Menu

Kongresové centrum Praha uzavírá 17letou kapitolu

14. 11. 2017

Modré logo, s kterým bylo Kongresové centrum Praha od roku 2002 spojeno, nahrazuje od listopadu 2017 logo nové. Zrekonstruované centrum představuje novou korporátní identitu, která symbolizuje jeho transformaci v otevřené, přátelské a inspirativní místo.
Ve výběrovém řízení na vytvoření nové korporátní identity zvítězila firma Fast & Simple s.r.o. se svým kreativním návrhem, který Kongresovému centru Praha přinese nový, nezaměnitelný, jednoznačný a vizuálně výrazný styl. Samotné logo koresponduje se změnami, které se v KCP dějí, s jeho modernizací, digitalizací a inovativním přístupem.
„Nosnou myšlenkou při navrhování loga byla lokalita KCP, tedy umístění nejen v centru Prahy, ale především v samotném srdci Evropy, kdy jej i zahraniční návštěvníci mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ vysvětluje základní koncepci návrhu Nikola Jaroschová, kreativní ředitelka autorské agentury.
Připravila Mgr. Martina Paulová.

www.praguecc.cz



Nepřehlédněte


Z domova

Pohádková alej Lužánky

Cesta v Lužánkách je důležitým komunikačním koridorem spojujícím Bystřici nad Perštejnem sportovním areálem a Centrem Eden. Pro její zatraktivnění byla...

02. 02. 2018

číst dál


Doprava

Letiště Praha láká cestující do zajímavých destinací po Evropě

Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a celou řadu zajímavých destinací v Evropě.

29. 01. 2019

číst dál


Restaurace Novoměstský pivovar
Czech specials new