Související články
Oděvní designérka Liběna Rochová věnovala Moravské galerii ojedinělý dar
Ucelený průřez kolekcemi od 90. let do současnosti čítající desítky oděvů, bot, paruk, šperků či doplňků.
03. 05. 2021
26. 11. 2020
Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační značky Česká republika. „Česká republika patřila dlouhodobě mezi nejbezpečnější země, ale pandemie COVID-19 s touto jistotou výrazně zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila a připravit takové marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.
Pětiletá strategie bude implementována pomocí ročních akčních plánů, které budou vycházet z konkrétní situace na trhu. „Se zástupci regionů jsme se dohodli, že akční plán budeme společně jednou za čtvrt roku revidovat,“ říká Jan Herget a pokračuje: „Budeme se snažit nastavit jasný řád a pravidla pro komunikaci mezi námi podnikateli a regiony a dostat nabídku podnikatelů na internet do celého světa.“
Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika 2021-2025 naleznete ZDE
Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.
Připravila Ivana Vejvodová.
www.czechtourism.cz
Související články
Ucelený průřez kolekcemi od 90. let do současnosti čítající desítky oděvů, bot, paruk, šperků či doplňků.
03. 05. 2021
Nepřehlédněte