Související články
Hokejová NHL se připojila k oslavám výročí 30 let svobody a demokracie v Česku
Americká NHL připomněla třicáté výročí oslav Sametové revoluce brandingem domovské stránky nhl.com.
18. 11. 2019
26. 02. 2021
Na tiskové konferenci ministryně cestovního ruchu a sportu Chorvatska Nikolina Brnjac a ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić představili projekt Safe stay in Croatia (Bezpečný pobyt v Chorvatsku), webovou platformu, na které všichni zájemci nebo zúčastněné strany najdou informace o tom, co Safe stay in Croatia představuje, mohou získat bezpečnostní štítky a zaslat zpětnou vazbu.
Chorvatsko díky dobrým epidemiologickým podmínkám bylo minulý rok považováno za bezpečnou destinaci, v čemž chce pokračovat i v roce 2021. Kromě již známé značky Světové rady pro cestování a cestovní ruch (WTTC) Safe Travels, byla navržena národní značka s názvem Safe stay in Croatia, která je důležitým prvkem pro představení Chorvatska jako bezpečné a žádoucí destinace, ale také pobídkou pro všechny zúčastněné strany v cestovním řetězci – od čerpacích stanic po letiště, trajekty a hotely, přístavy, soukromá ubytování, muzea a další atrakce k dodržování epidemiologických opatření i nadále.
„Během příprav na tento turistický rok, v němž bohužel stále trvá pandemie, jsme zařadili na první místo bezpečnost a zdraví našich spoluobčanů a hostů. Jedná se o projekt, ve kterém Ministerstvo cestovního ruchu a sportu bylo podpořeno předními turistickými a profesními sdruženími, která jsou součástí Rady pro oživení a rozvoj cestovního ruchu, realizaci turistického roku 2021 a zdokonalení turistické nabídky. S předepsanými protokoly jsme pokryli více než 200 tisíc subjektů v pohostinství a poskytovatelů služeb v cestovního ruchu,“ uvedla ministryně Brnjac a dodala, že je důležité zajistit, aby národní značka byla k dispozici všem zúčastněným stranám v cestovním ruchu a v cestovatelském řetězci, čehož bylo dosaženo.
Propagační kampaň zrealizuje Chorvatské turistické sdružení. „Během března a dubna provedeme kampaně na trzích v Německu, Rakousku, Itálii, Polsku, Velké Británii, České republice, Slovensku, Maďarsku, Francii a Nizozemsku. Kromě propagační části, která se týká umístění Chorvatska jako dobře připravené a bezpečné turistické destinace, má tato kampaň i vzdělávací charakter, protože chceme našim hostům představit protokoly a epidemiologická opatření prováděná na všech úrovních cestovního ruchu s cílem zajistit bezpečný a pohodlný pobyt v naší zemi,“ uvedl Kristjan Staničić a dodal, že reklamní aktivity, mimo jiné i prostřednictvím videa, budou realizovány na online kanálech a sociálních sítích s #SafeStayInCroatia a na nejčtenějších online portálech na těchto trzích.
Dodáváme, že zainteresovaná veřejnost bude moci vyhledat všechny zúčastněné strany z cestovního ruchu nesoucí značku Safe stay in Croatia prostřednictvím webové stránky www.safestayincroatia.hr. Naleznou tam příslušné informace o zdravotních a bezpečnostních protokolech v sedmi základních kategoriích, ale také informace o tom, jak jednat v případě podezření na COVID-19.
„Uživatelé budou mít příležitost zanechat své dojmy prostřednictvím formuláře na webových stránkách, což je pro nás důležitá zpětná vazba, kterou budeme moci použít pro další vylepšení,“ uvedla ministryně Brnjac.
Připravilo Chorvatské turistické sdružení.
www.croatia.hr/cs-CZ
www.safestayincroatia.hr/cz
Související články
Americká NHL připomněla třicáté výročí oslav Sametové revoluce brandingem domovské stránky nhl.com.
18. 11. 2019
Nepřehlédněte