V soutěži Marketér roku 2018 byl oceněn Miroslav Krátký
27. 05. 2019
Vyhlašovatelem soutěže Marketér roku je Česká marketingová společnost, která již od roku 2005 oceňuje významné osobnosti z oblasti marketingu, které působí v hospodářství, poradenských a výzkumných marketingových organizacích nebo školství. Zástupci českých výrobních družstev jsou v soutěži Marketér roku dlouhodobě úspěšní, což dokládá konkurenceschopnost družstevní formy podnikání. Družstva rovněž potvrzují, že jsou moderními podniky a významnou součástí českého hospodářství.
Oceněný Miroslav Krátký, obchodní ředitel družstva Dřevotvar Jablonné nad Orlicí, obdržel Malého delfína za cílený marketing posilující diverzifikaci zákaznického portfolia. Dřevotvar je tradiční českou firmou, založenou v roce 1951, a významným českým výrobcem nábytku ve vlastním designu, nábytkových dílců z plošných materiálů, kuchyňského dřevěného náčiní a dřevěných altánů. Velká část produkce Dřevotvaru je určena na export především do zemí západní Evropy, ale výrobky družstva mají odbyt na trzích celého světa. Hlavními znaky Dřevotvaru jsou profesionální přístup a důraz na kvalitu provedení.
SČMVD patří mezi největší a nejvýznamnější svazy zaměstnavatelů v České republice. Je představitelem silné skupiny výrobních družstev, zastupuje jejich zájmy na úrovni vlády a Parlamentu ČR, podporuje členská družstva širokou škálou odborných činností a služeb ve stěžejních oblastech podnikání a vytváří a prosazuje podmínky pro jejich rozvoj. Členskou základnu svazu tvoří 200 výrobních družstev z celé České republiky, jejichž činnost zahrnuje obory ve stavebnictví, strojírenství, automobilovém průmyslu, chemickém a kosmetickém průmyslu, výrobu automatizovaných pracovišť, nábytku, skla, plastů, obalů, oděvů, šperků a hraček, ale také potravin a poskytování služeb. Připravil Rodan Svoboda.
Air France testuje unikátní zábavní systém s virtuální realitou. Skládá se brýlí, tzv. headsetu, díky kterému si uživatel může užít 3D a 2D filmy nebo seriály...