Menu

Chorvatsko děkuje zahraničním turistům

21. 09. 2020

dekujeme_za_navstevu

Přestože se na začátku sezóny zdálo, že se žádný cestovní ruch konat nebude, naštěstí epidemiologická situace v Chorvatsku byla klidná a pod kontrolou, což umožnilo otevření hranice a zároveň českým a jiným zahraničním turistům cestovat a odpočinout si v jejich oblíbené destinaci. V polovině září tak celkový počet českých turistů v Chorvatsku v tomto roce činil 500 110.

Chorvatské turistické sdružení na sociálních sítích Facebook, Instagram a Twitter zahájilo kampaň, prostřednictvím které zahraničním turistům děkuje za výběr Chorvatska a chorvatských letovisek pro svojí dovolenou v letošním roce. Největší důraz je na trhy Německa, Česka, Slovinska a Polska tj na ty, odkud bylo uskutečněno nejlepších výsledků. Ve vizuálech se objevují tři nejoblíbenější destinace hostů z konkrétních trhů, a tak Češi uvidí fotografie letovisek Gradac, Novalja nebo Podgora.

jadrolinia

„Touto kampaní bychom chtěli poděkovat všem zahraničním hostům, kteří navzdory předepsaným epidemiologickým opatřením a cestovním protokolům projevili důvěru v Chorvatsko v tento náročný a nepředvídatelný turistický rok. Naším cílem je i nadále udržovat viditelnost Chorvatska na vybraných trzích a všem vzkázat, že jsou v naší zemi vítáni i příští rok,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić s tím, že Chorvatsko letos dosud navštívilo více než sedm milionů turistů, z toho téměř šest milionů zahraničních.

Chorvatská tradice ve spolupráci s Googlem
Chorvatsko je jednou ze zemí s největším počtem položek nehmotného kulturního dědictví na seznamu UNESCO a prostřednictvím spolupráce Google Arts & Culture a Chorvatského turistického sdružení je umožněn online pohled na bohaté chorvatské nehmotné dědictví na tomto odkazu v chorvatštině a angličtině. Na projektu se podílelo také Muzeum umění a řemesel a Muzeum Sinjské alky, která se tak stala součástí více než dvěma tisíci kulturních institucí z osmdesáti zemí účastnících se projektu Google Arts & Culture.

„Toto je první velký a komplexní projekt Chorvatského turistického sdružení a Google, který inovativním způsobem propaguje chorvatské nehmotné dědictví. V rámci tohoto projektu jsme publiku odhalili 25 chorvatských nehmotných tradic, které, jak jsem si jíst, přispějí k dalšímu umístění naší země jako turistické destinace s bohatou a rozmanitou nabídkou s důrazem na naše kulturní a historické dědictví, na které jsme všichni velmi hrdí,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić a dodal, že turistický produkt kultury je jedním nejdůležitějších motivů pro příjezd turistů v období před a po sezony.

Nehmotné kulturní dědictví, které se týká tradic nebo živých projevů předávaných z generace na generaci, tímto společným projektem Googleu a Chorvatského turistického sdružení bylo představeno prostřednictvím čtyř sekcí: znalost řemesel, lidový zpěv a tanec, slavnosti a jídlo.

„Rok 2020 byl pro cestovatele po celém světě náročným rokem. Věříme, že tímto projektem dále přiblížíme bohatou tradici Chorvatska, které je již známé svými přírodními krásami a malebnými městy. Použitím inovativní techniky vyprávění příběhů je tento projekt ve spolupráci a pod záštitou Chorvatského turistického sdružení zaměřen na zachování a propagaci vybraných aspektů nehmotného kulturního dědictví Chorvatska globálnímu publiku. Toto je také první globální prezentace chorvatského nehmotného dědictví na Google Umění a kultura,“ uvedl Amit Sood, ředitel společnosti Google Arts and Culture.
Připravilo Chorvatské turistické sdružení.

www.croatia.hr/cs-CZ
#DekujemeVamCeskaRepubliko
#ThankYouCzechRepublic

skinny brunette undressing strip unclothed desi bhabhi Perverted Stepdad Fucks Stepdaughter April Reid Wearing Mini Dress indian priya papa kitchen fuck in hindi


Archiv
festival krumlov 34
laco deczi
klaster pivo