Menu

Agentura CzechTourism představila strategii na roky 2021-2025

26. 11. 2020

Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační značky Česká republika. „Česká republika patřila dlouhodobě mezi nejbezpečnější země, ale pandemie COVID-19 s touto jistotou výrazně zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila a připravit takové marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.

Pětiletá strategie bude implementována pomocí ročních akčních plánů, které budou vycházet z konkrétní situace na trhu. „Se zástupci regionů jsme se dohodli, že akční plán budeme společně jednou za čtvrt roku revidovat,“ říká Jan Herget a pokračuje: „Budeme se snažit nastavit jasný řád a pravidla pro komunikaci mezi námi podnikateli a regiony a dostat nabídku podnikatelů na internet do celého světa.“

Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika 2021-2025 naleznete ZDE

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.  
Připravila Ivana Vejvodová.

www.czechtourism.cz




Nepřehlédněte


Gastro

Nejlepší plzeňská restaurace je v Obecním domě

FRENCH - REST, provozovatel Francouzské restaurace a Plzeňské restaurace, Amerického baru a Café epopej v Obecním domě v Praze, nabízí špičkové cateringové služby.

08. 08. 2017

číst dál


Mice

CzechTourism představí novou veletržní expozici

Přehledné a jednoduché uspořádání, velkoformátové obrazy, atypické osvětlovací prostorové bannery, výrazné označení – to jsou hlavní atributy nové...

17. 01. 2019

číst dál


Czt
Side VSH