Menu

Zástupci Česka bodovali na veletrhu cestovního ruchu v Dubaji

18. 05. 2024

Po třech letech zprostředkovala Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism ve spolupráci se Zastupitelským úřadem v Abú Dhabí účast osmi českých partnerů na 31. ročníku největšího B2B/B2C veletrhu na Blízkém východě „Arabian Travel Market“ (ATM) v Dubaji. Společně představili návštěvníkům Česko jako zemi, kterou stojí za to navštívit. A zájem o tuzemský stánek byl značný.

Motto letošního ročníku ATM znělo „Transformace cestovního ruchu prostřednictvím podnikání". Zúčastnilo se ho přes 2 600 společností napříč kontinenty, které prezentovaly vlivným nákupčím
i řadovým návštěvníkům tisíce produktů a nabídek destinací po celém světě. Do dubajského Světového obchodního centra zamířilo rekordních 33,5 tisíce návštěvníků ze160 zemí. Jejich počet tak oproti loňsku vzrostl
o 11 %.

Díky vysoké účasti na veletrhu jsme společně s partnery mohli představit širokému publiku Česko, jakožto zemi, kam lidé mohou přijet s dětmi, vychutnat si neopakovatelné zážitky, absolvovat v příjemném prostředí obchodní jednání či konferenci nebo si prostě jen tak užít volný čas. A navíc s bonusem, že nemusí v rámci přejezdů Česka trávit na cestě dlouhé hodiny, protože je vše blízko,“ shrnuje ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller a dodává: „Podle nejnovějších dat dorazilo do tuzemských ubytovacích zařízení jen během 1.kvartálu letošního roku ze Saudské Arábie a Spojených arabských emirátů přes 6 700 cestovatelů. V průměru u nás strávili zhruba 4 dny. Nejčastěji mířili do Prahy, Karlovarského a Jihomoravského kraje. V podpoře příjezdu návštěvníků ze vzdálených zemí hrají velmi zásadní roli přímé lety z těchto destinací. Dokazuje to i praxe. Tak třeba pozitivně se podepsalo spuštění linky z Tchaj-wanu v loňském roce. Letos v červnu obnoví po několikaleté pauze společnost Hainan Airlines přímé spojení Prahy s pevninskou Čínou, což s největší pravděpodobností opět pomůže přilákat do Česka více návštěvníků ze vzdálených a bonitních trhů. Už nyní pozorujeme, že z přímého leteckého spojení Praha-Dubaj profitují například naše lázně. Právě lázeňské resorty totiž patří mezi často vyhledávané destinace ze strany turistů z arabských zemí.“

„Tato akce nabídla obrovský potenciál pro Česko. V maximální možné míře jsme využili šanci oslovit a zaujmout bonitní klientelu zejména ze vzdálených zemí. Společně s vystavující partnery jsme se tak posunuli o kus dále, pokud jde o motivaci turistů nejen z Blízkého východu, ale z celého světa, k návštěvě naší země. V neposlední řadě jsme si z veletrhu odnesli i řadu praktických informací, na jejichž základě můžeme v budoucnu ještě lépe cílit naše aktivity,“ vyzdvihuje ředitelka odboru marketingu a zahraničních zastoupení České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jana Štumpová Konicarová. 

Propagace Česka neprobíhala jen v rámci prezentací na stánku. V rámci veletrhu jsme se společně se zástupci dalších českých vystavovatelů zúčastnili i doprovodného programu. Mimo jiné jsme se aktivně zapojili do diskusí a networkingových setkání s předními cestovními operátory, leteckými společnostmi, médii a dalšími subjekty působícími v cestovním ruchu, tedy našimi klíčovými partnery,” dodává International marketing manager pro nové trhy CzechToursim Barbara Andelová.

Pomyslnou třešničkou na dortu českého stánku byla ukázka nové sbírky mincí České mincovny. Jednou z nejnovějších je mince Above the Clouds (Nad oblaky), navržená emirátským umělcem Ali Al Ali. Vzdává hold všem letcům a cestovatelům, symbolizuje touhu a úspěch. Další ročník veletrhu Arabian Travel Market proběhne od 28. dubna do
1. května 2025.
Připravila Kateřina Beránková.

www.wtm.com/atm/ 
www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com

    

skinny brunette undressing strip unclothed desi bhabhi Perverted Stepdad Fucks Stepdaughter April Reid Wearing Mini Dress indian priya papa kitchen fuck in hindi


Nepřehlédněte


Ze světa

Nový Israel Bike Trail

Na propagaci aktivit cestovního ruchu v izraelské poušti byl zaměřen workshop pořádaný Česko-izraelskou smíšenou obchodní komorou a cestovní kanceláří Allround...

08. 03. 2019

číst dál


Doprava

Virtuální realita na palubách Air France

Air France testuje unikátní zábavní systém s virtuální realitou. Skládá se brýlí, tzv. headsetu, díky kterému si uživatel může užít 3D a 2D filmy nebo seriály...

15. 09. 2017

číst dál


Archiv