Zatímco mnoho klasických marketingových kampaní muselo být kvůli koronavirové krizi zastaveno či odloženo, Německá turistická centrála (DZT) naopak ještě zintenzivnila svou stávající spolupráci s influencery. Neustálá komunikace s těmito multiplikátory je součástí globální kampaně #DiscoverGermanyFromHome, pomocí které DZT v období uzavřených hranic udržuje povědomí o Německu jako turistické zemi.
Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, vysvětluje: „Navzdory současným cestovním omezením můžeme díky našemu Social-Media týmu nadále pečovat o osvědčené kontakty s relevantními Influencery na našich více než 50 trzích po celém světě. Můžeme použít již dříve vytvořený obsah a oživit ho v nových formátech. Díky tomu představuje Influencer-Marketing a multiplikátoři důležitou možnost, jak vysílat v době krize pozitivní signály o Německu jako turistické destinaci.“
Vybraní influenceři prezentovali své „Best Of“ z Německa na instagramovém účtu DZT. Tyto příspěvky oslovují a inspirují instagramovou komunitu DZT. Během několika týdnů zaznamenaly příspěvky od influencerů z britského, francouzského a nizozemského trhu přibližně 1,5 milionu impresí. Po úspěšném startu budou v příštích několika týdnech realizovány další příspěvky.
Kromě výše uvedeného realizuje DZT také další projekty s influencery. V USA dosáhla DZT silné odezvy při live-sessions na Facebooku. Formát je založen na přímém přenosu na facebookovém kanálu DZT v USA, během kterého influenceři sdělují své tipy na atraktivní lokality v Německu a odpovídají na dotazy komunity. 20minutové relace jsou propagovány prostřednictvím DZT a kanálů Influencerů a dosahují přibližně 10 000 diváků za jednu live-session. Díky pozitivní reakci budou následovat další takové živé relace.
Ve Španělsku a Francii připravuje DZT také přímý přenos z vaření německých jídel, a to na instagramových kanálech jednotlivých influencerů.
Česká pobočka DZT připravuje ve spolupráci s novinářkou Pavlou Apostolaki dvě online přednášky na téma „Cestování po Braniborsku“. Obě přednášky se budou vysílat živě na facebookové stránce https://www.facebook.com/NemeckoTuristickaZeme/ , a to v termínech 15. a 21. 6., vždy od 19 hod.
Od června prezentuje DZT obsah od influencerů také na své Storywall (www.germany.travel/story-wall), která slouží jako druh blogu pro inspiraci a nabízí podrobné informace o různých destinacích v Německu. Připravil Jan Pohaněl.