Germany Travel Mart 2021 se zaměřuje na oživení německého incomingu
20. 04. 2021
Strategie obnovy, Market Insights a obchodní platforma na nejdůležitějším B2B workshopu pro německý turistický incoming - velký zájem německých poskytovatelů a mezinárodních nákupčích
Aktuální trendy a strategické přístupy k oživení turistického incomingu
v post-koronavirové době jsou leitmotivy letošního GTM Germany Travel
MartTM (GTM) Německé turistické centrály (DZT). Nejvýznamnější B2B akce
pro německý turistický incoming se uskuteční ve dnech 27. až 29. dubna
pod názvem vGTM 2021 jako digitální událost. Na akci bylo dosud
akreditováno zhruba 240 německých poskytovatelů a 460 produktových
manažerů z cestovních kanceláří, agentur a online travel companies
(OTC).
Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT: „Navzdory současným
omezením mezinárodního cestovního ruchu vysíláme s vGTM 2021 jasný
signál pro obnovení německého turistického incomingu. Připravenost
cestovat do zahraničí je vysoká, zároveň s tím se i dále vyvinuly
potřeby zákazníků. Hosté se nyní více než kdy jindy zaměřují na
udržitelnost a ohleduplnost k přírodě. Na to se špičkoví němečtí
aktéři dobře připravili. Společně s našimi partnery poskytujeme
informace o aktuálních nabídkách a programech v Turistické zemi Německo
se zaměřením na vytváření důvěry a předávání bezpečnosti s ohledem
na probíhající koronavirovou pandemii. Velký zájem mezinárodních
účastníků ukazuje, že povědomí o značce Turistická země Německo je
nepřerušené a že se značka těší vysoké popularitě. Zároveň to
potvrzuje potřebu neztratit kontakt mezi našimi partnery v německém
cestovním ruchu a mezinárodními kupujícími a multiplikátory, a to ani
během koronavirové krize. S naší digitální platformou prezentujeme
rozmanitost a zářící sílu značky Turistická země Německo
v mezinárodní konkurenci během a po pandemii.“
Jako vGTM 2021 nabízí tato akce vedle obchodní platformy pro přímé
rozhovory se zákazníky také rozsáhlý informační program s webináři a
panelovými diskusemi s odborníky z DZT a z německého cestovního ruchu.
Jak znovu posílit důvěru zákazníků a které koncepty bezpečnosti lze pro
to použít, je také tématem diskuse, stejně jako distribuce udržitelných
produktů a prezentace produktů strategických partnerů. Webináře poskytují
informace o aktuálním specifickém tržním vývoji poptávky ve vybraných
zdrojových trzích.
Partnerskou zemí GTM 2021 je Meklenbursko-Přední Pomořansko. Vzhledem
k vývoji pandemie a ke zkušenostem s formáty digitálních akcí se DZT
rozhodla v úzké koordinaci s Turistickým sdružením Meklenbursko-Přední
Pomořansko (TMV), že se GTM přesune v roce 2021 opět do virtuálního
prostoru.
Připravil Jan Pohaněl, foto: © TMV / Gänsicke.
www.germany.travel