Menu

V soutěži Marketér roku 2018 byl oceněn Miroslav Krátký

27. 05. 2019

Vyhlašovatelem soutěže Marketér roku je Česká marketingová společnost, která již od roku 2005 oceňuje významné osobnosti z oblasti marketingu, které působí v hospodářství, poradenských a výzkumných marketingových organizacích nebo školství. Zástupci českých výrobních družstev jsou v soutěži Marketér roku dlouhodobě úspěšní, což dokládá konkurenceschopnost družstevní formy podnikání. Družstva rovněž potvrzují, že jsou moderními podniky a významnou součástí českého hospodářství.

Oceněný Miroslav Krátký, obchodní ředitel družstva Dřevotvar Jablonné nad Orlicí, obdržel Malého delfína za cílený marketing posilující diverzifikaci zákaznického portfolia. Dřevotvar je tradiční českou firmou, založenou v roce 1951, a významným českým výrobcem nábytku ve vlastním designu, nábytkových dílců z plošných materiálů, kuchyňského dřevěného náčiní a dřevěných altánů. Velká část produkce Dřevotvaru je určena na export především do zemí západní Evropy, ale výrobky družstva mají odbyt na trzích celého světa. Hlavními znaky Dřevotvaru jsou profesionální přístup a důraz na kvalitu provedení.

SČMVD patří mezi největší a nejvýznamnější svazy zaměstnavatelů v České republice. Je představitelem silné skupiny výrobních družstev, zastupuje jejich zájmy na úrovni vlády a Parlamentu ČR, podporuje členská družstva širokou škálou odborných činností a služeb ve stěžejních oblastech podnikání a vytváří a prosazuje podmínky pro jejich rozvoj. Členskou základnu svazu tvoří 200 výrobních družstev z celé České republiky, jejichž činnost zahrnuje obory ve stavebnictví, strojírenství, automobilovém průmyslu, chemickém a kosmetickém průmyslu, výrobu automatizovaných pracovišť, nábytku, skla, plastů, obalů, oděvů, šperků a hraček, ale také potravin a poskytování služeb.
Připravil Rodan Svoboda. 

www.scmvd.cz
www.facebook.com/scmvd

 

 



Nepřehlédněte


Z domova

Na kola do ráje českého

Branžež (z Prahy 70 km po dálnici D10), kde se nedaleko Komárovského rybníka nachází penzion Černá louže s restaurací, je branou do Českého Ráje.

11. 09. 2017

číst dál


Ze světa

V Koreji cestování do Česka propaguje reality show Účastníci zájezdu

Za účelem neobvyklé propagace turistických destinací České republiky vznikl v Koreji zábavný program televize JTBC Účastníci zájezdu. Pořad s podtitulem „Jedeme...

16. 10. 2017

číst dál


PF 2021 CzechSpecials