Související články
72. ročník Pálavského vinobraní
Druhý zářijový víkend se koná festival vín a gastronomie s prestižní vinařskou soutěží a exkluzivním uměleckým programem.
13. 04. 2019
01. 07. 2022
Živý kraj – Destinační agentura pro Karlovarský kraj, z.s. přišla v letošním roce s originální kampaní s názvem „Karlovarský kraj #mozaikazazitku“ založenou na nápaditých fotografiích focených z úhlu 90 stupňů. Vizuály doplňuje speciální hastag #mozaikazazitku, v případě Německa #mosaikdererlebnisse, který reprezentuje různorodé atraktivity kraje a vybízí k vytvoření jedinečné mozaiky zážitků.
„Chceme poukázat na to, že kromě lázeňství, kterým je Karlovarský kraj proslulý, nabízí náš region celou škálu aktivit a zajímavých míst od Hornického regionu Erzgebirge/Krušnohoří na seznamu UNESCO, přes hrady a zámky s unikátními historickými artefakty, po sportovní vyžití včetně adrenalinových sportů,“ uvádí předseda destinační agentury Petr Židlický.
Již prvního dubna byla spuštěna online kampaň na sociálních sítích a prostřednictvím jednotné bannerové reklamy, pro kterou byla připravena dopadová stránka na webu www.zivykraj.cz - Karlovarský kraj #mozaikazazitku. Vizuály se promítly také do tištěné inzerce a PR článků v Česku i v Německé spolkové republice.
Na začátku června byla kampaň doplněna letní vkládanou přílohou, která na dvaceti stranách atraktivním způsobem představuje jak nejzajímavější lokality, tak i neobjevené skvosty Karlovarského kraje. Mezi tématy samozřejmě dominuje lázeňství, ale neopomíjí ani aktivní a rodinnou dovolenou nebo přírodní a historické krásy v čele s památkami UNESCO. Čtenářům nabízí také výběr kulturních akcí v Karlovarském kraji během letošního léta.
„Letní vkládaná příloha byla distribuována v celkovém nákladu téměř 450 tisíc kusů v médiích jako Hospodářské noviny, MF Dnes, Lidové noviny, Deník N, Respekt, Reflex, Moje země v Česku a Sächsische Zeitung, Dresdner Neueste Nachrichten a Mittelbayerische Zeitung v Německé spolkové republice,“ dodal Petr Židlický.
Během června kampaň vyvrcholila prezentací Karlovarského kraje formou outdoorové reklamy, a to v celém spektru prezentačních ploch jako jsou billboardy, CLV, LED obrazovky, rámečky v metru, na nádražích a v MHD. Celkem 635 reklamních ploch v Praze, Středních Čechách, Plzni, Ústí n. Labem, Českých Budějovicích, Brně, Ostravě a dalších lokalitách bylo celý měsíc obrandováno vizuály Karlovarského kraje.
„Úspěšná kampaň bude pokračovat během celého léta a postupně se promítne až do zimních měsíců,“ uzavřel předseda destinační agentury.
Připravila Lucie Tereková.
www.zivykraj.cz
www.facebook.com/ZivyKraj
www.instagram.com/zivykraj/
www.youtube.com/user/zivykraj
www.filmkarlovyvary.com
Související články
Druhý zářijový víkend se koná festival vín a gastronomie s prestižní vinařskou soutěží a exkluzivním uměleckým programem.
13. 04. 2019
Nepřehlédněte
Množství domácích a zahraničních turistů v Praze se neustále zvyšuje a ani rok 2017 nebyl výjimkou. Loni Prahu navštívilo celých 7 650 000 osob a počet...
09. 02. 2018