Menu

Kongresové centrum Praha uzavírá 17letou kapitolu

14. 11. 2017

Modré logo, s kterým bylo Kongresové centrum Praha od roku 2002 spojeno, nahrazuje od listopadu 2017 logo nové. Zrekonstruované centrum představuje novou korporátní identitu, která symbolizuje jeho transformaci v otevřené, přátelské a inspirativní místo.
Ve výběrovém řízení na vytvoření nové korporátní identity zvítězila firma Fast & Simple s.r.o. se svým kreativním návrhem, který Kongresovému centru Praha přinese nový, nezaměnitelný, jednoznačný a vizuálně výrazný styl. Samotné logo koresponduje se změnami, které se v KCP dějí, s jeho modernizací, digitalizací a inovativním přístupem.
„Nosnou myšlenkou při navrhování loga byla lokalita KCP, tedy umístění nejen v centru Prahy, ale především v samotném srdci Evropy, kdy jej i zahraniční návštěvníci mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ vysvětluje základní koncepci návrhu Nikola Jaroschová, kreativní ředitelka autorské agentury.
Připravila Mgr. Martina Paulová.

www.praguecc.cz



Nepřehlédněte


Mice

TRAVELFEST 2018

Regionální veletrh cestovního ruchu, který proběhne 13. – 14. dubna 2018 na Výstavišti v Českých Budějovicích společně s Gastrofestem JARO.

27. 02. 2018

číst dál


Doprava

KLM Dutch Selfie

KLM Royal Dutch Airlines připravila akci na podporu informovanosti o jejím holandském původu.

09. 08. 2018

číst dál


Czech specials
Restaurace Novoměstský pivovar