Menu

CzechTourism představí Česko na EXPO 2020 v Dubaji pomocí virtuální reality

15. 09. 2021

spring_bc

Česko se představí na světové výstavě EXPO Dubaj 2020 prostřednictvím virtuální reality. Její návštěvníci se po nasazení VR brýlí Oculus Rift ocitnou v bazénu v Mariánských Lázních, na moravské vinici nebo na skalách v Českém ráji. Expozice s názvem „Česká terapeutická krajina“ bude v termínu 1. – 22. října první rotační expozicí v Českém pavilonu „Czech Spring“. V rámci EXPO se 5. října uskuteční také workshop CzechTourism Day určený pro arabské cestovní kanceláře a novináře.



„Na EXPO 2020 v Dubaji chceme představit Česko jako moderní destinaci. Virtuální technologie z dílny společnosti Virtuplex vtáhne návštěvníky do příběhu a umocní jejich zážitek z návštěvy Mariánských Lázní, Prachovských skal nebo tradiční slovácké veselice,“
říká Jan Herget ředitel CzechTourism a doplňuje: „Když se návštěvník za doprovodu Dvořákovy Rusalky virtuálně ponoří do bazénu, napije léčebného pramene, ochutná oplatku, zatančí si na vesnické zábavě nebo přejde lávku v Prachovských skalách, je to zážitek, na který nezapomene.“


Ochutnávku virtuální reality připravované na EXPO 2020 v Dubaji naleznete zde: https://youtu.be/QikWd9g46VU

„Česko je na Blízkém východě dobře známá jako lázeňská a wellness velmoc. Arabští hosté tradičně jezdí do Darkova, Klimkovic, Teplic nebo Jáchymova,“ vysvětluje Jan Herget, ředitel CzechTourism a doplňuje: „Věřím, že světová výstava EXPO pomůže k dalšímu posílení našich pozic na Blízkém východě. Letošní novinka – získání statutu UNESCO pro tři nejznámější česká lázeňská města pod společnou značkou Great Spas of Europe je skvělou příležitostí.“

Program CzechTourism Day, který proběhne v Českém pavilonu 5. října, zahrnuje lázeňský B2B workshop ve spolupráci s Velvyslanectvím České republiky v SAE  za účasti českých a blízkovýchodních partnerů, tiskovou konferenci zaměřenou na účast agentury CzechTourism při EXPO 2020 v Dubaji a představení plánu marketingových aktivit v nadcházejícím období pro blízkovýchodní média a večerní networkingové setkání s partnery z řad profesních asociací, outgoingových cestovních kanceláří, aerolinek a českých a blízkovýchodních médií. Díky partnerovi networkingového setkání, kterým je Pilsner Urquell, bude součástí večera také škola čepování plzeňského piva.

„Česká expozice na EXPO představuje to nejlepší z naší země: české sklo i nejznámější české turistické cíle. A mezi symboly naší země patří bezesporu i proslulý plzeňský ležák, který na světové výstavě nemůže chybět. Návštěvníkům chceme ukázat to nejlepší z české pivní kultury a vůbec vše, co stojí za úspěchem našeho piva v mnoha zemích světa,“ říká Kamil Růžek, starší obchodní sládek Pilsner Urquell.

Zahraniční zastoupení CzechTourism na Blízkém východě
Agentura CzechTourism propaguje Česko prostřednictvím svého zastoupení v Dubaji. Hlavními trhy jsou Spojené arabské emiráty, Saúdská Arábie, Kuvajt a Katar. Hlavním komunikačním cílem na Blízkém východě je představení Česka jako ideální letní destinace s příjemným mírným podnebím a zelenou přírodou pro rodiny s dětmi. Dalším tématem je zaměření na lázeňství, jak z pohledu wellness, tak i zdravotního turismu (např. estetické operace).

„Před pandemií Covid-19 byly státy Blízkého východu velmi lukrativním zdrojovým trhem Česka, jak z pohledu narůstajícího počtu turistů, tak především z pohledu výše útraty za služby cestovního ruchu a průměrné délky pobytu,“ vysvětluje Herget a doplňuje: „Aktuálně ze Spojených arabských emirátů létají dvě přímé letecké linky společností Emirates Airline a Fly Dubai. Od září, respektive října 2021, je plánováno spuštění přímých linek společností Air Arabia a SmartWings.“

Česko aktuálně uznává očkovací certifikáty v rámci regionu ze Spojených arabských emirátů, Království Saúdské Arábie a Kuvajtu.
Připravila Ivana Vejvodová.

www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com
https://expodubaj2020.cz/



Nepřehlédněte


Lázeňství

Lázně Luhačovice pomáhají dětem od 1,5 roku

Uvažovali jste už o lázeňské léčbě svého dítěte? Plně ji hradí zdravotní pojišťovny. Každý rodič by udělal pro zlepšení zdravotního stavu svého dítě...

18. 10. 2017

číst dál


Doprava

Letiště Praha láká cestující do zajímavých destinací po Evropě

Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a celou řadu zajímavých destinací v Evropě.

29. 01. 2019

číst dál


Archiv