Menu

Být aktivní v roce 2018: „1 návštěva vydá za 1000 obrázků“

30. 01. 2018

Turistické sdružení města Mali Lošinj zahájilo rok 2018 aktivně spuštěním nové propagační kampaně založené na vizuálech a novém sloganu „1 návštěva vydá za 1000 obrázků“.
V lednu 2018 byl ve spolupráci s agenturou Kuharić-Matoš pro ostrov Lošinj navržen a vytištěn nový imageový katalog destinace. Z hlediska vizuálního vzhledu i textu byl upraven s ohledem na jazyky a tržní trendy a zahrnuje následující témata: zdraví, kultura, aktivní dovolená a přírodní krása a jedinečnost lošinjského souostroví. Jako součást nové propagační kampaně připravilo Turistické sdružení s cílem vytvořit novou stránku na síti a nové online a offline propagační materiály ve spolupráci s fotografem Hrvojem Serdarem novou fotobanku destinace. Tisknou se i billboardy, bannery a další materiály, které byly připraveny jako logický krok ve vývoji vizuální identity, a plánuje se také vytvoření nové řady propagačních tištěných materiálů na témata obsažená v imageovém katalogu, jako jsou: akce, kultura, zdraví, gastronomie, pláže a aktivní dovolená. Krom tištěných a digitálních materiálů je nový též design a vývoj nových turistických webových stránek vznikající ve spolupráci se společností WEB Marketing d.o.o., tedy webových stránek destinace (www.visitlosinj.hr), které sledují digitální trendy a rovněž obsahují nové vizuály. Webové stránky jsou také doplněny o nové propagační aktivity na sociálních sítích a všechny mají za cíl přizpůsobit se trendům na zahraničních trzích. Vedle offline a online aktivit proběhnou během následujících měsíců prezentace v Terstu, Lublani a Sete (Francie), kde budou mít mnozí účastníci příležitost seznámit se s kulturními, sportovními a námořními tradicemi ostrova Lošinj.
Ředitel Turistického sdružení města Mali Lošinj, Dalibor Cvitković, je obzvlášť vděčný místním obyvatelům, kteří se dobrovolně podíleli na vytvoření propagační kampaně a pomohli tak dosáhnout autenticity fotografií a zážitků. Připojením k offline a on-line kanálům usiluje destinace spolu s Turistickým sdružením aktivně o dosažení cíle umístění turistické nabídky ostrova vitality na globálním trhu.
Připravila Jelena Bilić.

www.chorvatsko.hr



Nepřehlédněte


Doprava

Být respektovanou zemí střední Evropy

Českým drahám roste počet pasažérů. Za prvních devět měsíců letošního roku to bylo meziročně přes dva miliony. A nejen v dálkové dopravě, ale i v...

24. 10. 2017

číst dál


Mice Ze světa

Třicet tisíc Rakušanů získalo v Linci Jihočeské srdce

S mimořádně příznivým ohlasem zhruba 300 tisíc návštěvníků třídenních jarních městských slavností, které vyvrcholily v sobotu 18. května v Linci, se setkala...

20. 05. 2019

číst dál