Menu

Emirát Ras Al Khaimah využívá sílu krátkých videí

19. 09. 2023

Úřad Ras Al Khaimah Tourism Development Authority (RAKTDA) ze Spojených arabských emirátů spustil video kampaň, která vznikla ve spolupráci s agenturou Beautiful Destinations, a sází na sílu krátkých videí.

Z pozice destinace budoucnosti volí RAKTDA i nový přístup
k tradi
ční mediální kampani, kdy zážitkový ititnerář představí prostřednictvím krátkých videí. Ve spolupráci s jednou z největších
a nejvlivn
ějších online komunit cestovního ruchu na světě, kterou na sociálních sítích sleduje více než 50 milionů lidí, zrealizovala společnost Beautiful Destinations některé z nejvýznamnějších a nejpůsobivějších turistických kampaní pro destinační marketingové organizace (DMO) po celém světě. V rámci tohoto nejnovějšího partnerství bylo vytvořeno 30 úžasných vertikálních krátkých videí v poutavém filmovém stylu, která vyzdvihují rozmanité zážitky v Ras Al Khaimah. Jejich cílem je oslovit cestovatelské publikum prostřednictvím "skutečného" obsahu, který je snadno uchopitelný, a motivovat je prostřednictvím sociálních sítích, kde většina cestovatelů stále častěji hledá inspiraci.  

Raki Phillips, generální
ředitel Ras Al Khaimah Tourism Development Authority, řekl: Snažíme se zůstat na špici cestovatelských cílů a proniknout do niterné podstaty cestovního ruchu. Využitím síly krátkých videí v rámci projektu Beautiful Destinations účinně vyvoláváme inspiraci a emoce mnohem rychleji a působivěji než jiné, tradičnější marketingové nástroje. V prvních šesti měsících roku 2023 jsme přivítali rekordní počet návštěvníků - o 14,8 % více než ve stejném období loňského roku, takže nyní je ideální čas urychlit naši nabídku destinačního marketingu s globálními průkopníky v oblasti tvorby obsahu pro cestovní ruch.

Jeremy Jauncey, zakladatel a generální ředitel společnosti Beautiful Destinations, řekl: Ras Al Khaimah je případovou studií toho, proč je vizuální vyprávění příběhů pro marketing destinace tak účinné.  Na základě  partnerství s RAKTDA jsme výstižně zachytili celou šíři emirátu prostřednictvím úžasné krajiny, přírody a zážitků a vytvořili tak obsah, který dnešní spotřebitelé chtějí vidět. Společnost Beautiful Destinations je nadšená, že se stala partnerem této kampaně, a já se těším na výsledky silného krátkého obsahu, který jsme společně vytvořili.

Krátká videa se stále více stávají nejvlivnější formou cestovatelských médií  a to nejen pro generaci Z, ale i pro starší generace, přičemž až 40 % osob starších 30 let hledá inspiraci pro cestování nejprve na TikToku. Podle průzkumu se 87 % mileniálů inspiruje při rezervaci cest sociálními médii a 97 % z nich denně zveřejňuje příspěvky o cestách, což z nich činí klíčový nástroj pro cestovní průzkum a ovlivňování rozhodování. Krátká forma videa má větší viralitu, přičemž nejlépe funguje zábavný a participativní obsah, a co je životně důležité, přináší nejvyšší návratnost investic. Vzhledem k tomuto seismickému posunu ve způsobu, jakým spotřebitelé provádějí průzkum online, se některé z největších světových značek  včetně takových, jako je Google  snaží přizpůsobit tomuto rostoucímu trendu a učinit z online vyhledávání vizuálnější a poutavější zážitek pomocí vertikálních video platforem.

Tato nep
řetržitě běžící kampaň ve spolupráci se společností Beautiful Destinations probíhá na předních trzích RAKTDA ve třech fázích s různými tématy: Horská dobrodružství, Co dělat v RAK a Poušť za dunami (listopad 2023). Cílem kampaně je zvýšit na klíčových trzích přízeň a pozornost ke značce a také zvýšit povědomí o nových oblastech tím, že potenciálním návštěvníkům "ukážeme", nikoliv řekneme, co je v Ras Al Khaimah čeká.

Ras Al Khaimah, známý jako přírodní emirát, je jedinečnou destinací pro zábavu, rodiny, přírodu a dobrodružství s množstvím podmanivých atrakcí, které lze zažít a prozkoumat a které ožívají v této nejnovější kampani. Navíc upevňuje pozici emirátu Ras Al Khaimah jako regionálního lídra v oblasti odpovědného a udržitelného cestovního ruchu, který se zaměřuje na životní prostředí, kulturu, ochranu přírody a kvalitu života.

V roce
2022 byl  Ras Al Khaimah zařazen do žebříčku časopisu Time "World's Greatest Places of 2022" a redakcí CNN Travel označen za jako "Best Destinations to Visit in 2023". Současně byl tento rok pro cestovní ruch v Ras Al Khaimah klíčový. Emirát přilákal 1,13 milionu návštěvníků ročně, což je historicky nejvyšší počet příjezdů překonávající předpandemickou úroveň. Z hlediska infrastruktury zaznamenal 17% meziroční nárůst nabídky hotelů na víc než 8 tisíc pokojů. Emirát se tak přiblížil svému cíli zajistit do roku 2030 více než tři miliony návštěvníků ročně a v letošním roce pokračoval v nastoleném tempu, přičemž se očekává, že roční počet návštěvníků bude i nadále růst, neboť Emirát zůstává nejrychleji rostoucí destinací
v regionu.

Chcete-li se dozv
ědět více o kampani Ras Al Khaimah's Beautiful Destinations, podívejte se na YouTube, Instagram a Tiktok
Připravili Luděk Hladiš a Kateřina Lamačová. 

https://corporate.visitrasalkhaimah.com
https://visitrasalkhaimah.com/
www.facebook.com/VisitRasAlKhaimah/
www.instagram.com/visitrasalkhaimah/
www.youtube.com/user/VisitRasAlKhaimah 
www.linkedin.com/company/ras-al-khaimah-tourism/

 


Archiv