TIC BRNO boduje na poli cestovního ruchu
30. 04. 2024
Celkem pět ocenění získal na jaře TIC BRNO v soutěžích zabývajících se cestovním ruchem – TURISTPROPAG a Velká cena cestovního ruchu. Na předních pozicích se TIC BRNO se svými aktivitami a produkty umisťuje pravidelně. V tomto roce bodovaly hlavně Brněnské Vánoce a projekty s nimi spojené.
„Ze všech cen máme velkou radost. Nejen že Brněnské Vánoce
uspěly na mezinárodní scéně, když Brno získalo ocenění Evropské
hlavní město Vánoc 2024, ale i jednotlivé jejich menší součásti jsou
vnímány českými nezávislými porotami velmi pozitivně. Skvěle nás
reprezentoval náš brněnský drak – vánoční designová instalace
#drakNAHAKU, která podpořila marketingovou komunikaci Brněnských Vánoc,
získala první místo v kategorii Inovativní marketingová komunikace ve
Velké ceně cestovního ruchu. Na prvním místě v soutěži TURISTPROPAG se
umístila mobilní aplikace Brněnských Vánoc, kterou druhým rokem postupně
vyvíjíme a vylepšujeme takzvaně in-house,” zmínila Jana
Janulíková, ředitelka TIC BRNO a dodala: „Baví nás s citem pro Brno
a s ohledem na lokální specifika posouvat prezentaci města.”
Na třetím místě ve Velké ceně cestovního ruchu v kategorii Nejlepší
udržitelný projekt se umístila celá kolekce lokálních suvenýrů pro
Brněnské Vánoce, do jejichž tvorby jsou zapojeni místní umělci,
designéři a výrobci. Najdete v ní například sklenice od skláře Oty
Svobody ze studia GLASSFICTIONS, hrnky navržené Jiřím Hlušičkou a
vyrobené brněnskou porcelánkou Goldfinger nebo ručně vyráběné ozdoby
z dílny TAMASVIGH.
Propagační předměty zaujaly i porotu soutěže TURISTPROPAG. Vánoční
kolekce svíček tří brněnských ikon od Knot Knot Candles získala třetí
místo v kategorii Ostatní propagační předměty. Zapálit si doma můžete
známý brněnský časostroj ze Svoboďáku, pavilon A brněnského
výstaviště nebo kultovní pařez, který 21. srpna 2012 hořel
v Kohoutovicích a vědělo o tom celé Brno. Druhé místo mezi publikacemi
si vysloužil již čtvrtý díl autentického průvodce TO JE BRNO IV., který
propojuje aktivity TIC BRNO – publikační činnost a průvodcovské trasy,
které si můžete s autory jednotlivých jedenácti kapitol projít.
Velkou cenu cestovního ruchu každoročně vyhlašuje agentura COT group, ve
spolupráci se společností ABF, pořadatelem mezinárodních veletrhů
cestovního ruchu HOLIDAY WORLD & REGION WORLD. Soutěž TURISTPROPAG
vyhlásil PRUH POLABÍ, s.r.o. ve spolupráci s Asociací turistických
informačních center ČR, Výstavištěm Lysá nad Labem, a.s., Asociací
cestovních kanceláří ČR, Českou unií cestovního ruchu z. s. a městem
Lysá nad Labem.
Připravila Hana Bánovská.
www.ticbrno.cz
www.GOtoBRNO.cz