelnou atmosféru adventních trhů i na aktivní dovolenou v rodinném prostředí českých horských středisek. Vidět ji můžete od letošního října až do února 2020 v Německu, Rakousku, Polsku a Nizozemí. Realizují ji zahraniční zastoupení CzechTourism a z jedné čtvrtiny je kofinancována regiony.

adventni_zima2019_olomouc

„Pokud se společné financování marketingových kampaní v cizině osvědčí, budeme v něm dál pokračovat,“ uvedl Jan Herget ředitel státní agentury CzechTourism. „Takto cílené mikrokampaně odlehčují přetíženým turistickým cílům a pomáhají zvyšovat návštěvnost regionů, ve kterých cestovní ruch vytváří pracovní a obchodní příležitosti,“ doplnil.

Příprava balíčků probíhala ve spolupráci se zástupci regionů a horských středisek. Do finální nabídky kampaně zima 2019/2020 se pak zapojilo 13 subjektů a poptalo 20 balíčků. Díky společnému financování se rozpočet marketingové kampaně navýšil zhruba o čtvrtinu – ze 3 miliónů na 4, 3 milióny korun.

Produkci kampaní „Family friendly skiing within reach“ a „Magical Christmas markets“ zajistil marketingový tým agentury interně, fotografie a texty byly připraveny ve spolupráci s regiony. Media mix balíčků se na jednotlivých trzích liší. Základem všech je print, outdoor, on-line, rádio, press tripy pro zahraniční média a prezentace destinace na veletrzích.
Připravila Ivana Vejvodová.


www.czechtourism.cz