Letiště Praha představuje kampaň na podporu cestování
17. 04. 2023
Vzbudit touhu cestovat a přepnout do letového režimu chce Letiště Praha
kreativní kampaní s hlavní komunikací přímých dálkových linek do
Soulu, New Yorku a na Tchaj-wan. Nová kampaň se objeví i na
německém trhu.
„Kreativa kampaně je postavená na ikonickém prvku letového režimu,
který chceme využívat dlouhodobě. Právě přepnutím do letového režimu
na mobilním telefonu začíná ta pravá dovolená, kdy je konečně možné
nechat za sebou všechny starosti, stres a začít se naplno oddávat
zážitkům,“ říká Pavlína Musilová, manažerka marketingu a
korporátní identity na Letišti Václava Havla Praha.
Zapněte
letový režim, začíná dovolená
Letiště Praha podpoří také nové linky, které z Prahy v průběhu roku
2023 zahajují provoz a míří do turisticky oblíbených destinací. Je mezi
nimi například Rhodos, Bilbao, Gdaňsk, Sevilla, nebo Reykjavík. Zároveň
cestující budou moci v průběhu celé sezóny opět soutěžit o letenky
s dopravci, stačí sledovat sociální sítě Letiště Praha.
Kreativní kampaň se objeví mimo online prostor také v silné rádiové
komunikaci. Doplní ji také microsite se základními informacemi o vybraných
destinacích a možnostech přímého leteckého spojení www.zazitkyuzcekaji.cz. „Kampaň nově
bude také v německé mutaci, kde se budeme zaměřovat na obyvatele Saska a
okolí Drážďan, pro které je Letiště Praha v mnoha případech svojí
blízkostí, dostupností, počtem destinací i rozsahem služeb nejlepší
variantou,“ uzavírá Pavlína Musilová.
Připravila Klára Divíšková.
www.zazitkyuzcekaji.cz
https://twitter.com/pragueairport
www.prg.aero