Menu

Germany Travel Mart 2021 se zaměřuje na oživení německého incomingu

20. 04. 2021

Strategie obnovy, Market Insights a obchodní platforma na nejdůležitějším B2B workshopu pro německý turistický incoming - velký zájem německých poskytovatelů a mezinárodních nákupčích

dzt_-_zamek_schverin

Aktuální trendy a strategické přístupy k oživení turistického incomingu v post-koronavirové době jsou leitmotivy letošního GTM Germany Travel MartTM (GTM) Německé turistické centrály (DZT). Nejvýznamnější B2B akce pro německý turistický incoming se uskuteční ve dnech 27. až 29. dubna pod názvem vGTM 2021 jako digitální událost. Na akci bylo dosud akreditováno zhruba 240 německých poskytovatelů a 460 produktových manažerů z cestovních kanceláří, agentur a online travel companies (OTC).

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT: „Navzdory současným omezením mezinárodního cestovního ruchu vysíláme s vGTM 2021 jasný signál pro obnovení německého turistického incomingu. Připravenost cestovat do zahraničí je vysoká, zároveň s tím se i dále vyvinuly potřeby zákazníků. Hosté se nyní více než kdy jindy zaměřují na udržitelnost a ohleduplnost k přírodě. Na to se špičkoví němečtí aktéři dobře připravili. Společně s našimi partnery poskytujeme informace o aktuálních nabídkách a programech v Turistické zemi Německo se zaměřením na vytváření důvěry a předávání bezpečnosti s ohledem na probíhající koronavirovou pandemii. Velký zájem mezinárodních účastníků ukazuje, že povědomí o značce Turistická země Německo je nepřerušené a že se značka těší vysoké popularitě. Zároveň to potvrzuje potřebu neztratit kontakt mezi našimi partnery v německém cestovním ruchu a mezinárodními kupujícími a multiplikátory, a to ani během koronavirové krize. S naší digitální platformou prezentujeme rozmanitost a zářící sílu značky Turistická země Německo v mezinárodní konkurenci během a po pandemii.“

Jako vGTM 2021 nabízí tato akce vedle obchodní platformy pro přímé rozhovory se zákazníky také rozsáhlý informační program s webináři a panelovými diskusemi s odborníky z DZT a z německého cestovního ruchu. Jak znovu posílit důvěru zákazníků a které koncepty bezpečnosti lze pro to použít, je také tématem diskuse, stejně jako distribuce udržitelných produktů a prezentace produktů strategických partnerů. Webináře poskytují informace o aktuálním specifickém tržním vývoji poptávky ve vybraných zdrojových trzích.

Partnerskou zemí GTM 2021 je Meklenbursko-Přední Pomořansko. Vzhledem k vývoji pandemie a ke zkušenostem s formáty digitálních akcí se DZT rozhodla v úzké koordinaci s Turistickým sdružením Meklenbursko-Přední Pomořansko (TMV), že se GTM přesune v roce 2021 opět do virtuálního prostoru.
Připravil Jan Pohaněl, foto: © TMV / Gänsicke.

www.germany.travel

Czech Specials
Side VSH