Menu

Excelentní prodeje Čedoku

27. 10. 2017

Čedok je nejstarší česká cestovní kancelář, působící na trhu od roku 1920. Zkratku Čedok (Československá cestovní a dopravní kancelář) společnost poprvé použila v roce 1926 a rázem se stala symbolem novátorství a úspěchu. Ve 20. letech minulého století Čedok zakládá tradici cestování českých turistů na pobřeží Dalmácie. V polovině 30. let si vytváří silnou pozici na domácím trhu cestovních služeb jako spolehlivý partner pro zahraniční turisty směřující do Československa a poskytuje směnárenské služby včetně prodeje všech typů jízdenek. Od znárodnění v roce 1948 až do roku 1989 byl Čedok budován jako státní monopol cestovního ruchu. Zásadní obrat v jeho historii nastal koncem roku 1995, kdy se většinovým vlastníkem Čedoku stala společnost Unimex Group. Začala nová éra Čedoku, charakterizovaná přeměnou v moderní, zákaznicky orientovanou cestovní kancelář. Na konci roku 2007 došlo ke změně majoritního akcionáře, kterým se stal silný americký investor, společnost ODIEN Group, která od Unimex Group odkoupila 98 % akcií Čedoku. V srpnu 2016 přešel Čedok do majoritního vlastnictví nadnárodní společnosti Itaka – jedné z největších cestovních kanceláří střední a východní Evropy. Deklarovaným záměrem současného investora je nabízet bezkonkurenční produkty za nejlepší ceny a rozvíjet značku Čedok ke spokojenosti zákazníků.

 

Brno je místem, kde sídlí ateliér DTP studia Layout, které dává Všudybylu grafickou tvář, tiskárna, která Všudybyl tiskne a společnost, jež zabezpečuje jeho rozesílání. 23. října, v době expedice pátého vydání Všudybylu 2017, jsem se tak opět ocitl Brně, abych pak odtud pokračoval do Ostravy. A protože brněnské hlavní nádraží a budova Čedoku jsou v těsném sousedství, navštívil jsem regionální ředitelku prodeje pro Vysočinu, severní a jižní Moravu Mgr. Yvonne Zelníčkovou, se kterou jsme se naposledy potkali v Berlíně na veletrhu ITB v době, kdy ještě majoritním vlastníkem Čedoku byla společnost Unimex Group.
Paní ředitelko, v Čedoku máte na starosti hodně rozsáhlé území. Téměř celou Moravu a Vysočinu. Avšak tým mých kolegů prodejců je skvělý, a také letos už odvedl obrovský kus práce.

Co agenturní prodejci?
S agenturními prodejci samozřejmě velmi úzce spolupracujeme a jsou nedílnou součástí naší prodejní sítě. Vzájemnou spolupráci se mj. snažíme podpořit například pořádáním zajímavých studijních cest, školení a konferencí. Na přelomu září a října jsme pozvali více než sedmdesát kolegů na konferenci do Turecka, kde byla představena naše nová zimní nabídka. Nějaký ten čas už přímá komunikace s agenturními prodejci nespadá pode mě, ale zajišťuje ji kolegyně Liliana Kojzar. Protože jsem však s řadou z nich stále v úzkém kontaktu, dodnes se na mne obrací s dotazy a požadavky týkající se spolupráce s Čedokem, které následně tlumočím paní Kojzar.

Čím vás práce v Čedoku naplňuje?
Tím, že prostřednictvím zájezdů Čedoku děláme lidi šťastnými. Plníme jejich sny a očekávání a pobytovými nebo poznávacími zájezdy vytváříme rámec, v němž mohou spolu se svými blízkými sdílet zážitky, relaxovat v atraktivních destinacích a poznávat život a krásy zemí téměř všech světadílů.

Vstupem strategického investora, společnosti Itaka, Čedok zahájil další úspěšnou etapu své téměř stoleté existence.
Letošní prodeje byly, ve srovnání s loňskými natož předloňskými, opravdu excelentní. To se výrazně odráží i v motivaci mých kolegů a také v motivaci a neméně vysoké aktivitě agenturních prodejců. Obdobně, jako přinášíme radost klientům Čedoku, jejich velký zájem o zájezdy Čedoku vnáší radost do práce nás zaměstnanců Čedoku a motivuje prodejce k ještě lepším výkonům. Když už mám tu možnost, chtěla bych jim všem, jak pracovníkům poboček Čedoku, tak i lidem, kteří tvoří rozsáhlou agenturní síť Čedoku, poděkovat. Letošní výkony jich všech jsou v novodobých dějinách Čedoku rekordní.

www.cedok.cz



Archiv