Menu

Hokejová horečka míří do Česka. Mistrovství začíná už na letišti

26. 03. 2024

Letiště Václava Havla Praha je branou do Česka a letos bude i branou k hokejovému mistrovství. Projde jím velké množství fanoušků z Česka i ze všech zemí, které se turnaje účastní. Letiště Praha je oficiálním partnerem této unikátní sportovní akce.

„My, jako hrdí partneři letošního Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, sdílíme stejné hodnoty jako fanoušci hokeje – férovost, čistou hru a vlastenectví. Jsme rádi, že můžeme tyto emoce a hokejovou atmosféru přenést přímo na letiště, kde cesta turnajem začíná,“ říká Marek Hornych, ředitel marketingu a zákaznické zkušenosti Letiště Praha.

Koncept letištní marketingové komunikace stojí na radosti, slzách, očekávání, nadšení, vzrušení – to vše neodmyslitelně patří k letišti,
a to ať už cestujete za poznáváním, nebo se vracíte domů, do Česka, případně čekáte na své blízké. Na letišti jsou lidé plní emocí, těch stejných, které každý může prožít při samotném mistrovství a sledování zápasů. Děj hlavního spotu, ale i jeho kratších verzí, nás přenáší do samotných prostor letiště. „Ukazujeme paralely mezi situacemi typickými pro hokejové zápasy a těmi, které běžně vznikají na letišti. Hokejová horečka přichází do Česka a týká se nás všech, i běžného cestujícího na letišti, který čeká na odlet, nebo se naopak vrací domů z cest. I on zažije na vlastní kůži, že mistrovství začíná na letišti,“ upřesňuje Marek Hornych.

Kampaň „Mistrovství začíná na letišti“ poběží na několika platformách. Startujeme 25. 3. a komunikovat budeme až do konce samotného mistrovství v květnu. Jako první touchpoint bude pro fanoušky i cestující samotné letiště, kde se některá místa promění v šatny našich hokejistů. Na jiných místech pak budou mít cestující příležitost posedět na „hokejovém kluzišti“. V průběhu samotného mistrovství se pak na vybraných místech, včetně letištní Restaurace Runway, budou promítat zápasy šampionátu. Na monitorech, kde standardně sledují cestující časy odletů, budou moci sledovat i výsledky zápasů, a být tak neustále v obraze. Další platformou pak budou sociální sítě, kde na fanoušky bude čekat v průběhu kampaně překvapení. A v neposlední řadě pak budeme přímo na samotných zápasech mistrovství.

Buďte s námi u toho!
Webová stránka www.letistefandi.cz je prostorem, kde letiště bude sdílet svoji kampaň, novinky ve spojitosti s mistrovstvím, ale hlavně pak místo, kde budou mít příležitost fanoušci letiště a mistrovství vyhrát hodnotné ceny. „Partnerství pro nás znamená mnoho, budeme tedy rádi, když budeme moci sdílet naše nadšení s našimi cestujícími. Proto od samotného úvodu kampaně, až po začátek mistrovství, budou mít lidé příležitost zúčastnit se soutěže o vstupenky na hokejové zápasy a další hodnotné ceny v podobě národního dresu, šály pro fandění nebo hokejové puky,“ dodává Marek Hornych.
 
Koncept vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Etnetera Motion, režii samotných spotů a produkci zastřešil David Laňka spolu s No Stress Production a o mediální zásah se postarala agentura Know limits. 
Připravila Klára Divíšková.

www.letistefandi.cz
https://twitter.com/pragueairport
www.prg.aero

skinny brunette undressing strip unclothed desi bhabhi Perverted Stepdad Fucks Stepdaughter April Reid Wearing Mini Dress indian priya papa kitchen fuck in hindi


Archiv
festival krumlov 34
laco deczi
klaster pivo