Menu

Kongresová Praha představuje nový web s rozšířeným vyhledávačem dodavatelů služeb

23. 05. 2018

Organizace Prague Convention Bureau, která působí jako oficiální reprezentant hlavního města Prahy v oboru kongresového průmyslu, představila nové webové stránky. Organizátoři akcí na nich najdou nejen obecné informace o Praze, ale i to, jak prostřednictvím Prague Convention Bureau zdarma získat marketingovou a finanční podporu pro svoji akci. Součástí stránek je i rozšířený nástroj pro vyhledávání ověřených dodavatelů služeb souvisejících s kongresovým průmyslem. Vývoj nového webu Prague Convention Bureau zajišťuje internetová agentura AITOM Digital.
Prague Convention Bureau v letošním roce slaví 10. výročí svého založení a k této příležitosti připravilo spuštění zcela nové webové prezentace. Nový web má posloužit především jako zdroj informací pro mezinárodní, ale i lokální organizátory akcí, firmy či asociace, které plánují uspořádat akci v Praze.
Klíčovou součástí nového webu je vyhledávací nástroj, který umožní zájemcům filtrovat a vyhledávat dodavatele služeb souvisejících s kongresovým průmyslem na základě různých preferencí. Vyhledavač nabízí nejen možnost najít vhodné místo a organizátora pro pořádání akce, ale také umožňuje klientům vyhledat doprovodné služby jako ubytování, catering, dopravu a mnoho dalších. Výhodou tohoto nástroje je taktéž možnost preferenčního zobrazení těch dodavatelů, kteří splňují vysoké nároky na kvalitu poskytovaných služeb, které stanovuje Prague Convention Bureau jakožto zastřešující organizace svým členským subjektům.
„Organizátoři akcí vždy na začátku plánování řeší několik velice podobných otázek – kde jsou vhodné prostory s dostačující kapacitou pro jejich akci, jak se lze do dané destinace či místa rychle dopravit a jak vybrat spolehlivé dodavatele služeb. Jen v Praze se každoročně koná více než čtyři tisíce konferencí, kongresů či jiných korporátních setkání. Hlavním požadavkem při tvorbě nového webu tedy bylo, aby organizátoři těchto akcí nalezli odpovědi nejen na tyto otázky na jednom místě a v přehledné formě,“ říká Roman Muška, ředitel Prague Convention Bureau a dodává: „Pro českou metropoli, která je aktuálně osmou nejžádanější kongresovou destinací světa, je webová prezentace jedním z klíčových marketingových a prodejních nástrojů. Prostřednictvím nového webu si mohou zájemci stáhnout potřebné promo materiály a žádosti například o tzv. kongresové jízdné, využít naši destinační prezentaci či video nebo nám zaslat poptávku.“
Projekt tvorby nového webu Prague Convention Bureau začal pečlivou přípravou vstupní studie, díky které se podařilo získat veškeré klíčové informace ke správnému návrhu webu hned na začátku projektu. Daniel Musil, Account Director agentury AITOM Digital k tomu dodává: „Ve vstupní studii jsme definovali, co přesně Prague Convention Bureau řeší, jak funguje odvětví kongresového průmyslu a kdo přesně jsou návštěvníci webu, včetně jejich potřeb, přání či případných obav. Analyzovali jsme také konkurenční weby, tedy stránky convention bureaus v jiných evropských městech, a pro zjištění marketingového potenciálu v jednotlivých zemích jsme provedli analýzu klíčových slov. Z technických oblastí bylo důležité správně definovat a popsat fungování vyhledávacího nástroje, takzvaného Venue Finderu, a propojení detailů jednotlivých subjektů se CRM systémem Prague Convention Bureau. Vše jsme zapracovali do návrhu struktury, skic webu a technické specifikace. Díky tomuto kroku jsme měli vše předem jasně definováno, věděli jsme, proč jsou konkrétní stránky důležité a jaký na nich bude obsah. Samotný vývoj webu (grafické práce, tvorba obsahu, kódování, programování a testování) již probíhal bez větších komplikací, o čemž svědčí také dodržený harmonogram a rozpočet projektu.“

Připravila Hanka Krejbichová.

www.pragueconvention.cz

 



Archiv