Menu

Slovácko má nové logo

08. 02. 2019

Zbrusu novou marketingovou identitu si buduje turistická oblast Slovácko. V průběhu roku 2019 zmodernizuje kompletně svůj obraz, kterým se prezentuje. Jako první na řadu přišlo logo, jež bude v příštích letech tento svébytný region reprezentovat. 
„Je hravé, barevné a veselé. Přesně vystihuje charakter oblasti,“ zaznělo nejednou při prezentacích mezi členy obou destinačních společností působících na Slovácku, které budou logo používat.
„Rozdělený tvar jakoby jedním tahem vytvořené arabesky může být náznakem houslového klíče přecházejícího do kličky ornamentu – krojové výšivky, tak i výrazem tance,“ vysvětlila autorka loga Yvona Jandáková některé ze skrytých významů. Barevnost i tvar arabesky má symbolizovat volnost, radost, nespoutanost a krásu Slovácka ve všech jeho podobách.
„Redesign loga je součástí rozsáhlých aktivit plánovaných v rámci projektu, který budeme letos za podpory Ministerstva pro místní rozvoj ČR realizovat. Původní logo svůj účel za 20 let existence jistě splnilo, ale už nastal čas se posunout dál,“ uvedl Stanislav Blaha, předseda Regionu Slovácko – sdružení v cestovním ruchu působící v Uherském Hradišti.
Slováčtí patrioti jistě ocení, že zůstal zachován respekt k tradičním barvám Slovácka.  „Z původního loga jsem zachovala tři ze čtyř barev typických pro oblast Slovácka,“ uvedla autorka loga, která vypustila z původní podoby zelenou barvu s tím, že ji lze použít v jednotlivých případech například jako součást pozadí.
„Nové logo zachovalo základní znaky toho předchozího, ale rozpracovalo je do moderní podoby. Myslím, že je velmi povedené,“ zhodnotil Josef Smetana, předseda druhé destinační společnosti regionu, Turistické asociace Slovácko sídlící v Hodoníně.
Obě uvedené společnosti budou logo sdílet. Obě totiž reprezentují oblast Slovácka, i když každá sídlí v jiné části této tradiční oblasti rozdělené státní správou mezi Zlínský a Jihomoravský kraj.
Připravil Zdeněk Šmýd.

www.slovacko.cz



Související články


Z domova

Česká Kanada představila svou nabídku

Česká Kanada představila na Regiontouru svou nabídku v rámci expozice Jihočeského kraje. Na devadesáti metrech se prezentovala společně s...

25. 01. 2018

číst dál


Mice Z domova

Manažeři výrobních družstev byli oceněni v Marketérovi roku 2017

Ve čtvrtek 17. května vyhlásila Česká marketingová společnost v Divadelním sále Klubu Lávka v Praze výsledky marketingové soutěže...

21. 05. 2018

číst dál


Nepřehlédněte


Z domova Rozhovory

Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se!

„Cílem celostátní soutěže Vesnice roku není najít vítěze, ale stmelit lidi v obcích a podporovat je,“ souhlasí ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová...

22. 09. 2019

číst dál


Mice

Německo dobývá první příčku v průzkumu nejlepší národní značky

Německo znovu dobývá první příčku v průzkumu nejlepší národní značky, zatímco USA se propadají na šesté místo.

11. 01. 2018

číst dál


Czech specials new