Menu

Agentura CzechTourism představila strategii na roky 2021-2025

26. 11. 2020

Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační značky Česká republika. „Česká republika patřila dlouhodobě mezi nejbezpečnější země, ale pandemie COVID-19 s touto jistotou výrazně zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila a připravit takové marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.

Pětiletá strategie bude implementována pomocí ročních akčních plánů, které budou vycházet z konkrétní situace na trhu. „Se zástupci regionů jsme se dohodli, že akční plán budeme společně jednou za čtvrt roku revidovat,“ říká Jan Herget a pokračuje: „Budeme se snažit nastavit jasný řád a pravidla pro komunikaci mezi námi podnikateli a regiony a dostat nabídku podnikatelů na internet do celého světa.“

Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika 2021-2025 naleznete ZDE

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.  
Připravila Ivana Vejvodová.

www.czechtourism.cz




Nepřehlédněte


Hotelnictví

Praha spouští web ke sdílenému ubytování

Na fenomén sdíleného ubytování hlavní město Praha zareagovalo spuštěním webových stránek. Jsou určeny pro ubytovatele i ubytované, proto web funguje vedle české...

10. 11. 2017

číst dál


Z domova Rozhovory

Přežije cestovní ruch kompetenční lobotomii?

Nechceme, aby v blízké budoucnosti turisté jezdili pouze do Prahy a Českého Krumlova. Zhodnocovat obrovský potenciál cestovního ruchu regionů Čech, Moravy a Slezska,...

26. 08. 2019

číst dál


Archiv