Menu

Marketingová kampaň 30 let od pádu Berlínské zdi

25. 11. 2019

Po úspěšném partnerství k výročí architektonické školy Bauhaus pokračují Německá turistická centrála (DZT) a CNN International Commercial (CNNIC) na společné cestě za objevováním německé historie s Great Big Story. Kampaň, která byla zahájena v předvečer 30. výročí pádu Berlínské zdi, poskytuje velké množství vhledů do bohaté německé kultury a představuje méně známé aspekty této země, která byla v roce 1990 znovusjednocena.

Diváci mohou v rámci čtyřdílné série Great Big Story zažít například „Gute Reise“, v překladu dobrou cestu. Čeká na ně jedinečná tour po Německu, při níž se dostanou na mnoho fascinujících míst, navíc se potkají s výjimečnými osobnostmi z oblasti umění, kultury a přírody. Důraz je kladen na skryté cíle, které se v posledních desetiletích staly skutečnými vrcholy. Jednotlivá videa budou v průběhu příštích měsíců od Great Big Story zpřístupněna na různých online kanálech a sociálních sítích. Distribuce bude posílena také pomocí technologie launchpad společnosti WarnerMedia. Cílem je oslovit vhodnou skupinu těch, kteří se zajímají o německou kulturu a o Německo jako turistický cíl pro své dovolené.

V prvním již publikovaném videu vede Great Big Story své publikum skrze takzvané „Zeleninové zahrady Německa“ do domoviny pravděpodobně nejslavnější okurky – okurky ze Sprévského lesa. Přitom i v dalším průběhu kampaně stojí v popředí mimořádné turistické cíle, a to s důrazem na mezinárodní cílové publikum.

Great Big Story se dále vydal na pozoruhodné místo, které díky svým velkolepým skalním útvarům opakovaně sloužilo jako filmové pozadí pro známé produkce: jedná se o Labské pískovce, které se nacházejí jihovýchodně od Drážďan. Z pískovcové plošiny se naskýtá úchvatný výhled z pískovcové náhorní plošiny přes Labské údolí dál až do přilehlé části východních Krušných hor. Dále zve Great Big Story na legendární nedělní Bearpit Karaoke Show v parku Berlínské zdi, kde se ponoří do fascinujícího světa plynojemu - nepoužívaného zásobníku plynu v Oberhausenu, který dnes slouží jako průmyslová památka a nejvyšší výstavní hala Evropy.

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva Německé turistické centrály, uvedla: „Pád Berlínské zdi a znovusjednocení byly štěstím pro německý turistický incoming a počet mezinárodních přenocování se od začátku 90. let zvýšil více než dva a půl krát. Prostřednictvím naší kampaně představujeme další rozvinutí Německé turistické nabídky po celém Německu za posledních 30 let. Great Big Story od CNN se ukázala jako silná platforma, která předvádí atraktivitu Německa jako turistické země pro široké mezinárodní publikum a přitahuje více potenciálních hostů do naší země.“

„V uplynulém roce jsme ve spolupráci s Great Big Story dosáhli ve společné kampani věnující se architektonické škole Bauhaus vysoké úrovně sociální interakce a emocionálních reakcí mezi kulturně uvědomělým a na cestování orientovaným publikem," řekla Cathy Ibal, viceprezidentka EMEA, CNN International Comercial. „Proto jsme velmi potěšeni, že Německá turistická centrála se v průběhu historického výročí pádu Berlínské zdi opět obrátila na Great Big Story jako mediálního partnera. Prostřednictvím další filmové série chceme opět inspirovat naše publikum a zopakovat úspěch z loňského roku.“

Great Big Story
je globální mediální společnost zaměřená na filmové příběhy (storytelling). Kromě hlavního sídla v New Yorku mají dále kanceláře v Londýně a Stockholmu. Ve studiích vyrábí a distribuují mikro-dokumentace, krátké filmy a seriály pro digitální, sociální, televizní a kino platformy. Od založení na konci roku 2015 cestovali jejich producenti do 100 zemí, aby objevili něco nepopsatelného, zcela přehlíženého a naprosto neuvěřitelného. Jejich příběhy každý den zaměstnávají a inspirují miliony lidí po celém světě.

CNN International Commercial (CNNIC)

je obchodní oblast Turner International, která řídí podnikání CNN mimo USA. To zahrnuje veškeré obchodní aktivity pro značky jako CNN International, CNN en Español, CNN Arabic, CNN Style, CNN Money a Great Big Story. Mezi její firemní aktivity patří oblast distribuce reklamního prostoru, sponzoring partnerství, rozvoj komerčního obsahu, prodej obsahu, licencování značek, distribuce, out-of-home obchody, rozvoj podnikání a marketingové aktivity pro předního světového poskytovatele zpravodajských služeb. CNNIC je uznávaným lídrem v mezinárodním umisťování reklam a nabízí oceněný komerční obsah. Ty jsou produkovány vlastním značkovým obsahovým studiem Create, které zohledňuje datová hodnocení a digitální dovednosti. Výsledkem jsou silné a udržitelné partnerství s nejznámějšími značkami na světě. Prodej obsahu a licencováním obsahu udržuje vztahy s více než 1 000 obchodními partnery, jejichž spolupráce je od licencování značky CNN až po poskytování obsahů a poradenských služeb. CNNIC má kanceláře po celém světě, s klíčovými kancelářemi v Londýně, Hongkongu a Miami.  

DZT
Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus) je národním úřadem cestovního ruchu s hlavním sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Z pověření Spolkového ministerstva hospodářství a energie zastupuje Německo jako zemi cestovního ruchu a na základě rozhodnutí Německého spolkového sněmu je tímto ministerstvem podporována. DZT vyvíjí a komunikuje strategie a produkty, aby nadále budovala kladnou image německých turistických destinací v zahraničí a podporovala cestovní ruch do Německa. K tomu provozuje 31 zahraničních zastoupení po celém světě.

www.germany.travel/
http://commercial.cnn.com
www.greatbigstory.com



Archiv